dawidmoto Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Witam kupiłem cz 125 i motocykl jest słaby bardzo słaby pod górę mnie wsk 175 odjechała . motor jest po szlife cylindra , nowy tłok i pierścień , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Witam kupiłem cz 125 i motocykl jest słaby bardzo słaby pod górę mnie wsk 175 odjechała . motor jest po szlife cylindra , nowy tłok i pierścień , jak wymieniałeś tłok itp to przecież będzie słaba póki niezacznie sie spasowywać-docierać,niemęcz jej zbytnio bo jest na dotarciu. jak wymieniałeś tłok itp to przecież będzie słaba póki niezacznie sie spasowywać-docierać,niemęcz jej zbytnio bo jest na dotarciu. który szlif robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 A umiesz tym jeździć ? CZ nie jedzie na niskich i średnich obrotach jedzie tylko na pełnej pi*dzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 na którymś forum ktoś już ci pisał że masz źle dobrane przełożenia :D cZ CROSS 125/516 z miejsca żeby ruszyć dynamicznie trzeba gaz opór i strzał i sprzęgła Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 przełożenia zmnieniłem z tyłu mam 53 z a z przodu 15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 No to trzymaj gaz do oporu i w miarę niski bieg na CZ trzeba umieć jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 to trzymam jej gazu w pizdu ale pod taką górę co mz 250 szłem 4 biegiem to tu 2 biegiem ide bo 3 ledwo co idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 No to coś masz nie tak, gaźnik ustawiony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 gażnik nie wiem czy dobrze ustawiony ale chyba tak zapłon ustawiony na stroboskopie wiec jest bardzo dobrze ustawiony . dadam że na tłoku mam pierścień od chondy cr 125 ale kompresja jest taka sama jak na oryginalnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 gażnik nie wiem czy dobrze ustawiony ale chyba tak zapłon ustawiony na stroboskopie wiec jest bardzo dobrze ustawiony . dadam że na tłoku mam pierścień od chondy cr 125 ale kompresja jest taka sama jak na oryginalnym a przed tym twoim remontem jak szła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 niewiem jak szłą bo przed remontem nie jeździłem . dodam że mam dyfuzor od yamahy dt 125 ale przez to by az tyle mocy nie traciła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) Według mnie Twoje problemy miną jak doprowadzisz moto do stanu oryginalnego gdzie będziesz miał części dedykowane do twojego moto a nie żadne patenty Edytowane 28 Września 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 dodam że mam dyfuzor od yamahy dt 125 ale przez to by az tyle mocy nie traciła taaaa... tylko ze ten dyf jest strojony dużo dużo niżej i do niższego okna wydechowego. Moc max w dt przy ilu jest obrotach ? 8500 ? W cz cross masz więcej owk na wydechu, pewnie nawet dyfuzor zblokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 mam taką radę dla założyciela tematu : sprzedaj to kup sobie ps3 ok ?? gażnik nie wiem czy dobrze ustawiony ale chyba tak to ja ci powiem to chyba nie będzie dobrze jeździć ...... Moc max w dt przy ilu jest obrotach ? 8500 ? W cz cross masz więcej owk na wydechu, pewnie nawet dyfuzor zblokowany. w cz cross moc maks jest chyba grubo powyżej 10 tys obr, nie pamietam ale chyba 10500 także faktycznie ten dyfuzor ja dusi wyreguluj najpierw normalnie ten gaźnik, już nawet nie chce spytać z czego jest :D z motoryny ?? jaki kolor ma świeca ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 nakombinowałeś tam cuda wianki i teraz problem bo WSK cie objeżdza. A pozatym jak zrobiłeś szlif,kupiłeś tłok i pierscionki(mam nadzieje że nowe)to moto nieodrazu kopa dostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.