fxrider Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) Co do chodzenia jak traktor - znam przypadek z ER5 - po przygodzie była zapowietrzona pompa oleju i dopóki się jej nie odpowietrzyło i nie zaczęła podawać oleju na panewki to był właśnie taki efekt. W tym przypadku udało się ją odpowietrzyć dzięki wykręceniu czujnika ciśnienia oleju (pod silnikiem po lewej stronie) - dzięki temu łatwiej było powietrze wypchnąć, ale i tak trwało to kilkanaście sekund - w tym czasie silnik pracował bez smarowania (z otworu nic nie leciało - pompa nie była w stanie tłoczyć oleju). Po chluśnięciu oleju i przykręceniu czujnika na miejsce wszystko było już ok. W sumie bezpieczniej by było wykręcić świece i na samym rozruszniku odpowietrzyć układ. pzdr, Adam Edytowane 29 Września 2010 przez fxrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 "Chodzenie jak traktor" z moich obserwacji wynika bardziej z tego, ze przy wywrotce paliwo wycieka z komor plywakowych, i jak juz odpali to pracuje na jednym garnku, zanim kranik podcisnieniowy poda paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.