FhissT Opublikowano 5 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 i jak nie kijem to pałka...! średnio mi sie widzi remontować skrzynie za 2000, a raczej jest to nieuniknione predze czy później. każdy z kim rozmawiałem to miał takie przeboje z thundercatem. a porównując thundercata do f4? zrobili wreszcie porządek z regulatorem napięcia i napinaczem rozrządu? f4 jest bardziej sportowa i paliwożerna ale już ch*j, najważniejsza jest trwałośc sprzętu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 (edytowane) No to pomyśl nad Sv 650 :biggrin: Mało pali, mało awaryjne i całkiem fajne w trasę. No i ten piec V-ka i fajnie startuje "z dołu". Na wiosnę będę swoją puszczał jak coś to śmiało pisz, niedaleko masz z Białego. Pozdrawiam! Edytowane 5 Października 2010 przez Baaaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oie Master Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Witka :flesje: Dosiadam cebry od niedawna i jesli zamierzasz glownie trzaskac szybkie trasy to zapomnij o sporcie, w porownaniu do RF Thundera czy VFR komfort podrozy jest marny. Waga, pojemnosc ( elastycznosc ) i lepsza ochrona przed wiatrem a sport to kosiarki do zapie... po zakretach i krotkich przelotach z punktu A do B. Oczywiscie znajda sie osoby, ktore posmigaja "turystycznie" na np R1, ale w mojej opini to mija sie z celem Polecam VFR do 10 tys. spokojnie wylosujesz cos z rocznika 00 - 01 :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 (edytowane) zmieniam zdanie jak baba... sv faktycznie dobry sprzet bez jakiś tam wad krytycznych, sprawdzona i chwalona konstrukcja... pomyślimy na wiosne... dzieki za pomoc! Edytowane 9 Października 2010 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 jak starczy dzięgów to ta na wtrysku w wersji S... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 pewnie o pojemnosc mu chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 zrobili wreszcie porządek z regulatorem napięcia i napinaczem rozrządu? nie Poza tym ja nie widzę większej różnicy w "sportowości" między F4 a Tundercatem. Kumpel miał SVa na wtrysku. Przerobił na nim 2 silniki, oba przez gumowanie. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 To albo to robil non stop albo walil kilometrowe gumy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 chodza słuchy ze w wersji wtryskowej poprawili smarowanie panewek i nawet przy gumowaniu nic im nie szkodzi... jak widać nie do konca, a sprzet az sie prosi stawiać go w pionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Jak nie zadbasz odpowiednio o silnik to nawet cebra padnie od intensywnego gumowania. A co do tematu, chcesz się przesiąść z jawy na 110-konnego sporta żeby nadążyć za kolegami? Zdrowia, szczęścia pomyślności. Ja miałem pierwszego dzwona na xjocie bo chciałem nadążyć za kumplem, tez na xjocie. Łatwo sie mówi, ze wystarczy myśleć i wszystko będzie dobrze. Ale za kierownica nie zawsze jest tak kolorowo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 (edytowane) spoko... damy rade! nadążanie za qmplami wg mnie to jazda w grupie z normalną prędkością podróżną 110-130 km/h, pałowanie, gumowanie itp akrobacje narazie mnie nie interesują. jawka niestety przy 90 w upalne dni po kilkunastu km najwyraźniej w świecie potrafiła sie zagrzać... :biggrin: a tak przy okazji to sporo jeżdze na ktm'ie lc4 640ccm (odblokowany na 70 konia!) więc jakieś tam doświadczenie z mocniejszymi sprzetami mam, poza tym wahe wyssałem z mlekiem matki :biggrin: :biggrin: Edytowane 13 Października 2010 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 ja z mlekiem matki wyslalem tedecje do tycia i totalny brak umiejetnosci gumowania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 (edytowane) spoko... damy rade! nadążanie za qmplami wg mnie to jazda w grupie z normalną prędkością podróżną 110-130 km/h Aaa czaje. Czyli dzwona można mieć tylko powyżej 130km/h. No to spoko, na pewno dasz rade. Edytowane 13 Października 2010 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 13 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 nie rozumiem o co ci chodzi?? takie podejscie jest bez sensu... wyciagasz jakies fragmenty mojej wypowiedzi nie rozumiejac w ogole treści... doceniam to ze sie martwisz o moje zdrowie i życie ale akurat nie pytam czy jaśnie pan da mi błogosławieństwo abym szcześciliwe jeździł na nowym moto... temat dotyczy czego innego. ubiegne twoj następny post. żadne cb 500, gs 500 czy xj600 mnie nie interesuje! dzieki za uwage... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichuFzs Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 A ja tez wtrace swoje :) Dlaczego mowisz o fazerku ze pozycja jak na stolku ? zalezy od ulozenia ciala bo z dlugimi grabiami to i na k7 bedziesz siedzial jak na lezaku ;p A jak na moje to Fzs spoko by Ci starczyl na pierwszy "mocniejszy" nie terenowy motorek ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.