Yosarian Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Witam, zamierzam w swojej Bladzi zmienić standardową końcówkę wydechu na Slip On'a Yoshimury. Na zdjęciach tłumika zauważyłem, że w akcesoryjnej końcówce nie ma zaworu EXUP. W związku z tym, chciałem się zapytać o skutki demontażu tego podzespołu.. Co myślicie o tym, aby przespawać odcinek z zaworem do Yoshimury? Nie chcę pogorszyć charakterystyki mocy silnika, nie chcę mieć strzałów z wydechu, itp itd., czyli tak jak seria, ale z dobrym wyglądem i ładnym dźwiękiem. Pzdr oryginał yoshi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 A masz instrukcję od tej Yoshimury? Najprawdopodobniej się wypie*dala EXUP w kosomos. PS. Moim zdaniem w tych modelach akcesoryjna końcówka pogrsza wygląd :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Wywala się zawór, a później stroi silnik i kombinuje. Pytanie czy można założyć samą końcówkę wydechu i zostawić zawór. Miałem okazję założyć samą końcówkę LeoVince, ale nie wiedziałem jak to będzie współgrać z zaworem i odpuściłem. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Fakt, najlepiej to by było dołożyć K&N, PC, moduł, zestroić, shamować i ... Zapie*dalać :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Zostawiasz wypiete linki i tyle, pogorszy sie nieco dolny zakres ale drastycznej roznicy nie bedzie. RS5 bez zaworu bedze lekko drazniaca ale zaluz i sam sprawdz, zawsze bedziesz mogl powrocic do stocka o ile nie zaczniesz spawac zaworu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 śmigałem tak bladym 2 lata, exup wypięty i końcówka MICRON. Tak jak kolega pisał mała dziurka w dole , ale do przełknięcia. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 A masz instrukcję od tej Yoshimury? Najprawdopodobniej się wypie*dala EXUP w kosomos. PS. Moim zdaniem w tych modelach akcesoryjna końcówka pogrsza wygląd :wink: Na razie nie mam instrukcji, ba, nie mam końcówki :wink: Po obejrzeniu poniższego filmiku zapragnąłem ją jednak mieć u siebie i znalazłem takową w niezłym stanie na licytacji. Zniechęciliście mnie trochę faktem, że dół się pogorszy, wolałbym tego uniknąć, gdyż z dołu korzysta się zawsze, a z góry ni zawsze jest gdzie :icon_mrgreen: Chociaż jeśli piszecie, że różnica jest nieznaczna.. Generalnie to odstrasza mnie strojenie, shamowywanie, itp. bo cebra zapi**dala i bez tego, i nie wiem czy jest sens pchać się w problemy tylko ze względów słuchowo-wzrokowych. Pomysł przespawania zaworu nie jest chyba jakiś oryginalny, jednak z tego co patrzę to nikt tego nie stosuje. Ciekawe czy Yoshi zawdzięcza po części taki cudowny dźwięk usunięciu zaworu, bo gdyby nie, to zawsze można by zablokować przeszczep w pozycji otwartej i odłączyć linki. PS. Co do wyglądu to szyba zdobi, tłumik szpeci czyli wyjdzie na zero :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Powiem ci że dla takiej jazdy jak się jeździ normalnie to ta dziura nie jest jaka strasznie mega. Po prostu czuć zdławienie, ale popie**la dalej elegancko. Jakbym stał znowu przed wyborem czy zakładać czy nie to i tak bym założył. Sam dźwięk dodaje z 500 koni :icon_mrgreen: . Od kiedy mam sportowe końcówki i czasem racingowe to jakoś tak wszyscy bardziej mnie zauważają i mniej drogę zajeżdżają. Osobiście czuje większy komfort jazdy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 a nie mozesz serii przerobic po prostu dac np edkowi? i koszta mniejsze i exup zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 a nie mozesz serii przerobic po prostu dac np edkowi? i koszta mniejsze i exup zostanie Jak przerobi serię to co to zmieni? To że exup zostanie to i tak dalej nie będzie zsynchronizowany z przerobionym wydechem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 PS. Co do wyglądu to szyba zdobi, tłumik szpeci czyli wyjdzie na zero :biggrin: ;) Na Akrapie jest tylko wykres SC57B, szkoda, bo w tym wypadku akurat poprawia, nie psuje charakterystyki, ale jednak te silniki się trochę różnią więc może być zupełnie inaczej. http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaus...006/slip-on-49/ a nie mozesz serii przerobic po prostu dac np edkowi? i koszta mniejsze i exup zostanie Rzeźba w motongu za 20 tysięcy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 w tym modelu dół obrotów i tak jest dosyć słaby a założenie takiej końcówki jeszcze go "dobije" tym bardziej że masz wersje A . PODOBNO w wersji B poprawili trochę dół obrotów ale nie jeździłem więc się nie wypowiadam W wersji a (miałem dwa sezony ) po założeniu przelotu (leo) i przy jeździe z pasażerem był nazwijmy to baaardzo delikatnie "dyskomfort" :banghead: kumpel który ma teraz takie samo moto poradził sobie z tym trochę na skróty i nie do końca - założył mniejszą zębatkę z przodu . zostało to okupione większym zużyciem paliwa ale....... coś za coś (zawsze to taniej niż K&N pełen przelot , strojenie itp :biggrin: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Rzeźba w motongu za 20 tysięcy... Edzio rzezbil juz w Dukatach za 40 tysiecy tak ze i z Honda sobie pewnie poradzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Edzio rzezbil juz w Dukatach za 40 tysiecy tak ze i z Honda sobie pewnie poradzi ;) To akurat nie ma znaczenia, bo koledze chodzi o EXUP wiec czy Edzio czy przelot - to wyjdzie z tego jeden H. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Tak to fakt. Ale przerobienie wydechu przez edzia da dzwiek jak z Akrapa za 1/3 ceny. A i wg mnie seryjny wydech wyglada znacznie lepiej niz wystajaca rurka na 30cm ^^ ale na temat gustow sie nie dyskutuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.