Wiroś Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Astra 8v to zdecydowanie dobry pomysł, ja osobiście też bym patrzył w stronę 1.6, ale po tą granatową to nie jedź, Pan se sprężyny od niewiadomo czego zapodał albo kołki drewniane wstawił, szkoda czasu i pieniędzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 20 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 (edytowane) Jutro będe dzwonił po tą czerwoną wydaje sie być zadbana, jeżeli jeszcze nie poszła to w środe pojade obejrzeć i zdam relacje co i jak. Jak to jest czy 1.6 serio nie pali więcej niż 1.4? Bo znalazłem też taką i do tego najbliżej: http://otomoto.pl/opel-astra-C15153508.html Edytowane 20 Września 2010 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 tak to prawda z 1.6 sam mam 2.0 8v i wciąga 10/7 miasto/trasa jak coś chcesz wiedzieć więcej to wal na PW, w ciemnościach mogę to auto rozkręcić i skręcić :flesje: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Skoda złym autkiem też nie jest ale wybierając między astra a felicja wybrał bym bez wachania Astre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jeszcze takie pytanie, czy brać tylko 8v 1.4 lub 1.6?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jak Astra w gaziwie to bierz ośmiozaworowca - lepiej znosi podtlenek elipidżi. :buttrock: a nie myślałeś o golfie II 1.6D ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Myślałem ale pisałem że nie cierpie starych klekotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 jeszcze masz 1.8 i 2.0 :P ale te 2 ciężko będzie znaleźć w dobrym stanie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Jutro będe dzwonił po tą czerwoną wydaje sie być zadbana, jeżeli jeszcze nie poszła to w środe pojade obejrzeć i zdam relacje co i jak. Jak to jest czy 1.6 serio nie pali więcej niż 1.4? Bo znalazłem też taką i do tego najbliżej: http://otomoto.pl/opel-astra-C15153508.html w trasce większy silnik nie będzie więcej palił a może palić mniej przy tych samych prędkościach, sam mam V70 TDI z 2,5 140koni zawsze pali mi tak samo - 7,5litra, ostatnio robiłem taką samą traskę Megane III 1,5dci 80koni, z cruizem i kij wie czym jeszcze i przy podobnych prędkościach (ok 130 na autostradzie) żabojad uzyskał.... 7,5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 No więc jutro jade oglądać ta białą, na co zwrócić szczególną uwage oprócz tego co w każdym samochodzie, czy astra ma jakieś słabe punkty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 No więc jutro jade oglądać ta białą, na co zwrócić szczególną uwage oprócz tego co w każdym samochodzie, czy astra ma jakieś słabe punkty? raczej na to co w każdym, ja miałem dwie Vectry A, w jednej zepsuł mi się centralny od pasażera (bo był), a w drugiej miałem problem z przekładnią ze wspomaganiem (bo była :biggrin: ) czyli jedna miała wspomaganie a druga centralny :icon_mrgreen: , poza tym to dobre niezawodne autka, więc ogólny ogląd, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 zgrzewy kielichów pod maską , mocowanie tylnych amorków w bagażniku , jeśli ma wspomaganie to luzy sprawdzasz na odpalonym . progi z tyłu , tylne podłużnice (tu gdzie sprężyny) , obejrzyj wlew paliwa (pod gumą) a reszta to standard luzy na lewarku biegów da się zlikwidować małym kosztem więc to olej , ma hamować prosto i nie kopcić lpg pomiń, wszystko sprawdzasz na benzynie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 21 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Dzięki na pewno wszystko dokładnie obejrze, z tego co powiedział przez telefon to do wymiany uszczelka pod pokrywą zaworów podobno lekko sie sączy, ale to nie powinien być problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Zaopatrz sie moze w miernik lakieru, sprawdz zawias, silnik, skrzynie, bo moze to saczenie okazac sie wielka ulewa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 jeśli nie była dowalona na chama to nie problem uszczelka 6-7zł + sylikon/pasta uszczelniająca i dokręcasz max 8nm (3 etapy 2>5>8), jak zaczyna wyłazić przy 5nm to zostawiasz Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.