Skocz do zawartości

Mały i tani samochodzik


Damiano
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro będe dzwonił po tą czerwoną wydaje sie być zadbana, jeżeli jeszcze nie poszła to w środe pojade obejrzeć i zdam relacje co i jak. Jak to jest czy 1.6 serio nie pali więcej niż 1.4? Bo znalazłem też taką i do tego najbliżej:

http://otomoto.pl/opel-astra-C15153508.html

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to prawda z 1.6

sam mam 2.0 8v i wciąga 10/7 miasto/trasa

jak coś chcesz wiedzieć więcej to wal na PW, w ciemnościach mogę to auto rozkręcić i skręcić :flesje:

 

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro będe dzwonił po tą czerwoną wydaje sie być zadbana, jeżeli jeszcze nie poszła to w środe pojade obejrzeć i zdam relacje co i jak. Jak to jest czy 1.6 serio nie pali więcej niż 1.4? Bo znalazłem też taką i do tego najbliżej:

http://otomoto.pl/opel-astra-C15153508.html

 

w trasce większy silnik nie będzie więcej palił a może palić mniej przy tych samych prędkościach, sam mam V70 TDI z 2,5 140koni zawsze pali mi tak samo - 7,5litra, ostatnio robiłem taką samą traskę Megane III 1,5dci 80koni, z cruizem i kij wie czym jeszcze i przy podobnych prędkościach (ok 130 na autostradzie) żabojad uzyskał.... 7,5l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jutro jade oglądać ta białą, na co zwrócić szczególną uwage oprócz tego co w każdym samochodzie, czy astra ma jakieś słabe punkty?

 

raczej na to co w każdym, ja miałem dwie Vectry A, w jednej zepsuł mi się centralny od pasażera (bo był), a w drugiej miałem problem z przekładnią ze wspomaganiem (bo była :biggrin: ) czyli jedna miała wspomaganie a druga centralny :icon_mrgreen: , poza tym to dobre niezawodne autka, więc ogólny ogląd,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgrzewy kielichów pod maską , mocowanie tylnych amorków w bagażniku

, jeśli ma wspomaganie to luzy sprawdzasz na odpalonym .

progi z tyłu , tylne podłużnice (tu gdzie sprężyny) , obejrzyj wlew paliwa (pod gumą) a reszta to standard

luzy na lewarku biegów da się zlikwidować małym kosztem więc to olej , ma hamować prosto i nie kopcić

lpg pomiń, wszystko sprawdzasz na benzynie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie była dowalona na chama to nie problem

uszczelka 6-7zł + sylikon/pasta uszczelniająca i dokręcasz max 8nm (3 etapy 2>5>8), jak zaczyna wyłazić przy 5nm to zostawiasz

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...