lepi Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 błąd gramatyczny powinno być : robili - czas przeszły dokonany :biggrin: robili to raczej niedokonany najlepiej brzmi zaprzeszły: robili byli :) Co do testu to faktycznie kupa. Wymiany silnika szkoda komentować. Poza tym te włączniki, nawet zamek kufra dwa razy :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 Tego to niewiem, ale jak wyzej jak sie dowiuem to dam znac, he, he :crossy: Kolego a powiedz mi jak Twoja K1200S ?? Ja cały czas w przymiarkach do nowej eSki ale po tescie GTeka to sie przeraziłem, przecież to ma ten sam piec.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 A dziekuje, moja ma sie dobrze. Co prawda przebieg maly. W zeszlym roku teestowalem K 13300 S jednak po tescie sobie odpuscilem, za duzo kasy za malo plusow w stosunku do K 1200 S. Pozatym po nauczce jaka dostalem uzytkujac pierwszy model K 1200 S ktora gasla na wolnych obrotach i mimo 8 - miu uupdate'ow nikt nie mogl sobie z nia poradzic ( w dodatku bylo servo do hamulca - co sprawialo, ze przy zgasnieciu cieeeeezko bylo hamowac ) z ciezkim sercem sprzedalem i kupilem model 2007 ktory jest juz zupelnie innym motocyklem. K 1300 bedzie napewno dobrym motoocyklem ale conajmniej po dwoch latach od wypuszczenia pierwszego modelu, tyle mniej wiecej potrzebuje BMW aby pozbyc sie chorob dzieciecych, przykro tylko, ze na koszt klieta. Chcesz nie miec problemow, wez model K 1200 GT i po problemie ( ale od conajmniej 2007 r ). :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 K 1200 gt, rocznik 2008 Kupiony w tym roku, obecny stan licznika 13 tys. Zrobiłem na nim 10 tys. Jedyny problem nie wynikający z serwisu - zużyły się opony (BT 020) :icon_biggrin: Poza tym mam wrażenie, że przy serwisie chceili wymienić płyn w układzie sprzęgła, odessali, ale nie dolali nowego. Po napełnieniu i odpowietrzeniu stan płynu stabilny, wszystk odziała bez problemu. Innych problemów, odpukać, nie stwierdzono. I tego się trzymajmy, Wysok Sądzie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Jedyny problem nie wynikający z serwisu - zużyły się opony (BT 020) Zafunduj sobie moze 1. Pirelli Angel ST 2. Matzeler Z8 3. Metzeler Z6 :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Już założone Z6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepekvt Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 że BMW jest takie awaryjne to nie wiedziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek74 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Witam.Bardzo proszę wszystkich użytkowników BMW K 1300 GT o opinie na temat użytkowania motocykla. Czytałem o testach K 1300 GT i porównywaniu z innymi markami. Przedstawiano w nich pozytywny obraz tego modelu BMW. Powodem jest zamiar zakupu K 1300 GT na ten sezon. Dzięki za każde opinię.Pozdrawiam wiesiek74. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quanti86 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Chętnie poczytam, bo sam w tym roku szukam turystyka w Alpy.Z tego co KS pisał najlepiej roczniki 2007 w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witam.Bardzo proszę wszystkich użytkowników BMW K 1300 GT o opinie na temat użytkowania motocykla. Czytałem o testach K 1300 GT i porównywaniu z innymi markami. Przedstawiano w nich pozytywny obraz tego modelu BMW. Powodem jest zamiar zakupu K 1300 GT na ten sezon. Dzięki za każde opinię.Pozdrawiam wiesiek74. Tu raczej duzo opini nie znajdziesz, proponuje wejsc na Forum BMW - znajdziesz w necie, linka nie posiadam bo kilka lat po zmianie administratora zllem to Forum cieplym moczem, mimo, ze ludzie fajni byli. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quanti86 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 KS ile na oko wychodzi roczny serwis?Mam tu na myśli sama eksploatację, bez żadnych "niespodzianek" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Service uzalezniony jest od przebiegu. 40000 bedzie drozszy niz 20 000 .Im wiecej KM tym drozej moze wyniesc. Za 20 000 km placilem w K1200 niecale 200,- €. Tyle, ze za 10 000 km Fus w Gdyni chcial cos ponad 500,- € wiec Co kraj to obyczaj :icon_mrgreen: Roznc cenowych meidzy 1200 a 1300 w Niemczech niema :crossy: Edytowane 8 Stycznia 2018 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quanti86 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Service uzalezniony jest od przebiegu. 40000 bedzie drozszy niz 20 000 .Im wiecej KM tym drozej moze wyniesc. Za 20 000 km placilem w K1200 niecale 200,- €. Tyle, ze za 10 000 km Fus w Gdyni chcial cos ponad 500,- € wiec Co kraj to obyczaj :icon_mrgreen: Roznc cenowych meidzy 1200 a 1300 w Niemczech niema :crossy:Popytam się ile w Belgii te serwisy kosztują. Jak coś to będę wpadać do Niemiec :DTam jest chyba coś takiego jak duży i mały przegląd. Jak za mały 200€ to znośne. Takie coś mi chodzi po głowie:https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-k-1200-gt-benzine-blauw-c684663a-ad32-a719-e053-e350040a8d7d Sprzedawca daje rok gwarancji to chyba wiedzą co sprzedają :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Tak jak w K1300S wadliwe są zespoły przycisków przy kierownicy. Bywa to mega upierdliwe. Znam kilka przypadków awarii tych przełączników. Nawet w moim K1300S padł, ale na szczęście nie mogłem tylko przełączać funkcji "info". Natomiast:- jednemu kumplowi ww K1300S killer switch zgasił moto przy wyjściu na prostą startową na torze Poznan (bardzo niebezpieczna sytuacja)- drugiemu w K1300GT nie pozwolił odpalić i wrócić na kołach z weekdnu nad morzem. Po prostu te przełączniki są wadliwe i tyle. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quanti86 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 (edytowane) Tak jak w K1300S wadliwe są zespoły przycisków przy kierownicy. Bywa to mega upierdliwe. Znam kilka przypadków awarii tych przełączników. Nawet w moim K1300S padł, ale na szczęście nie mogłem tylko przełączać funkcji "info". Natomiast:- jednemu kumplowi ww K1300S killer switch zgasił moto przy wyjściu na prostą startową na torze Poznan (bardzo niebezpieczna sytuacja)- drugiemu w K1300GT nie pozwolił odpalić i wrócić na kołach z weekdnu nad morzem. Po prostu te przełączniki są wadliwe i tyle. Pozdr.F.Z tym killswitchem to lipna sprawa szczególnie w zakrętach czy przy wyprzedzaniu... Ciekawe może są specjalne wytyczne do garażowania, bo być może postoi za dużo na zewnątrz i elektronika zaczyna szaleć. Swoją drogą to widziałem też inny bajer z tymi przełącznikami mianowicie za cholerę nie dało się zgasic bmki. Nawet killswitch-em :D Edytowane 8 Stycznia 2018 przez Quanti86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.