wueska Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 No więc odpowiadamy ci jak ludzie, oporności się pokrywają to znaczy że będzie działać z tymi impulsatorami. Co do kąta wyprzedzenia różnica jest, ale niewielka między wspomnianą 750 a większym bratem w suzuki są większe rozbieżności i motocykle działają (trzeba tylko pamiętać żeby nie przekręcić pieca o większej pojemności). Generalnie trzeba przeprowadzić obserwacje na już pracującym silniku. Podejrzewam że istotnych różnic nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Ciekawy jestem jak długo jeszcze można bić pianę na temat jednego modułu zapłonowego? Jedynym wyznacznikiem zamienności części w japońskich silnikach a nawet całych motocyklach jest zgodność numeru katalogowego i nie ma od tego ŻADNYCH wyjątków. Chcesz ominąć koszty i zamontować tańszy to się w końcu zdecyduj bo z Twoich postów wynika, że w razie ewentualnej awarii będziesz miał okazję zwalić winę na mechaników z forum. Jeżeli 300 złotych to za dużo dla Ciebie to zamów sobie nowy moduł zapłonowy w serwisie KAWASAKI i będziesz miał gwarancję 12 miesięcy pod warunkiem zamontowania go u autoryzowanego dealera. Tylko nie licz na to, że wymienią Ci go za darmo. Jest dużo możliwości zastosowania innych modułów ale nie licz na takie podpowiedzi bo nikt nie będzie brał odpowiedzialności na swoje barki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 napiszę Ci czarno na białym: RX będzie jeździć na module od GPZ 900! I nie wyssałem tego z palca ale zapytałem kogoś kto coś takiego stosował kiedyś gdy o używanym module mogłeś pomarzyć. Wueska trafnie zauważył to co chciałem CI przekazać silnik o prawie dwa razy większej pojemności normalnie pracuje na module przeznaczonym do mniejszej pojemnosci. W ogóle to nie zdziwiłbym sie gdyby na drugim module było to samo. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychucx Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ciekawy jestem jak długo jeszcze można bić pianę na temat jednego modułu zapłonowego? Jedynym wyznacznikiem zamienności części w japońskich silnikach a nawet całych motocyklach jest zgodność numeru katalogowego i nie ma od tego ŻADNYCH wyjątków. Chcesz ominąć koszty i zamontować tańszy to się w końcu zdecyduj bo z Twoich postów wynika, że w razie ewentualnej awarii będziesz miał okazję zwalić winę na mechaników z forum. Jeżeli 300 złotych to za dużo dla Ciebie to zamów sobie nowy moduł zapłonowy w serwisie KAWASAKI i będziesz miał gwarancję 12 miesięcy pod warunkiem zamontowania go u autoryzowanego dealera. Tylko nie licz na to, że wymienią Ci go za darmo. Jest dużo możliwości zastosowania innych modułów ale nie licz na takie podpowiedzi bo nikt nie będzie brał odpowiedzialności na swoje barki. ? 1) Nie bardzo rozumiem gdzie i w którym momencie biję pianę..... Miałem nadzieję, że ktoś mi wytłumaczy coś, czego nie znalazłem w necie. Mianowicie różnice w statycznym wyprzedzeniu i parę innych duperałków. 2) "bo z Twoich postów wynika, że w razie ewentualnej awarii będziesz miał okazję zwalić winę na mechaników z forum." - Skąd tak daleko wysunięte wnioski? 3) ręce mi opały, jeden mi tłumaczy, że za bardzo wnikam i nie muszę wiedzieć dlaczego coś chodzi, drugi ( i to Administrator) mi tłumaczy że biję pianę i szukam osób do ewentualnego scedowania winy własnych niepowodzeń a w ogóle to mam sobie zamówić nowe.... Panowie .....czy Wy nie zatraciliście przypadkiem sensu uczestnictwa forum? Forum to generalnie wymiana doświadczeń i w miarę rzeczowa pomoc. Za odpowiedzi w stylu załóż powinno chodzić na forum Omegi wyleciałbym po 2 postach. Śliczne dzięki za dyskusję, która wiele nie wniosła i za ochrzan od Admina, że jestem zbyt upierdliwy.... Z Waszego forum chyba więcej nie skorzystam....ręce opadają Pozdrawiam serdecznie i może do zobaczenia gdzieś na zlocie bo na trzeźwo widać się nie dogadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 (...) bo na trzeźwo widać się nie dogadamy. Nie wiem jak pijanym trzeba być, żeby dać Ci gwarancję na rzeźbę po kosztach, oraz wytłumaczyć, że silnik motocykla to nie wahadłowiec kosmiczny - nie robią mu różnicy o niecałe 10% inne wartości obrotów przy których osiąga maksymalne wyprzedzenie zapłonu i że nie będzie z tego powodu stukał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.