Skocz do zawartości

Honda Rebel 125ccm, problem z mocą.


dorian_pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku miałem powiedzieć, że to sprzęgło ale wtedy to 80 ciężko by było osiągnąć.

Gdy sprzęt zapala dobrze na zimno bez ssani a je posiada to też nie jest dobrze, zwykle to oznacza bogatą mieszankę. Wykręć świece, sprawdź kolor i jeśli są czarne to prawie na pewno jest za bogata. Pamiętaj też o wadze maszyny. CBR ma chyba 110-120KG a to cacko prawie 140 na sucho a przy takiej mocy każdy kilogram robi różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powinna mniej więcej wyglądać dobra http://image.fourwheeler.com/f/9221877/129..._spark_plug.jpg może ciut ciemniejsza. Śrubokręt w łapę i reguluj. Musisz mu dostarczyć więcej powietrza. Jak przekręcisz śrubkę składu mieszanki i obroty trochę wzrosną to znaczy, że dobrze kombinujesz. Jak już kręcenie spowoduje obniżanie albo brak zmian to w zasadzie trafiłeś ustawienie. Wsiąść, przejechać się i sprawdzić efekty.

 

Regulujemy tylko na ciepłym silniku. Jak czegoś nie wiesz, nie rozumiesz to poszukaj poradnika. Tam będzie syćko jak na dłoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ważę 80kg.

80kg i 13lat? Ja ww Twoim wieku to może 50 ważyłem. ;D

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powinna mniej więcej wyglądać dobra http://image.fourwheeler.com/f/9221877/129..._spark_plug.jpg może ciut ciemniejsza. Śrubokręt w łapę i reguluj. Musisz mu dostarczyć więcej powietrza. Jak przekręcisz śrubkę składu mieszanki i obroty trochę wzrosną to znaczy, że dobrze kombinujesz. Jak już kręcenie spowoduje obniżanie albo brak zmian to w zasadzie trafiłeś ustawienie. Wsiąść, przejechać się i sprawdzić efekty.

 

Regulujemy tylko na ciepłym silniku. Jak czegoś nie wiesz, nie rozumiesz to poszukaj poradnika. Tam będzie syćko jak na dłoni.

 

Niestety sie nie zgodze. Regulacja skladu sruba mieszanki podstawowej nic tu nie da, poniewaz to sprzet w ktorym prawie caly czas odkreca sie manetke do konca - czyli sklad mieszanki ustala dysza glowna. Jesli jezdzisz wolniej to ustawienie iglicy. Proponuje nie grzebac nic przy gazniku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...