widget Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Cóż mogło się stać z motorem? Czy będę musiał rozbierać górę silnika? Sytuacja wygląda tak: - motocykl mam od 1 miesiąca - Yamaha XT 600, 2001 rok, - do niedawno wszystko było ok, palił na dotyk, - tylko podczas pierwszej dłuższej jazdy dwa razy zgasł po przekroczeniu 120 km/h - niedawno zatankowałem paliwo 95 z 98 (98 zalecił sprzedawca) Potem było gorzej: - po zdjęciu pokrywy filtru powietrza wyleciał olej, - miałem wrażenie że jadąc cały czas na jednych obrotach silnik jakby przerywał, - chyba po zmianie filtru powietrza zaczął gorzej odpalać, czasami gasł przy jeździe (chyba na większych obrotach), Dzisiejszego dnia: - po tygodniu postoju zapalił bez większego problemu, - potem były już problemy z odpalaniem, czasami nawet minutę musiałem manipulować z ssaniem i gazem żeby odpalił, - raz nie mogłem go odpalić przez 5 minut, aż pierwszy raz strzelił z tłumika, ale potem zapalił, - przy jeździe do domu, czasami miałem wrażenie jakby przy większym dodaniu gazu silnik przerywał, dwa razy mi zgasł całkowicie, ale jakoś udało mi się odpalić, - potem raz zgasł i już nie udało mi się odpalić, jakby załapywał na chwilkę i zaraz gasł, akumulator prawie wyczerpany - najdziwniejsza sprawa, już pcham motor do domu, próbuje jeszcze raz zapalić nic, wyłączam guzik zapłonu, a tu motor sam się zapala na prawie martwym akumulatorze przy wyłączonym kluczyku!, jakby trochę pochodził, ale coś trzeszczało w okolicach cylindra, i chwilę nawet nie mogłem go wyłączyć, potem akumulator padł i tak go na razie zostawiłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 raczej masz problem z elektryką, jakieś przebicia lub strasznie finezyjnie połączone przewody Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Puki co wyjmij z niego aku i naladuj ladowarka stacjonarna malym pradem ( kolo 1A ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.