Adam M. Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Szynszyl, nacinanie sprzegiel klowych nie jest zadnym druciarstwem, tylko normalnym zabiegiem poprawiajacym prace skrzyni. Caly zabieg polega na przeszlifowaniu powierzchni pracujacej sprzegiel w taki sposob zeby uzyskac wiekszy kat i mocniejsze "wciaganie" zazebianego trybu. Problem z tym ze malo w Polsce ludzi robiacych ten zabieg, bo od doswiadczenia i umiejetnosci nacinajacego zalezy czy naprawa bedzie "na wieki" czy na 2 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Trzeba mieć gościa który to dobrze nacina. W Mz np. stosuje się kat 2,6- 3 stopnie jak jest w japoni ? Wie ktoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler80 Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Szynszyl, nacinanie sprzegiel klowych nie jest zadnym druciarstwem, tylko normalnym zabiegiem poprawiajacym prace skrzyni. Caly zabieg polega na przeszlifowaniu powierzchni pracujacej sprzegiel w taki sposob zeby uzyskac wiekszy kat i mocniejsze "wciaganie" zazebianego trybu. Problem z tym ze malo w Polsce ludzi robiacych ten zabieg, bo od doswiadczenia i umiejetnosci nacinajacego zalezy czy naprawa bedzie "na wieki" czy na 2 tys km. jakby sluzylo to poprawieniu działania skrzyni to dlaczego sztaby inżynierów w fabryce tego nie robia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 jakby sluzylo to poprawieniu działania skrzyni to dlaczego sztaby inżynierów w fabryce tego nie robia?? Robią. Ino chodzi w tym watku o przywrócenie tego kąta między płaszczyzną kła a osią koła. Czyli w skrzyni zjechanej poprawiamy jej pracę, przywracając pewne parametry do fabrycznych. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Kiler80, pamietaj ze firmie nie zalezy na zrobieniu wyrobu "nie do zajechania", ani na tanich naprawach. Firmie zalezy na sprzedazy drogich czesci, a serwisom na jak najwiekszym zarobku na ich robocie. Jestesmy w tym tylko dla zysku ( ja tez prowadze serwis tyle ze nie motocyklowy ), a nie z czystej milosci do tej roboty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.