nowytzrdt Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Siema!Ostatnio rozebrałem tłok w moim EXC i przez przypadek zle złozyłem zawór wydechowy i nagle motor dostał 10 koni wiecej(teraz jest cały czas otwarty).Teraz moje pytania:P 1.Jak napędzany jest ten bolec co wychodzi z silnika i przesuwa zawór?? 2.Czy cos sie moze stac w silniku skoro zawór jest zablokowany przez nieprawidłowe włożenie? 3. Czy duża jest róznica z zaworem bo przyznam że mi odpowiada taka charakterystyka i jak to nic nie bedzie szkodziło silnikowi to tak zostawie, ewentulanie włoże go dobrze i skręce tymi srubkami na cylindrze żeby sie nie ruszał? aha i moje złe złożenie polega na tym że bolec od zaworu nie wszedł w ten bolec od silnika i sie zablokowało na otwartym :/wczesniej zawór chodził ale i tak nie miał takiej mocy :/;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Popsułeś w ten sposób charakterystykę silnika, napewno gorzej jedzie w dolnej partii obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 To chyba oczywiste że popsułem ale wole mieć popsuta chakterystyke niz 10 koni mniej.Mam pytanie czy ten zawór jest otwierany cisnieniem spalin z cylindra i cofa go tylko ten bolec który wychodzi z silnika??bo na to mi wyglada własnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 To chyba oczywiste że popsułem ale wole mieć popsuta chakterystyke niz 10 koni mniej.Mam pytanie czy ten zawór jest otwierany cisnieniem spalin z cylindra i cofa go tylko ten bolec który wychodzi z silnika??bo na to mi wyglada własnie Nie wiem jak w 125 i 200cc ale w 250 i 300cc zawór jest otwierany poprzez mechanizm odśrodkowy, raczej nic sie nie powinno stać jak jest cały czas otwarty. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 W dwu setce i setce jest tak samo, najlepiej zdejmij prawą <?> pokrywę silnika i sprawdź co tam się zepsuło w mechanizmie odśrodkowym, a na pewno coś tam nie gra skoro piszesz ze moto ożyło bo otwarciu na sztywno zaworu Otwarty zawór nie szkodzi, jedynie moto będzie miało muła na niskich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 W dwu setce i setce jest tak samo, najlepiej zdejmij prawą <?> Tak prawą, pompy wody nie trzeba odrecac. Chyba że bedziesz chciał wyciąganąć ten mechanizm to musisz wyciągnać wirnik, bo to wszystko jest na jednej ośce. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Dzieki za odp.Ale odkręciłem z prawej strony ta wielka śrubke cos tam poregulowałem(widocznie ktos tam kiedys grzebał)i moto chodzi jak przecinak :D:D.Mam pytanie pod tą wielką śrubką gdzie jest regulacja jest jeszcze srubka która sie kręci razem z wałem do czego to jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 regulacja zaworu wydechowego pod tym linkiem masz opisane co i jak się reguluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 o kurdeeee dziekiii MEGA piwo Ci sie nalezy :D:D:D:D pozdroo i dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 nowytzrdt opisz proszę jaka jest zmiana w jeździe? Jak się objawia te 10 koni więcej i co dokładnie zrobiłeś że je uzyskałeś :biggrin: Moto nie muli z niskich obrotów? Jest dobre przejście? Wydaje mi sie ze mój kat ma normalną moc ale może da się jeszcze coś wykrzesać :icon_razz: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ogolnie to teraz na 3 sam wchodzi na koło a 4 biegu trzeba szarpnąc kierownicą teraz mam ustawiony zawór na maxymalnie wczesne otwarcie i nie muli na dole, tylko poprostu ma charaktertystyke jak seta.Teraz dopiero bede regulował gaźnik ale najpierw pojeżdże i zobacze jaka jest świeca aha no i własnie ide kombinować z tym żeby sie jednak troche pozniej zawór otwierał bo w koncu to EXC a nie SX.Moto dostało także innego dzwieku bardziej pierdzi no i lepiej sie wkreca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 regulacja zaworu wydechowego pod tym linkiem masz opisane co i jak się reguluje Ma ktoś coś takiego tylko że do 250/300cc ? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangerous Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 To ja już nie rozumiem. Zepsuł silnik i działa lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 nic sie nie zepsuło kwestia innego ustawienia i chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangerous Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 I copy, a ten dół masz w końcu normalny czy kiszkę jak to ktoś napisał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.