Dar Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) Na zimno pali od strzała, ale nagrzany już ciężko, muszę kręcić kilka razy. Poza tym kiedy temp. przekracza połową na wskaźniku, na postoju faluje na obrotach od 500 do 2tys. i gaśnie. Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez Dar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Moze napisz krotka historie, jak to sie zaczelo, tak nagle, czy narastalo stopniowo. Jak dla mnie to powinienes zrobic przede wszystkim gazniki o ile nie byly ruszane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zawory do regulacji Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 (edytowane) Zaczęło się(chyba)... jak padł przekaźnik pompy paliwa - mechanik wymienił. To polega na tym, że jak np. pojadę na stację zatankować (5minut), zgaszę moto, naleję wachy i pali normalnie. Problem zaczyna się jak np. wrócę po przejażdżce, odstawię moto na ok. 30 min. i muszę go pokręcić dosyć długo... Tzn. słychać, że łapie, ale nie umie wkręcić się na obroty... Ssanie nie pomaga, wręcz przeciwnie. Edytowane 25 Sierpnia 2010 przez Dar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.