Tomek_mistrz:D Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Witam. Po rozebraniu silnika w mojej Husce zauważyłem, że jest lekko przytarty nicasil w dwóch miejsach po przekątnej. Jako, że robie sprzęta dla siebie to postanowiłem nie odwalać druciarni i chce zregenerować nicasil w swoim cylindrze, bo nowego cylindra jakoś nigdzie znaleźć nie mogę. No i stąd mam pytanie do Was. Gdzie polecacie wykonanie takiego zabiegu? Konkretne firmy i oferty mile widziane. Co sądzicie o nicasilu czeskim? Bo z tego co widzę, jest zdecydowanie tańszy od angielskiego. Jak z jego trwałością? Ile tłoków na nim przelatam w mojej 450 przy sumiennym serwisie? Nie ukrywam, że koszt jest dla mnie ważny, ponieważ robię cały silnik i niemała suma już mi się uzbierała. Z góry dzięki za podpowiedzi. Pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grayfox Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Nowy cylinder do 4T kosztuje około 900 zł więc raczej niema sensu odnawiać tej powłoki. Zapytaj w Olek Motocykle, sklepie motox, i ewentualnie w ASO. Czeski nicasil jest tani ale kiepski, bywały przypadki że się łuszczył, bardzo szybko przecierał etc. Generalnie szukaj nowego cylindra, jeśli naprawdę nigdzie niema to wtedy oddaj do regeneracji. Anglia/Belgia/Włochy>Niemcy>Czechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 w takim razie zadzwonie do Olek motocykle i zapytam czy ma, ale wątpie, bo np. korba dostępna tylko i wyłącznie z oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Sory za post pod postem, ale inaczej nikt nie zwróciłby uwagi na ten temat ;) A więc tak wygląda mój cylinder, może da się jeszcze odzyskać chociaż selekcje D? Siedział w niej tłok nominalny, nigdy nie zmieniany od nowości. Te rysy są niewyczuwalne pod palcem ani nic z tych rzeczy, tylko taki ślad jest widoczny. Czy to już jest nicasil zjechany do aluminium? http://bikepics.com/pictures/2049930/ http://bikepics.com/pictures/2049932/ http://bikepics.com/pictures/2049933/ http://bikepics.com/pictures/2049937/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Najlepiej jedź do jakiegoś dobrego mechanika niech Ci ten cylinder zmierzy średnicówką wtedy będziesz wiedział jakiego tłoka wsadzić i niech oceni stan tego nicasilu. Może wystarczy tylko prze honować cylinder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Z zdjec wynika ze jeszcze jeden tlok na tym cylindrze by popracowal. Podskocz do jakiegos zakladu i niech ktos dokladnie ci to zmierzy srednicowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Ja się tak głupio zapytam przy okazji tematu. Jak wpływ na silnik może mieć nałożenie nicasilu mimo, że fabrycznie nie jest przewidziany i najprawdopodbniej siedzi tuleja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Żaden, jeżeli oryginalnie jest tam tuleja to nie da się nałożyć nikasilu na taki cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.