zetes66 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Witam Problem dotyczy Magny Vf 750 rocznik 83", po przejechaniu około 10-20 km nagle jest objaw jak by brakowało paliwa przerywa i gaśnie po odczekaniu około 5 minut da się uruchomić wspomagana ssaniem , wcześniej nawet się nie odezwie po uruchomieniu i wyrównaniu obrotów można jechać normalnie tzn. ma pełną moc Co może mieć znaczenie - mam wrażenie że na mniejszych obrotach tak do 3 -3,5 tys pracuje niezbyt równo, powyżej idzie jak rakieta, na biegu jałowym obroty równe stabilne. Mam Magnę od miesiąca i jeszcze niezbyt dużo nią jeździłem więc liczę na podpowiedzi Wiem że na odległość trudno doradzać ale może dłużej jeżdżący spotkali podobną dolegliwość i podpowiedzą od czego zacząć szukać - zawory , gaźniki, elektryka ?? Narazie jak to w nowym nabytku będę wymieniał świece olej filtry ale te rzeczy jakoś mi nie pasują na przyczynę przypadłości macie jakieś sugestie? Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 może złe odpowietrzenie zbiornika paliwa Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 może złe odpowietrzenie zbiornika paliwa Dzięki To pierwsze co robiłem po zgaśnięciu - otworzyłem wlew paliwa - i tak musiał odstać swoje 5minut Z tego co pocztałem forum to ma dwa moduły, jak by coś z nimi nie tak to powiniwn na dwa cylindry pyrkać? Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dydzio Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Nie mam doświadczenia z motocyklami... ale podobny objaw miałem w moim golfiku, kiedy chciałem jechać na benzynie (od zakupu jeździłem tylko na gazie). Okazało się, że całkowicie rozklekotany był gaźnik; mechanik mówił, że takiego trupa dawno nie widział. Zerknij tam, a nuż u Ciebie problem też jest z gaźnikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Kranik zatkany i nie ma pełnej przepustowości, jeśli masz gaźniki podciśnieniowe to wężyki od podciśnień, membrana w kraniku. Wygląda to właśnie na brak paliwa. Masz po prostu w pierwszej kolejności do sprawdzenia układ paliwowy. Napewno jest serwisówka w necie a zapewne koledzy z forum mają. Pedałuj do działu mechanika i tam masz tematy z serwisówkami. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Yo! To jednak moze byc odpowietrzenie baku - po otwarciu korka wyrownujesz podcisnienie, ale gazniki sie tez chwile zalewaja na nowo benzyna, zanim sprzet zapali. Druga rzecz - mozesz miec zapchany filtr paliwa. Kumpel mial taki problem, pompka paliwa podczas jazdy chodzila jak szalona, rozgrzewala sie, ze az nie dalo sie jej dotknac, a i tak nie potrafila zassac wystarczajacej ilosci paliwa przez zapchany filtr. Podobne objawy moglaby dac uszkodzona cewka WN, ale nie wierze w pad dwoch cewek jednoczesnie. Takze najpierw, jak ludzie radza, pod lupe uklad paliwa. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) Też potwierdzam. na początek najłatwiejsze i najbardziej prawdopodobne - układ paliwa do kontroli. Cały układ czyli od krawędzi wlewu baku do dysz w gaźnikach. Sprawdź też kierunek założenia filtra paliwa. Przy okazji świeczki, może puchną i umierają. Potem zawory itd. Edytowane 21 Sierpnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetes66 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Dzięki za podpowiedzi Zamówiłem sobie narazie filterek do paliwa i klucz do świec - jakiś nietypowy 18mm nawet nie mogłem sprawdzić po zgaśnięciu czy suche czy mokre. Jak tylko będę miał trochę czasu to lecę po układzie paliwowym łącznie z płukaniem zbiorników, motorek przez ostatnie trzy lata u poprzedniego właściciela zrobił 1kkm i to w pierwszym roku, mógł teraz do filtra wciągnąć nazbieranego w tym czasie syfu. Cytuj Magna V45/ Yamaha Road Star 1700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.