Jar Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 cięzko ze zdjęciem mam motocykloddalony 20km od miejsca zamieszkania Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 To teraz powiedz mi jakiej grubości przewody zasilają rozrusznik no i jakiej dochodzą do przekaźnika i hebla i jak to jest połączone. Hebel jest czysto mechaniczny.Rozrusznik w HD jest normalnym rozrusznikiem planetarnym z elektromagnesem na sobie.W tylnej części elektromagnesu zamiast dekla zakrywającego styki prądowe jest wstawiony dekiel z przyciskiem,którym bezpośrednio wciska się rdzeń i łączy styki. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Hebel jest czysto mechaniczny.Rozrusznik w HD jest normalnym rozrusznikiem planetarnym z elektromagnesem na sobie.W tylnej części elektromagnesu zamiast dekla zakrywającego styki prądowe jest wstawiony dekiel z przyciskiem,którym bezpośrednio wciska się rdzeń i łączy styki. To jest konkretna informacja. W takim wypadku zadaje pytanie: Czy którykolwiek z fachowców rozebrał rozrusznik i sprawdził uzwojenia pod obciążeniem czy nie maja zwarcia czy też podpięli po zasilanie i sprawdzili czy bendix odbija i czy rozrusznik kręci? Druga sprawa to to, że jak musisz odpuścić hebel to znaczy, ze ze stykami elektromagnesu coś nie halo.A ze startera normalnie łapie? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) A może byś sprawdził dekompresory na głowicach? W takim dużym silniku musisz to mieć, jeśli są niesprawne to rozrusznik się "posra w gacie" a nie zakręci tak jak powinien. Sprawdź jaki masz rozrusznik, powinien być min.2kW. Edytowane 21 Sierpnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) 1.a w jaki sposob sprawdzic rozrusznik ile ma KW? 2.z elektrycznego odpala tez jak z ręcznego 3.fachowcy mówili ze rozbierali rozrusznik i było wszystko ok sprawdzali go tez pod obciązeniem 4.dekompresorow brak pytałem BT Custom sprawdzał powiedział ze tam nie potrzeba dzisiaj po powrocie z Ustki (byłem sportem) sprawdziłem go i znowu to samo jak zimny kreci jak głupi jak sie zagrzeje to nawet poł obrotu nie przekręci Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez Jar Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 (edytowane) To taki gorący, niekręcący wyjmij i sprawdź czy zakręci na sucho.Będzie wiadomo czy to rozrusznik czy silnik. Czasem jak źle skręcony rozrusznik może robic takie fiku miku ale tutaj niby dwa razy był rozbierany więc odpada. Jak nie jest napisane na tabliczce znamionowej ile ma kW to tylko hamownia. Edytowane 22 Sierpnia 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Bede musiał sprobowac tylko tam jest takie fajne dojscie ze jak go wyciągne to pewnie on ostygnie Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 W takim wypadku zadaje pytanie: Czy którykolwiek z fachowców rozebrał rozrusznik jesli jak napisałem w poprzednim poscie 2 naprawde dobrych specjalistow rozbierało go i stwierdzili ze rozrusznikjest w idealnym stanie to co mam sądzic Wychodzi na to ze albo cos jest nie tak wewnatrz rozrusznika albo jest nieodpowiednio zamontowany w silniku i po rozgrzaniu luzy zanikaja i sie blokuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Dobra bede kombinował dzięki za pomoc Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Dzisiaj oddałem rozrusznik do 3 specjalisty zadzwonił po południu ze wszystko gotowe poleciłem odebrac,skroił 180 cos tam wymienili, łozyska ,bendix,jakies styki, nie wiem po co skoro rozrusznik prawie nowka,ale mowie co tam skoro będzie działal.Poleciałem zaraz instalowac i co dupa znowu to samo,juz bym wierzył ze brakuje tych dekompresorów ale wtedy by wogle nie kręcił .Jutro jade do serwisu harego podobno mieli tam taki przypadek zobaczymy Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 A pokaż jakieś wyraźne, ładne fotki tego rozrusznika. Może po tym dojdziemy jaki to model lub marka chociaż. Lub zapytaj "budowniczego" jaki starter użył. Być może musisz zajrzeć pod pokrywę sprzęgła, jeśli masz takową. Dokładniej to na cały układ rozruchu, włącznie z pierścieniem zębatym na koszu sprzęgła. W jakim są stanie, jak wygląda mocowanie rozrusznika, oś bendix`a, tulejki itd. Być może gdy na gorąco spuchnie wszystko to napęd rozruchu jest blokowany. Tak duże silniki oczywiście śmigają bez dekompresorów na głowicach, nie chciałbym podważać autorytetu B&T :notworthy: ale tak duży silnik bez dekomp. będzie "zjadał" napęd rozruchu, szczególnie gdy dostanie kopa wstecznego gdy np. coś jest nie tak z zapłonem. Skoro sam starter jest git bo był sprawdzany i badany przez kilku speców to problem musi leżeć w układzie przeniesienia napędu pomiędzy starterem a silnikiem. Ewentualnie jakiś problem w instalacji elektrycznej, może słaba masa, kiepskie przewody. Czasem pomaga puszczenie dodatkowej masy bezpośrednio do rozrusznika. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Byłem dzisiaj w serwisie harleya chłopaki troche podpowiedzieli,wywaliłem przekaznik i stycznik połączyłem na krotko do przycisku za 15,00 teraz chula jak głupi ciekawe jak długo nie sprawdzałem na gorącym rozruszniku(strach ze znowu dupa)chociarz troche pozyje w przeswiadczeniu ze jest git Jesl idzie o dekompresory to nie taka łatwa sprawa znalazłem na e-bay jedne za 150 $ bo do rev tech muszą miec 12mm ale treba wiercic głowice są podobno taki razem z swiecą ale kosztują majątek. http://vulcanworks.net/Compression-Release...Plug-p-233.html http://vulcanworks.net/Compression-Release...vice-p-276.html Edytowane 28 Sierpnia 2010 przez Jar Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 (edytowane) Byłem dzisiaj w serwisie harleya chłopaki troche podpowiedzieli,wywaliłem przekaznik i stycznik połączyłem na krotko do przycisku za 15,00 teraz chula jak głupi ciekawe jak długo nie sprawdzałem na gorącym rozruszniku(strach ze znowu dupa)chociarz troche pozyje w przeswiadczeniu ze jest git Jesl idzie o dekompresory to nie taka łatwa sprawa znalazłem na e-bay jedne za 150 $ bo do rev tech muszą miec 12mm ale treba wiercic głowice są podobno taki razem z swiecą ale kosztują majątek. http://vulcanworks.net/Compression-Release...Plug-p-233.html http://vulcanworks.net/Compression-Release...vice-p-276.html Zle interpretujesz. bo do rev tech muszą miec 12mm ale trzeba wiercic głowice Te dekompresory sa do dwuswiecowych glowic RevTech Use with dual plug heads, takes the place of the right side spark plugs. Wyjmujesz prawa swiece i w to miejsce wkrecasz dekompresor. Nic nie musisz wiercic. A 12 mm to gwint swiecy. Jezeli masz tylko jedna swiece to musisz wywiercie otwor na dekompresor ale wtedy nie jestes limitowany srednica, tylko i wylacznie dlugoscia czesci gwintowanej. Musisz wiec obliczyc co ci sie bardziej oplaca: 1. Kupic swiece z dekompresorem (wprawdzie nie slyszalem o takich ale nie znaczy to ze ich nie ma) lub 2. Zdemontowac glowice i dac do wiercenia + dekompresor + zamontowac glowice Tutaj znalazlem inne rozwiazanie. http://www.jpcycles.com/product/420-456?N=...release&Ntk=All Tylko czy naprawde potrzebujesz dekompressor? Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez Harlista Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Dziękuje za odpowiedz,Tak to jest jak ktos czyta zagraniczne strony internetowe za pomocą Google tłumacza,to mu umykają nieraz bardzo istotne szczegułya czy potrzebne mi będą dekompresory,jesli będzie krecił tak jak wczoraj to na pewno nie Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Byłem dzisiaj w serwisie harleya chłopaki troche podpowiedzieli,wywaliłem przekaznik i stycznik połączyłem na krotko do przycisku za 15,00 teraz chula jak głupi ciekawe jak długo nie sprawdzałem na gorącym rozruszniku(strach ze znowu dupa)chociarz troche pozyje w przeswiadczeniu ze jest git Jesl idzie o dekompresory to nie taka łatwa sprawa znalazłem na e-bay jedne za 150 $ bo do rev tech muszą miec 12mm ale treba wiercic głowice są podobno taki razem z swiecą ale kosztują majątek. http://vulcanworks.net/Compression-Release...Plug-p-233.html http://vulcanworks.net/Compression-Release...vice-p-276.html Czyli tak jak na początku napisałem miałeś uszkodzone styki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.