Skocz do zawartości

Problem z rozrusznikiem


Rekomendowane odpowiedzi

To teraz powiedz mi jakiej grubości przewody zasilają rozrusznik no i jakiej dochodzą do przekaźnika i hebla i jak to jest połączone.

 

Hebel jest czysto mechaniczny.Rozrusznik w HD jest normalnym rozrusznikiem planetarnym z elektromagnesem na sobie.W tylnej części elektromagnesu zamiast dekla zakrywającego styki prądowe jest wstawiony dekiel z przyciskiem,którym bezpośrednio wciska się rdzeń i łączy styki.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hebel jest czysto mechaniczny.Rozrusznik w HD jest normalnym rozrusznikiem planetarnym z elektromagnesem na sobie.W tylnej części elektromagnesu zamiast dekla zakrywającego styki prądowe jest wstawiony dekiel z przyciskiem,którym bezpośrednio wciska się rdzeń i łączy styki.

To jest konkretna informacja.

 

W takim wypadku zadaje pytanie:

Czy którykolwiek z fachowców rozebrał rozrusznik i sprawdził uzwojenia pod obciążeniem czy nie maja zwarcia czy też podpięli po zasilanie i sprawdzili czy bendix odbija i czy rozrusznik kręci?

 

Druga sprawa to to, że jak musisz odpuścić hebel to znaczy, ze ze stykami elektromagnesu coś nie halo.A ze startera normalnie łapie?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może byś sprawdził dekompresory na głowicach? W takim dużym silniku musisz to mieć, jeśli są niesprawne to rozrusznik się "posra w gacie" a nie zakręci tak jak powinien. Sprawdź jaki masz rozrusznik, powinien być min.2kW.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.a w jaki sposob sprawdzic rozrusznik ile ma KW?

2.z elektrycznego odpala tez jak z ręcznego

3.fachowcy mówili ze rozbierali rozrusznik i było wszystko ok sprawdzali go tez pod obciązeniem

4.dekompresorow brak pytałem BT Custom sprawdzał powiedział ze tam nie potrzeba

dzisiaj po powrocie z Ustki (byłem sportem) sprawdziłem go i znowu to samo jak zimny kreci jak głupi jak sie zagrzeje to nawet poł obrotu nie przekręci

Edytowane przez Jar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To taki gorący, niekręcący wyjmij i sprawdź czy zakręci na sucho.Będzie wiadomo czy to rozrusznik czy silnik.

Czasem jak źle skręcony rozrusznik może robic takie fiku miku ale tutaj niby dwa razy był rozbierany więc odpada.

Jak nie jest napisane na tabliczce znamionowej ile ma kW to tylko hamownia.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W takim wypadku zadaje pytanie:

Czy którykolwiek z fachowców rozebrał rozrusznik

 

 

jesli jak napisałem w poprzednim poscie 2 naprawde dobrych specjalistow rozbierało go i stwierdzili ze rozrusznikjest w idealnym stanie to co mam sądzic

 

 

Wychodzi na to ze albo cos jest nie tak wewnatrz rozrusznika albo jest nieodpowiednio zamontowany w silniku i po rozgrzaniu luzy zanikaja i sie blokuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oddałem rozrusznik do 3 specjalisty zadzwonił po południu ze wszystko gotowe poleciłem odebrac,skroił 180 cos tam wymienili, łozyska ,bendix,jakies styki, nie wiem po co skoro rozrusznik prawie nowka,ale mowie co tam skoro będzie działal.Poleciałem zaraz instalowac i co dupa znowu to samo,juz bym wierzył ze brakuje tych dekompresorów ale wtedy by wogle nie kręcił .Jutro jade do serwisu harego podobno mieli tam taki przypadek zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pokaż jakieś wyraźne, ładne fotki tego rozrusznika. Może po tym dojdziemy jaki to model lub marka chociaż. Lub zapytaj "budowniczego" jaki starter użył. Być może musisz zajrzeć pod pokrywę sprzęgła, jeśli masz takową. Dokładniej to na cały układ rozruchu, włącznie z pierścieniem zębatym na koszu sprzęgła. W jakim są stanie, jak wygląda mocowanie rozrusznika, oś bendix`a, tulejki itd. Być może gdy na gorąco spuchnie wszystko to napęd rozruchu jest blokowany. Tak duże silniki oczywiście śmigają bez dekompresorów na głowicach, nie chciałbym podważać autorytetu B&T :notworthy: ale tak duży silnik bez dekomp. będzie "zjadał" napęd rozruchu, szczególnie gdy dostanie kopa wstecznego gdy np. coś jest nie tak z zapłonem. Skoro sam starter jest git bo był sprawdzany i badany przez kilku speców to problem musi leżeć w układzie przeniesienia napędu pomiędzy starterem a silnikiem. Ewentualnie jakiś problem w instalacji elektrycznej, może słaba masa, kiepskie przewody. Czasem pomaga puszczenie dodatkowej masy bezpośrednio do rozrusznika.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w serwisie harleya chłopaki troche podpowiedzieli,wywaliłem przekaznik i stycznik połączyłem na krotko do przycisku za 15,00 teraz chula jak głupi ciekawe jak długo nie sprawdzałem na gorącym rozruszniku(strach ze znowu dupa)chociarz troche pozyje w przeswiadczeniu ze jest git Jesl idzie o dekompresory to nie taka łatwa sprawa znalazłem na e-bay jedne za 150 $ bo do rev tech muszą miec 12mm ale treba wiercic głowice są podobno taki razem z swiecą ale kosztują majątek.

http://vulcanworks.net/Compression-Release...Plug-p-233.html

http://vulcanworks.net/Compression-Release...vice-p-276.html

 

Edytowane przez Jar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w serwisie harleya chłopaki troche podpowiedzieli,wywaliłem przekaznik i stycznik połączyłem na krotko do przycisku za 15,00 teraz chula jak głupi ciekawe jak długo nie sprawdzałem na gorącym rozruszniku(strach ze znowu dupa)chociarz troche pozyje w przeswiadczeniu ze jest git Jesl idzie o dekompresory to nie taka łatwa sprawa znalazłem na e-bay jedne za 150 $ bo do rev tech muszą miec 12mm ale treba wiercic głowice są podobno taki razem z swiecą ale kosztują majątek.

http://vulcanworks.net/Compression-Release...Plug-p-233.html

http://vulcanworks.net/Compression-Release...vice-p-276.html

 

Zle interpretujesz.

 

bo do rev tech muszą miec 12mm ale trzeba wiercic głowice

 

Te dekompresory sa do dwuswiecowych glowic RevTech

Use with dual plug heads, takes the place of the right side spark plugs.

Wyjmujesz prawa swiece i w to miejsce wkrecasz dekompresor.

Nic nie musisz wiercic. A 12 mm to gwint swiecy.

 

Jezeli masz tylko jedna swiece to musisz wywiercie otwor na dekompresor ale wtedy nie jestes limitowany

srednica, tylko i wylacznie dlugoscia czesci gwintowanej.

 

Musisz wiec obliczyc co ci sie bardziej oplaca:

1. Kupic swiece z dekompresorem (wprawdzie nie slyszalem o takich ale nie znaczy to ze ich nie ma)

lub

2. Zdemontowac glowice i dac do wiercenia + dekompresor + zamontowac glowice

 

 

Tutaj znalazlem inne rozwiazanie.

http://www.jpcycles.com/product/420-456?N=...release&Ntk=All

 

 

Tylko czy naprawde potrzebujesz dekompressor?

Edytowane przez Harlista

THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORE

THIS IS A FUCKING FASHION SHOW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedz,Tak to jest jak ktos czyta zagraniczne strony internetowe za pomocą Google tłumacza,to mu umykają nieraz bardzo istotne szczegułya czy potrzebne mi będą dekompresory,jesli będzie krecił tak jak wczoraj to na pewno nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w serwisie harleya chłopaki troche podpowiedzieli,wywaliłem przekaznik i stycznik połączyłem na krotko do przycisku za 15,00 teraz chula jak głupi ciekawe jak długo nie sprawdzałem na gorącym rozruszniku(strach ze znowu dupa)chociarz troche pozyje w przeswiadczeniu ze jest git Jesl idzie o dekompresory to nie taka łatwa sprawa znalazłem na e-bay jedne za 150 $ bo do rev tech muszą miec 12mm ale treba wiercic głowice są podobno taki razem z swiecą ale kosztują majątek.

http://vulcanworks.net/Compression-Release...Plug-p-233.html

http://vulcanworks.net/Compression-Release...vice-p-276.html

Czyli tak jak na początku napisałem miałeś uszkodzone styki.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...