Skocz do zawartości

rama od 250 do 251 - czy pasuje?????


SOWA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w związku z tym, że rama w mojej 251 jest mocno pokiereszowana (w 2 miejscach spawy, możliwe, że krzywa) chciałbym wymienić ramę, tylko że z ramą od 251 to ciężko jest, więc myślałem o ramie od 250, słyszałem, że 250 są również stabilniejsze w jeździe, widziałem kikla etek 250 przerobionych na 251, więc mam kilka pytań:

 

1. Co nie pasuje?? (wiem, że trza by przerobić uchwyt baku)

2. czy konieczne były by jakieś znaczne przeróbki

3. ile może (powinna) kosztować taka rama od 250

4. jak poznać czy rama jest prosta (zakładając, że nie jest spawana)

5. czy gdybym kupił taką ramę z papierami, to byłby jakiś problem, żeby to zarejestrować???

6. czy macie może na oku taką ramę??? A NAJLEPIEJ OD 251

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad. 1 rama od 250 ma dluższą belke glówna -- tą pod bakiem

 

Ad2. mysle ze nie, aczkolwiek nie roblem tego nigdy. Sądze tylko ze bedziesz mial przerwe miedzy bakiem a siedzeniem -- no ale to chyba nie problem zlikwidowac.

 

Ad3. Ceny są rózne. zależy od kogo kupujesz za 10 i za 200 mozna kupic:)

 

Ad4. Zabierz kogoś doswiadczonego w tej materii jesli nie czujesz sie na silach. Golym okiem idzie poznac czy nie byla spawana (bylejak) lub tez prostowana.

 

ad5. Nie znam sie na tym ;) ... ale wydaje i sie ze nie, aczkolwiek pewnie kosztowan biurokracja by Ciebie czekala. Jesli rama jest legalna, i nie jest przedmiotem który pochodzi z obrabowaia biednego mzkowicza to chba nic nie stoji na przeszkodzie zeby taką rame potraktowac *********** (ie bede pisal slownie czym, nie chce byc posądzony o namawianie to "zlego" :D

 

ad6. Tak. Widzialem dzisiaj taką rame na allegro: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=24179130

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KUPIĘ RAMĘ DO MZ ETZ 251, 250 pilne, z dokumentami lub bez. Bardzo mi zależy, jeśli ktoś ma takową lub wie, że ktoś ma to proszę o cynk, najchętniej z okolic Sieradza, Zduńskiej Woli, Łodzi, ale nie koniecznie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NOWE ramy sa w firmie Wilmat baza w toruniu i warszawie link do ich strony http://www.wilmat.torun.com.pl/ rama kosztuje 600 zl ale zato masz papiery i nowa rame nie zadna uzywke

 

p.s to co ze masz spawana rame jesli jest prosta i dobrze pospawana to jezdzij dalej no chyba ze faktycznie takowa kupisz za grosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, moja etka to przeszła conajmniej 2 wywrotki, możliwe, że 3 lub więcej, kierownica była krzywa, siedzenie od spodu popękane, rura podnóżków kierowcy dospawywana z ubu stron, widelec krzywy, malowana była wtórnie a wahacz to był tak krzywy, że jak sie moto ustawiło pionowo, to oś z lewej strony była ok1 cm niżej niż z prawej, w dodatku na głównej belce jest w jednym miejscu z boku takie lekkie zagłębienie, a w innych wybrzuszenia. wogle szkoda gadać, nawet jak jest prosta to jak ją założę to będę miał ten dyskomfort psychiczny....

a pomyśleć że przed rozłożeniem jechałem nią ponad 110 !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami to chyba lepiej sie nie dowiadywać czym sie jeździło, bo mozna sie wystraszyc (ja jechałem 45km Jawką, jak sie zatrzymałem to zobaczyłem że brakuje z tyłu okolo 13 szprych (a myślałem że powietrza mam za mało)) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja kupiłem moto to czasnełem sobie traske 100km w ta i wta strone jak wracałem zaczeło mi sie zajebiscie sprzegło slizgac, leciutko dodałem gazu i odrazu juz sie slizgało. Jak dojechałem do domu okazało sie ze e silniku wogule nie ma oleju. Zadzwoniłem do kolesia od którego kupiłem motor i go tak zjebałem ze jak go spotykam na ulicy to wogule juz sie nawet na mnie nie patrzy.

 

Miałem terz problem który pojawiał sie po przekroczeniu 100kmh zaczeła mi paskudnie mocno drzec kierownica, jak sie puzniej okazało było to spowane brakiem oleju w przednich amortyzatorach.

 

Rada dla kupujacych motor nie napalajcie sie odrazu na niego sprawcie go bardzo dokładnie, bedziecie miec dzieki temu spokojniejsze sny.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaban przodnie zawieszenie jest równierz bardzo wazne i nie ma na co czekac, bo jak dłuzej bedziesz jezdzic na sucho w lagach to bedziesz musiał kupic zestaw naprawczy do nich, wyrobia ci sie plastikowe tulejki. Własnie mi sie tak stało i zamiast 8zł na uszczelniacze wudałem cos koło 40zł na zestawy naprawcze.

 

Pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też przodek drży ale przy predkości rzędu 115 i to dość mocno ale nie zawsze bo zależy od wiatru(to samo dzieje się jak przy 60 jak puszcze kierownice). Olej w teleskopach jest chociaż z jednego dość mocno cienkie a z 2 w ogóle, czy konieczna była by wymiana oleju i simeringów w teleskopach czy to jest w ogóle tego przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja właśnie nie wiem co jest tego przyczyną.

 

Bo mam także TS 250 i tą to nawet przy 80 km/h wchodziłem w łuki bez trzymanki (bez ściemy) a prędkości mi nie zmniejsza bo rączka od gazu nie odbija. I ja się dziwie że przy TS z 76 roku nic się nie dzieje, przy tej mojej etce z 84 takie coś występuje. Nawet mechanika się pytałem i nie umiał mi doradzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie Pytanio nie do tematu zeby drugiego nie zakladac :D!!! Czy Bak Od 251 pasuje do 150????

 

Z góry dzieki!!!!

POzdro....!!!1 ;) :) :)

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...