Skocz do zawartości

Custom na bazie CB750 k na pierwszy motocykl - czy to ma sens?


rasta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie, jako że jest to mój pierwszy post tutaj.

Coraz częściej myślę o przesiadce z czterech na dwa kółka. Chciałem się Was poradzić, czy jest sens kupować jako pierwszy motocykl takiego "dziwoląga" :wink:

 

zdjęcie hondy

 

Jest to motor zbudowany na bazie hondy cb 750 k (silnik orginalny) z roku chyba 1981. Podobno jest jeżdżący i ma papiery. Jego stan techniczny będę chciał sprawdzić przed kupnem w jakimś serwisie. Trochę się na niego napaliłem ale na podstawie kupowania aut wiem, że emocje nie są dobrym doradcą przy kupowaniu maszyny. Na co zwrócić uwagę przy oględzinach. I tak na koniec: czy on nie jest "obciachowy"? Mnie się podoba ale Wy macie na pewno lepiej wyrobiony gust jeśli chodzi o jednoślady.

Dodam, że mam 187 cm i ważę 82 kg. Doświadczenie z motorami minimalne.

Dzięki za rady.

 

 

Jeśli umieściłem post na złym podforum - sorry i proszę o przeniesienie go.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładnie zrobiona maszyna.Nawet bym sie nie zastanawaił jesli stan tech. jest ok.Oczywiście jeśli cena nie jest z księżyca bo ostatnio widziałem takiego wynalazka za dziwne pieniądze.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto fajne.

Mam tylko spore wątpliwości czy dobre na początek. Lepiej byłoby zacząć od jakieś klasycznej 500. Znacznie łatwiej się prowadzą i duuużo łatwiej się nimi manewruje na parkingu. Pomijam że im bardziej naturalna pozycja na moto tym łatwiej je opanować i łatwiej się uczyć jeździć.

 

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

dzięki za odpowiedzi.

A jak wygląda sprawa przeglądów? Jeśli jest zarejestrowany jako SAM to pewnie nie ma problemu ale jeśli dalej idzie jako Honda, to z diagnostami pewnie trzeba będzie trochę się poużerać?

Z nikim się nie musisz użerać czy to w pierwszym przypadku, czy też drugim.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego bez zegarów?

 

wracając do meritum: zły może nie będzie, chociaż z punktu widzenia utylitarnego można wskazać znacznie lepsze. tyle, że nie ma obowiązku zaczynania od gs500, każdy robi jak uważa. problemem z takim sprzętem jak tu będzie brak komfortu jazdy (ten tył chyba naprawdę jest sztywny, przy takiej budowie przeszczep byłby zbyt drogi), niesprecyzowane acz raczej kiepskie własności jezdne, w zasadzie brak możliwości zabrania chociażby worka i namiotu na zlot. ja bym się na to nie zdecydował

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...