adonayd199 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 witam!! mam taki problem ze sprzeglem. niemozna go wogole nacisnac. tarcze sa nowe i dwie sprezyny dociskowe, koszyczek jest przykrecony, klamka, slimak i linka chodza dobrze, popychacz na koszu jest zalozony, drut jest dobrej dlugosci, po nacisnieciu mlotkiem rozprzegla. nie mam pojecia co to moze by. wszystkim z gory dziekuje i SZEROKOSCI!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 a kosz nie ma rowkow wybitych ? a mlotkiem , to sobie w glowe walnij nie w kosz.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 napisalem ze nacisnalem a nie walilem inteligencie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) Musisz rozebrać sprzęgło. Sprawdź czy ilość tarcz się zgadza i kolejność. Zabierak i kosz nie mogą mieć wyklepanych rowków od tarcz. Popychacz w wałku musi dobrze, luźno śmigać, między popychaczami w wałku głównym wydaje mnie się że powinna być stalowa kulka, to samo w ślimaku w kapie. Jeśli kulki nie ma to popychacz się "kantuje" i stoi. Sprężyny dwie nowe? A czemu 2 jak powinno być 6 sztuk? Nowe-sklepowe-chójowe? Sprawdź ich twardość, założę się że są to jakieś przypadkowo wyprodukowane sprężyny, nie mające nic wspólnego ze sprzęgłem WSK oprócz faktu że ktoś je sprzedaje jako sprężyny do WSK. Może to są sprężyny zaworowe od jakiegoś chińczyka? Nowe tarcze sprzęgła też o kant dupy można rozbić. Niedawno zmieniałem sprzęgło w SHL i co się namęczyłem to moje. Kląłem jak szewc. To że ząbki tarcz nie pasowały w wycięcia kosza to spoko, spodziewałem sie. Ale....średnica tarcz była zła. Po prostu nie wchodziły w kosz bo były za duże. Musiałem zasuwać każdą po kolei dookoła pilnikiem i co chwila przymierzać. Tarcze w Twoim sprzęgle muszą luźno się poruszać. Czasem kosz jest sklepany czyli uderzony w boczną ściankę która jest podgięta do wewnątrz i to może blokować tarcze. Już dawno się nauczyłem techniki naprawy polskich 2T. Wolę włożyć stare, reanimowane części i raz na jakiś czas mieć z nimi problem niż włożyć nowe-chójowe i rzucać motÓr w kąt bo nic nie działa. Ostatnio dorwałem platynki do Rometa, komplet z zabezpieczeniami, śrubkami przewodów i podkładkami. Bajer. Okazało się że sprężyna jest odwrotnie założona. A że jest zanitowana to nie da rady jej przełożyć. Myślę sobie cóż z tym fantem zrobić aż tu nagle z platynki wypada "nit" kowadełka.... :eek: Wziąłem stare platyny, założyłem, podgiąłem, podpiłowałem i jest miodzio. W SHL, WSK i WFM te same patenty mam - zbieram stare platynki i reanimuję. Na takim czymś da się jeździć bez zmartwień i problemów. Teraz dopiero pomocna okazuje się książka "Naprawa motocykli" z lat 60-tych. Od nowa uczę się starych, zapomnianych metod reanimacji motÓra. :buttrock: Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) napisał że jak wciśnie młotkiem to rozłącza,więc może jednak coś przy ślimaku lub lince? Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez tygrys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Dokladnie, sprawdz jak wyglada funkcjonowanie slimaka w obudowie, moze tam lezy problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 slimak i linka sa dobre. byly smarowane. liczba i kolejnosc sie zgadza, kulka jest w slimaku, 2 sprezyny poniewaz reszta jest dobra i maja taka sama srednice oraz podobna sprezystosc, w koszu tarcze chodza i nie ocieraja o scianki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Jezeli naciskasz trzonkiem mlotka to czujesz duzy opor ? Po zdemontowaniu pokrywy klamke sprzegla wciskasz bez oprow? Czy po zamontowaniu pokrywy sprzeglo jest w pozycji zasprzeglonej czy rozsprzeglonej :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jezeli naciskasz trzonkiem mlotka to czujesz duzy opor ? - troche Po zdemontowaniu pokrywy klamke sprzegla wciskasz bez oprow? - nie Czy po zamontowaniu pokrywy sprzeglo jest w pozycji zasprzeglonej czy rozsprzeglonej - zasprzeglonej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 okazalo sie ze jest wyrobiony dekiel, tam gdzie chodzi slimak. wszystkim dziekuje i szerokosci!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 No i po problemie. Nie zapomnij że ślimak musi być mocno zafajdany smarem żeby dobrze chodził.. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.