bluecard88 Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2010 Witam panowie. Dzis dzien jak codzien postanowilem przejechac sie swoja ZR-ką, odpalilem, wlączylem ssanie na maxa czyli 4 tys obr zeby sie rozgrzal zeby nie katowac na zimno i poszedlem wskoczyc w kurtke i garnek, nagle slysze jakis dziwny dzwiek wiec lece i patrze ze dostal dziwnie mocnych drgan i tak jakby od kolektorow , a moze chlodnicy oleju,a napewno z przodu silnika poszedl dym, myslalem ze to spaliny ,ale jednak nie bo zapach byl jakby przypalone jakies kable czy jakby zwarcie. Zgasilem szybko obejrzalem od gory do dolu i odpalam jeszcze raz i tym razem juz bez ssania i wszytsko dobrze bylo. Slyszalem ujakies stuki dziwne na biegu jalowym z prawej strony skrzyni biegow. Przerazilem sie tym dymem bo niewiem skad on sie wzial i z jakiej racji??? Wogole ma drgania silnia co sie przenosi sie na caly motocykl na kazdym biegu miedzy 4-5 tys obr. ,ale to bylo od poczatku jak tylko kupilem i mam nadzieje ze takie wibracje od silnika w pewnym zakresie obrotowym poprostu są. Jak myslicie co to moze byc? Dzieki z gory i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler80 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 jak nic nie widać to może jakis płyn/woda z czyszczenia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Witam panowie. Dzis dzien jak codzien postanowilem przejechac sie swoja ZR-ką, odpalilem, wlączylem ssanie na maxa czyli 4 tys obr zeby sie rozgrzal zeby nie katowac na zimno i poszedlem wskoczyc w kurtke i garnek, nagle slysze jakis dziwny dzwiek wiec lece i patrze ze dostal dziwnie mocnych drgan i tak jakby od kolektorow , a moze chlodnicy oleju,a napewno z przodu silnika poszedl dym, myslalem ze to spaliny ,ale jednak nie bo zapach byl jakby przypalone jakies kable czy jakby zwarcie. Zgasilem szybko obejrzalem od gory do dolu i odpalam jeszcze raz i tym razem juz bez ssania i wszytsko dobrze bylo. Slyszalem ujakies stuki dziwne na biegu jalowym z prawej strony skrzyni biegow. Przerazilem sie tym dymem bo niewiem skad on sie wzial i z jakiej racji??? Wogole ma drgania silnia co sie przenosi sie na caly motocykl na kazdym biegu miedzy 4-5 tys obr. ,ale to bylo od poczatku jak tylko kupilem i mam nadzieje ze takie wibracje od silnika w pewnym zakresie obrotowym poprostu są. Jak myslicie co to moze byc? Dzieki z gory i pozdrawiam. Sprawdź bezpieczniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluecard88 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Nie no raczej plyn czy woda z czyszczenia to nie bo dawno juz nie mylem, ale motorek czesto w ogrodzie stoi pod chmurką to od deszczu moglo cos z elektryką sie stac? No jutro zerkne te bezpieczniki. I mam jeszcze pytanie , czy mozliwe zeby jeden gaznik delikatnie przeciekal ( bo wilgotno pod spodem) z powodu braku regulacji gaznikow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Gaznik przecieka przede wszystkim z powodu uszkodzonych uszczelniaczy gumowych badz niedokreconych srub, sparcialych przewodow a nie z powodu regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluecard88 Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 (edytowane) Czy mozliwe zeby w 8 letnim moto bylo to uszkodzone ?? ( przebieg 23 tys- sprawdzone i pewne) Jesli to te gumowe uszczelniacze to musze kupowac caly komplet czyli 4 ?? Drogi taki interes?? Edytowane 10 Sierpnia 2010 przez bluecard88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Zanim zaczniesz cokolwsiek kupowac, najpierw wytrzyj gazniki do sucha i zaobserwuj skad leci. Jak znajdziesz miejsce wowczas bedziesz wiedzial na 100% co i gdzie cieknie bo narazie to zgadujemy co moze byc przyczyna. Forum wszystkiego nie zalatwi, czasem trzeba zakasac rekawy i samemu pogrzebac przy moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluecard88 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 (edytowane) teraz patrzylem i dokladnie saczy sie na laczeniu "tego plastiku" gaznikow z filtrem powietrza. Foto: http://img294.imageshack.us/img294/2977/dsc0677n.jpg Wyglada tak jakby kapal z tamtad cos w stulu oleju ( nie czuc benzyny) ale w tym miejscu olej? Saczy sie na tej srubce ( zaznaczone na foto) http://a.imageshack.us/img834/5930/dsc0678.jpg Panowie i jeszcze cos , mozliwe ze przecieka z tego powodu ze zawsze mam kranik na "ON" , nigy niezamykam. Ma cos to wspolnego z tym ? Edytowane 11 Sierpnia 2010 przez bluecard88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 No to ja dokrec i uszczelnij i nie bedzie ciekla. Co do oleju to gdzie masz wyprowadzona odme :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Co do oleju to gdzie masz wyprowadzona odme :icon_question: MOC dałeś do pieca :bigrazz: Myślę że kolega tego nie ogarnie. Należy zaproponować mu wizytę w zaufanym serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluecard88 Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 No masz racje kolego TOOLMAN, bo nawet niemam pojecia co to jest ta "odma". Ale to moze byc cos powaznego?? jutro sie wybiore do serwisu i porobie regulacje i synchro i mam nadzieje ze bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Odma to w uproszczeniu "wyziewy" ze skrzyni korbowej i sama w sobie jest rzeczą normalną. Przypuszczam rzecz prozaiczną - czyli przedostanie się paliwa do oleju.Wszak pisałeś że kranik masz cały czas w poz. ON. Być może paliwo poprzez nieszczelny zaworek iglicowy w gaźniku dostało się do oleju i podniosło jego poziom. Z autopsji wiem że to skutkuje dziwnym zachowanie silnika i wydobywaniem się dymu z wydechy. Ja swego czasu podczas wymiany oleju w moim GPXie przesadziłem z ilością wlewanego oleju i miałem podobne objawy:silnik pracował dziwnie a z wszelkich możliwych szczelin w wydechu wydobywał się dym. Skończyło się na odessaniu strzykawką nadmiaru oleju z silnika i wszystko wróciło do normy. Ale zastrzegam POTRAKTUJ MOJEGO POSTA JAKO PODPOWIEDŹ a nie jak diagnozę. Na początku odkręć korek wlewu oleju i powąchaj czy nie czuć benzyny. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 O ile zgadzam sie z mozliwoscia ciekniecia zaworka iglicowego o tyle pierwsza przyczyna jest uszkodzenie membrany kranika ( podcisnieniowy ) co zawsze zaskutkuje przelewaniem paliwa albo przez zaworek albo przez wezyk podcisnienia. Do serwisu kolego bo nie czas cie teraz uczyc, jak powinienes jezdzic :) Ten rodzaj kranika w pozycji ON jest zamkniety dopuki nie uruchomisz silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.