Paweli Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam. Panowie dzis chciałem przejechac sie autostrada i ogólnie sprawdzic ile poleci moj Suzuki gsx600f. Jechalem dluzszy czas powiedzmy miedzy 120 - 140km/h, jakies z 70km. w koncu przyszedł czas ze poleciałem 208 około, to był mysle maks, gdy jechalem z ta predkoscia około może 20 - 35 sekund nagle silnik zaczął tracić moc, obroty zaczeły spadac wiec cofnąłem odkrecąną na full manetke i znów dodałem po chwili gazu i zaczal spowrotem normalnie jechac... Gdy powtórzyłem to po chwili stało sie tak samo, co to moze byc?:( Wycieków oleju nie mam zadnych, nowe swiece, zawory były regulowane w warsztacie, jedyne co wiem to brudny filtr paliowa ze jest bo tak mi powiedzial mechanik, mysle ze gazniki podobne sa, czy to jest to? Na jałowym lataja obroty koło 100obr. Prosze o kazda odpowiedz i sugestie. Dzieki, pozdrawiam. Edytowane 7 Sierpnia 2010 przez Paweli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Właśnie tu leży problem, że trzeba się zabrać za gaźniki. Jeśli falują Ci o 100 obr/min to jest dużo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 No i przede wszystkim wymień ten brudny filtr paliwa na nowy, bo wygląda to tak, że przez ten brud ma zbyt mała przepustowość Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweli Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 W niedalekim czasie zrobie gazniki, filtr itd, a czy poza kwestiami paliwa cos innego moze byc nie tak, ze tak sie stało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 jedyne co wiem to brudny filtr paliowa ze jest Sam sobie odpowiedziales. Jesli nie to jeszcze inne mozliwosci: zagiety przewod paliwowy, zle odpowietrzenie baku/gaznikow. Ogolnie nie masz co panikowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Zacznij od gażników a konkretnie od poziomu paliwa w komorach pływakowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.