witbike Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Witam, nabyłem niedawno motorek zrobiony do stuntu, czyli brak jakichkolwiek owiewek i tym podobnych rzeczy. Jednak ja używam go do normalnej jazdy i zauważyłem, że przy większych prędkościach motor się dławi (nie mam licznika ale myślę, że ok 120 km/h) Moje podejrzenia padły na odsłonięty wlot powietrza który i tak jest w 2/3 zaklejony plastrem. Czy możliwe, że motor dostaje zbyt dużo powietrza, i dlatego się dławi? Dodam, ze motor ma nowy silnik do hornety z 2004 r Może pomogą w czymś zdjęcia (Hondzina ma założoną normalną zębatkę seryjną): MOTOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Wykręć świece i zobacz jaki mają kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Otóż to i jak chcesz jeździsz szybciej to wymień tylnią zębatke na normalną :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Moje podejrzenia padły na odsłonięty wlot powietrza który i tak jest w 2/3 zaklejony plastrem. Mówisz o tym wlocie powietrza pod dolną półką? On nie może być niczym zasłonięty ani zaklejony bo silnik nie będzie dostawał wystarczająco dużo powietrza. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 w f3 (zresztą w innych gaźnikowych moto z doładowaniem tez) od wlotów idzie dodatkowa rurka (albo dwie?) do gaźników. Kiedy do wlotów powietrza na airbox wpada więcej powietrza przy większej prędkosci do tych rurek proporcjonalnie również co daje wzbogacenie mieszanki. Sprawdz swiece - ale stawiam na to ze sa białe. Spróbuj w koniec tej rurki wetknąć lejek o średnicy jakis 5cm i umocuj do ramy aby wpadało do niej więcej powietrza. W 600RR tez była podobna sytuacja ale tam wtrysk nie radził sobie z dodatkową ilością powietrza. Trzeba było zasłonić 2/3 wlotów w ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.