tanik12 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Jak wymienic kolektor w hondzie 1100xx? Prosze o opisanie mi krok po kroku. Z gory dziekuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2KH zabrze Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 a jaki jest powód zmiany kolektora? przy tej robótce musisz uważac zeby nie urwac szpilek od glowicy. Zdejmujesz plastiki chlodnice i wszystko co przeszkadza no i do dzieła :) u mnie koszt 100zł liczone według roboczogodziny, jak cos to zapraszam do Zabrza 2KH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanik12 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) Z checia, lecz nie mieszkam w Polsce, tylko uk. Wiec sam chce, to zrobic. Powod, to dziura (Wydmuchalem ja). Moze dasz mi jakies rade. Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez tanik12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2KH zabrze Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Musisz spokojnie przysiasc przy bike'u i popotrzec pomyslec i zrobic ;p zdejmij tłumik koncowy uwazaj na kabel z sondy przy kolektorze sruby z kolektora powinny pójśc xx to młody i porządny motor :D działaj jakbyś sięz czymś wachał to pytaj :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanik12 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Dzieki;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Nalezy zaczac od wymontowania tlumikow i zdjecia dolnych owiewek. Owiewki mozna zostawic razem,tzn. lewa z prawa,w tym celu nalezy polozyc np.koc pod motorcyklem i wysunac je z boku. Chlodnica moze zostac,wystarczy tylko poluzowac lub tez wypiac dolne mocowanie i odchylic ja do przodu. Pomiedzy glowica a chlodnica jest malo miejsca,radze uzyc jakies rekawiczki,bez nich pocharatasz dlonie. Domyslam sie ze motocylk nie jest pierwszej mlodosci,dobrym pomyslem jest spryskanie wszelkich srub mocujacych wydech WD40 lub tez innym srodkiem penetrujacym pare ladnych godzin przed operacja a najlepiej dzien wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) Zanim się do tego zabierzesz to radzę przez kilka dni co wieczór zalać śruby i szpilki jakimś penetratorem/odrdzewiaczem pomoże później przy odkręcaniu. Jeśli wydmuchałeś dziury w kolektorze to szansa że szpilki też są pordzewiałe, a wtedy duża szansa że urwiesz choć jedną. Wtedy to grzanie lub wiercenie lub spawanie ale to już raczej na warsztacie (przerebiałem to miesiąc temu w FZS600) Powodzenia PS. hehee widzę że tomekd w tym samym momencie napisał o WD40 Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez W-max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 przed odkrecaniem śrób od kolektora tez radził bym ci je wczesniej kilkakrotnie potraktować jakimś odrdzewniaczem jakis Cortanin F lub wd-40 albo coca-cola heh ja uzywam odrdzewniacza wurth gdyz mam go dostatek w pracy :) i naprawde jest bardzo dobry a z reszta tak jak chłopaki pisali zdjąć plastiku zlać wode z chłodnicy zdjąć chłodnice odkręcić tłumiki i zabrac sie za kolektory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Odkrecanie chlodnicy jest niepotrzebe w przypadku tego motocykla chyba ze chcesz koniecznie wykonac kawal solidnej, aczkolwiek zupelnie nikomu niepotrzebnej roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2KH zabrze Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Śruby z kolektrora są często grzane do wysokich temperatur i sporadycznie są z nimi problemy, nie chcę się wymądrzac ale troche tego odkreciłem sam/motocykle i jakoś dziwnym trafem bez cyrków i psikania jak zapsikasz to później będziesz tą chemię wypalał przez 5 godzin i będzie się kopcic...:) sprubuj najpierw bez psikania. I pamiętaj lepiej trochę miejsca sobie zrobic niz jak kolega pisał Chlodnica moze zostac,wystarczy tylko poluzowac lub tez wypiac dolne mocowanie i odchylic ja do przodu. Pomiedzy glowica a chlodnica jest malo miejsca,radze uzyc jakies rekawiczki,bez nich pocharatasz dlonie. ja radzę w takich przypadkach jednak zrobic sobie miejsce pozdrawiam 2KH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Kolego 2KH zabrze,w tym przypadku jest to absolutnie zbedne,ale ja wyraznie na ten temet nic nie wiem pomimo posiadanie cbr1100xx w takiej lub innej formie przez ostatnie 11lat. :icon_rolleyes: Mozna sie obejsc bez usuwanie chlodnicy,chyba ze ktos nie wie jak sie poslugiwac narzedziami. ;) Nie jestes jedyny tutaj ktory mial klucz w reku. Wiecej syfu i balaganu sie zrobi poprzez usuwanie chlodnicy niz przez uzycie WD40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 jeśli to motocykl z Anglii (używany w zimie) to obawiam się że bez "psikania" się nieobejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanik12 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Dziekuje wszystkim za tresciwa odpowiedz;d Zycze szerkosci i predkosci, napisze jak mi poszlo. Kruk Uk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.