Skocz do zawartości

Kupiłem cylinder 60ccm i......


Macio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Widze że w tutaj nikt sie niewypowiada na temat tego zestawu. Więc ja zrelacjonuje jak chodzi jawka na zestawiku. W czwartek będe miał poskładany silnik to będe delikatnie testował. Odrazu mam założone nowe mocne łożyska na wale, wał w regeneracji jest i nowe sprzęgło. Zobacze jak będzie chodziła, ale z tego co słyszałem od ludzi co mają założone te zestawy to ich jawki są niedoodjebania hehe, więc jestem optymistycznie nastawiony :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest 12 czerwca 2004 roku. Mam już założony zestawik 60ccm. Przejechałem około półtora kilometra, ponieważ strasznie sie grzeje. I stwierdzam:

-motorek zyskał duuuuuużo mocy w niżeszej partii obrótów

-jest ogólnie mocniejszy

-płynniej prześpiesza- jest elastyczny

-ma ładny dźwięk- ala simson

Jest poprostu zajebiście ! teraz będe musiał delikatnie docierać, żeby przestała sie tak grzać i zacznę jazdę, nieliczcie że zaraz wam powiem jaki jest v-max, bo mi szkoda motorka na takie pierduły. Dotrze sie, to powiem. Narazie będe relacjanował docieranie się silnika. A jeszcze jedno dla zainteresowanych, na trójce niema problemu z jazdą z prędkością poniżej 25km/h- motor jest całkiem zrywny z tej prędkości. To narazie tyle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu sie musze z toba niezgodzic Yosarian gdyz seryjne jawki produkcji czechoslowackiej mialy 3 pierscienie ,a nie 2 ... 2 pierscienie mialy jawki skladane w polsce lub ogary.

 

Co do ceny zestawu to u mnie w Czestochowie taki zestaw jest ciut tanszy bo kosztuje 80 zl. w sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

cholera, muswze popytać o to coś u mnie w sklepie

 

chyba bede miał u siebie cylinder do wymiany ( chyba że szlif to załatwi, ale wątpie) więc może akurat to się bedzie bardziej opłacało. jutro jade spytać się do sklepu.

 

aha, jaka jest różnica w cenie zwykłego zestawu 50ccm a 60ccm??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko pare zł. Hmm. Cylinder kosztuje chyba 50zł, 3 pierścienie 4,50; tłok 5zł, sworzeń chyba koło 5zł, zabezpieczenia sworznia to też chyba koło 1,50zł. W sumie to będzie chyba 66zł. To różnica jest całkiem spora, za tą kase to można by kupić kilka fajnych naklejek TUNING, ABS, CATALYSATOR i innych :lol: Nieno żartuje, ale różnica jest duża i decyzja należy do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...