Skocz do zawartości

Czy wymieniać swiece przed regulacją gaźników?


zx9r99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupiłem motocykl Kawasaki ZX9R. Trochę mi się on dławi. Moje podejrzenia padają na świece i gaźniki.

Pytanko moje:

Co lepiej będzie zrobić najpierw. Wymienić świece czy czyszczenie + synchro gaźników? Czy nie będzie to miało raczej wpływu?

Myślę, że moto dostaje zbyt bogatą mieszankę bo kilka razy zakopcił lekko na czarno.

Czy jeżeli wymienię jutro świece i po np 200 km zrobię gaźniki, świecom przez ten czas nic się nie stanie? Wcześniej nie uda mi się zaklepać terminu na gaźniki.

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świecie powinieneś zmienić przed serwisem gaźników. Jakiekolwiek malfunkcje układu zapłonowego "sfałszują" pomiar i regulację gaźników.

 

Być może po wymianie świec Twoje problemy z dławieniem znikną.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że gdyby się dławił przez świece to i by strzelał, a o tym byś napisał. Kiedy ci się dławi przy ruszaniu czy na wyższych obrotach w czasie jazdy?

 

Świece wymieniłem, faktycznie przed wymianą czasami strzelał, ale rzadko.

 

Dławi mi się na wyższych obrotach. Do tego czasami traci moc - ja odkrecam manetkę a obroty spadają. I do tego teraz pojawił się kolejny problem - jak przejadę kilka km motocykl gaśnie i nie chce odpalić. Zapala dopiero po dłuższej przerwie i to też z wielkim trudem. Dziwię się bo jak go kupiłem przejechałem ponad 170 km i nie gasł a teraz nie mogę przejechać pięciu. Gasł też przed wymianą swiec.

 

Może jakieś pomysły? Na serwis gaźników udało mi się wkleić na poniedziałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kupiłem motocykl Kawasaki ZX9R. Trochę mi się on dławi. Moje podejrzenia padają na świece i gaźniki.

Pytanko moje:

Co lepiej będzie zrobić najpierw. Wymienić świece czy czyszczenie + synchro gaźników? Czy nie będzie to miało raczej wpływu?

Myślę, że moto dostaje zbyt bogatą mieszankę bo kilka razy zakopcił lekko na czarno.

Czy jeżeli wymienię jutro świece i po np 200 km zrobię gaźniki, świecom przez ten czas nic się nie stanie? Wcześniej nie uda mi się zaklepać terminu na gaźniki.

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc. :)

 

Nowe świece powinno się wkręcić po wyczyszczeniu gaźników przed końcową regulacją (synchronizacją).

W Twoim przypadku liczyłeś na cudowne uzdrowienie silnika ale niestety nie wyszło.

 

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MI to wygląda na problem z modułem. Sam to przerabialem i objawy miałem podobne. U mnie dodatkowo jak zgasł to wcześniej znikało ładowanie efekt był taki, że motor gasł i jednocześnie padał akumulator. Ale co ciekawe wystarczyło poczekać około godziny i motocykl odpalał i można było jechać dalej. Jeżeli masz podobnie to stawiam na moduł.

 

Myślę że jeżeli masz założony filtr paliwa, a gaźniki wcześniej zachowywały sie prawidłowo to raczej nie ich wina. Aczkolwiek serwis im też nie zaszkodzi.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...