zx9r99 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Witam. Kupiłem motocykl Kawasaki ZX9R. Trochę mi się on dławi. Moje podejrzenia padają na świece i gaźniki. Pytanko moje: Co lepiej będzie zrobić najpierw. Wymienić świece czy czyszczenie + synchro gaźników? Czy nie będzie to miało raczej wpływu? Myślę, że moto dostaje zbyt bogatą mieszankę bo kilka razy zakopcił lekko na czarno. Czy jeżeli wymienię jutro świece i po np 200 km zrobię gaźniki, świecom przez ten czas nic się nie stanie? Wcześniej nie uda mi się zaklepać terminu na gaźniki. Pozdrawiam i dzięki za pomoc. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Świecie powinieneś zmienić przed serwisem gaźników. Jakiekolwiek malfunkcje układu zapłonowego "sfałszują" pomiar i regulację gaźników. Być może po wymianie świec Twoje problemy z dławieniem znikną. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zx9r99 Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Dzięki wielkie, tak miałem zamiar zrobić, ale wolałem się upewnić :) Pozdrawiam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwunio Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 za swiece zapłacisz kilka zł a za gazniki kilka stów wiec lepiej swieczki i jak kolega wyzej napisał mozliwe ze to swiec robota :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Wydaje mi się, że gdyby się dławił przez świece to i by strzelał, a o tym byś napisał. Kiedy ci się dławi przy ruszaniu czy na wyższych obrotach w czasie jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zx9r99 Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Wydaje mi się, że gdyby się dławił przez świece to i by strzelał, a o tym byś napisał. Kiedy ci się dławi przy ruszaniu czy na wyższych obrotach w czasie jazdy? Świece wymieniłem, faktycznie przed wymianą czasami strzelał, ale rzadko. Dławi mi się na wyższych obrotach. Do tego czasami traci moc - ja odkrecam manetkę a obroty spadają. I do tego teraz pojawił się kolejny problem - jak przejadę kilka km motocykl gaśnie i nie chce odpalić. Zapala dopiero po dłuższej przerwie i to też z wielkim trudem. Dziwię się bo jak go kupiłem przejechałem ponad 170 km i nie gasł a teraz nie mogę przejechać pięciu. Gasł też przed wymianą swiec. Może jakieś pomysły? Na serwis gaźników udało mi się wkleić na poniedziałek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Witam. Kupiłem motocykl Kawasaki ZX9R. Trochę mi się on dławi. Moje podejrzenia padają na świece i gaźniki. Pytanko moje: Co lepiej będzie zrobić najpierw. Wymienić świece czy czyszczenie + synchro gaźników? Czy nie będzie to miało raczej wpływu? Myślę, że moto dostaje zbyt bogatą mieszankę bo kilka razy zakopcił lekko na czarno. Czy jeżeli wymienię jutro świece i po np 200 km zrobię gaźniki, świecom przez ten czas nic się nie stanie? Wcześniej nie uda mi się zaklepać terminu na gaźniki. Pozdrawiam i dzięki za pomoc. :) Nowe świece powinno się wkręcić po wyczyszczeniu gaźników przed końcową regulacją (synchronizacją). W Twoim przypadku liczyłeś na cudowne uzdrowienie silnika ale niestety nie wyszło. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 MI to wygląda na problem z modułem. Sam to przerabialem i objawy miałem podobne. U mnie dodatkowo jak zgasł to wcześniej znikało ładowanie efekt był taki, że motor gasł i jednocześnie padał akumulator. Ale co ciekawe wystarczyło poczekać około godziny i motocykl odpalał i można było jechać dalej. Jeżeli masz podobnie to stawiam na moduł. Myślę że jeżeli masz założony filtr paliwa, a gaźniki wcześniej zachowywały sie prawidłowo to raczej nie ich wina. Aczkolwiek serwis im też nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.