brachu10 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam! koleś kupił niedawno motorek który ponad rok stał nie odpalany.Motor na ssaniu zapala a jak sie ssanie wyłączy to gaśnie, swiece nowe wiec wydaje mi sie ze to wina brudnego gaźnika. chcialbym go wyczyscic. i tu mam wielka prośbe do tych co to juz robili. czy moze ktos napisac co po kolei robic zeby wyciagnac gaznik, a potem go wyczyscic,a moze nie musze go wyciągać?.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 widze, ze nikt nie odpowiada przez dluzszy czas wiec... jezeli motocykl dlugo stal to warto zrobic mu gruntowny serwis tzw. startowy a nie tylko przeczyscic gazniki. radzilbym oddac motocykl do dobrego serwisu a nie dlubac w nim samemu. jesli jednak koniecznie chcecie to robic sami to dobre narzedzia, czysty garaz i instrukcja serwisowa w garsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Zapewne sa niedrozne dysze wolnych obrotow. W Virago 535 sruby regulacji skladu czesto nie chca sie wykrecic, a ktos probujac regulowac psuje calkowicie srube, przez co nie da sie jej wykrecic. Proponuje oddac do mechanika. Ew samemu tylko przedmuchac dysze wolnych obrotow i zobaczyc czy pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Do czyszczenia gaźników przyda się myjka specjalna taka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.