Aro85 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam i sorki za poprzeni post nie w tym dziale, pierwszy problem to dziwne wibracje przy 6 tys obr lub 120 km\h wydobywające się z tyłu motocykla, czy moze to byc napęd czy cos innego? a drugi problem taki ze gasnie co jakis czas tak jakby mu zapłon odcieło nagle i zapala normalnie dopiero po paru minutach, znowu spokuj na jakis kawałek drogi i wszstko się powtarza, pomocy bo nie mam pojęcia co mu dolega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Nikt przez internet ci nie zdiagnozuje usterki z wibracjami z tylu motocykla - najprawdopodobniej jest to naped ale musisz sam to sprawdzic. Co do naglego gasniecia moze byc ktorys z kabli pradowych przerwany i trzymajacy sie tylko w izolacji, moze to byc ktorys z elementow instalacji zaplonowej przegrzewajacy sie i przestajacy pracowac, tez za ciebie raczej nikt tego nie zrobi. Kup miernik wielofunkcyjny, naucz sie nim poslugiwac i do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 Wiem ze nikt tego nie zdefiniuje przez internet tymbardziej nie widząc co sie dzieje, chodzi tylko o jakies sugestie gdzie mozna szukac problemu, co sprawdzic. Moze komus się przytrafił podobny problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 25 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Dzis rozebrałem gazniki do czyszczenia, w komorze pływakowej było strasznie duzo jakiegos czerwonego pyłu, ogulnie gazniki zabrudzone strasznie, po czyszczeniu pojade zrobic synchro zobaczymy co się zmieni. A co do tego gasnięcia wyczytałem ze moze to byc przyczyna złego poziomu paliwa w komorze pływakowej, czy ma to jakis związek z pracą silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 No jasne że ma, jak jest za mały poziom to paliwo w komorach się kończy i nie zdąża wpłynąć "nowe". To tak łopatologicznie. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Gośc na innym forum pisze ze ma za duzy poziom paliwa i przez to mu nagle gasnie, trzeba to jeszcze sprawdzic tylko gdzie wychytac jaki ten poziom ma byc. W manualu nie doczytałem się tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Ja akurat pracuje w oponach do aut,ale tak po prostej lini może przydałoby sie wyważyć koło?!? Tym bardziej że wibracje,jak mówisz,masz przy 120... Motocykl jest mniejszy i lżejszy i może to być mocniej odczuwalne niż w samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Moze i masz racje sprawdze to ale z drugiej strony ten odgłos jest przy 120 lub 6 tys rpm wtedy juz niezaleznie od prędkosci, znajomy mechanik twierdzi ze to napęd poniewaz silnik przy tych obrotach uwalnia cała moc i i na napęd działają juz znacznie większe siły. Ale było z tym juz tyle tez ze nie wiem sam od czego zacząc szukanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 A jesli obroty mają znaczenie to raczej też bym stawiał na napęd!!! Spróbuj zakręcić kołem gdy motocykl stoi na stopce centralnej i zobacz czy łańcuch nie jest w którymś miejscu rozciągniety - u mnie przejawiało sie to,swego rodzaju, rzeżeniem i nieprzyjemną,szarpaną jazdą. Musisz powoli kombinowac,lub skonsultuj dolegliwość u jakiegos mechaniora na miejscu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 29 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Znalazłem w tym manualu poziom pływaka ma by ustawiony na 18,2 z tym ze nie wiem jak to zmierzyc bo nie ma nic juz opisane, w jakiej pozycji, czy gazniki dac dogory ngami, czy na leząco bo w zadnej pozycji nie ma miary z ksiązki, i niebardzo wiem jak ją nawet zmienic poniewarz pływaki są całe plastikowe nie ma zadnej blaszki którą by szło podgiąc by podniesc lub obnizyc poziom. Wie ktos moze jak to zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Czy wie ktos moze czy do wymiany łancucha rozrządu trzeba rozbierac silnik na pół czy da się go wymienic inaczej, chodzi o cbx-a bo jutro sciągne dekiel zaworów i zobacze stan rozrządu bo chce oddac moto do synchronizacji gazników i regulacji zaworów ale jak bedzie rozrząd padnięty to nie ma sensu narazie robic w/w rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aro85 Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Czy wie ktos moze czy do wymiany łancucha rozrządu trzeba rozbierac silnik na pół czy da się go wymienic inaczej, chodzi o cbx-a bo jutro sciągne dekiel zaworów i zobacze stan rozrządu bo chce oddac moto do synchronizacji gazników i regulacji zaworów ale jak bedzie rozrząd padnięty to nie ma sensu narazie robic w/w rzeczy. Dzis się okazało ze problem z gasnięciem moto jest związany z nagłym brakiem iskry, rano zapalił normalnie pochodził z 10 minut i zgasł, puzniej juz nie zapalił ani razu, iskry nie ma. Pytanie teraz brzmi co wysiadło, moduł, cewki czy jeszcze co innego i jak sprawdzic poszczegulne rzeczy. Pomocy Panowie podsuncie jakies sugestie zanim zawioze moto na serwis, moze da rade naprawic go samemu przynajmniej zaoszczędze na robociznie. A i dzis tez sprawdzałem iskry nie ma dalej, cos co na początku przestawało działac po rozgrzaniu teraz juz nie działa wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 to moze byc wszystko , miernik w lape , manual i szukac napiecia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.