Skocz do zawartości

Problem z cbx 550


Aro85
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i sorki za poprzeni post nie w tym dziale, pierwszy problem to dziwne wibracje przy 6 tys obr lub 120 km\h wydobywające się z tyłu motocykla, czy moze to byc napęd czy cos innego? a drugi problem taki ze gasnie co jakis czas tak jakby mu zapłon odcieło nagle i zapala normalnie dopiero po paru minutach, znowu spokuj na jakis kawałek drogi i wszstko się powtarza, pomocy bo nie mam pojęcia co mu dolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt przez internet ci nie zdiagnozuje usterki z wibracjami z tylu motocykla - najprawdopodobniej jest to naped ale musisz sam to sprawdzic.

Co do naglego gasniecia moze byc ktorys z kabli pradowych przerwany i trzymajacy sie tylko w izolacji, moze to byc ktorys z elementow instalacji zaplonowej przegrzewajacy sie i przestajacy pracowac, tez za ciebie raczej nikt tego nie zrobi.

Kup miernik wielofunkcyjny, naucz sie nim poslugiwac i do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiem ze nikt tego nie zdefiniuje przez internet tymbardziej nie widząc co sie dzieje, chodzi tylko o jakies sugestie gdzie mozna szukac problemu, co sprawdzic. Moze komus się przytrafił podobny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rozebrałem gazniki do czyszczenia, w komorze pływakowej było strasznie duzo jakiegos czerwonego pyłu, ogulnie gazniki zabrudzone strasznie, po czyszczeniu pojade zrobic synchro zobaczymy co się zmieni. A co do tego gasnięcia wyczytałem ze moze to byc przyczyna złego poziomu paliwa w komorze pływakowej, czy ma to jakis związek z pracą silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat pracuje w oponach do aut,ale tak po prostej lini może przydałoby sie wyważyć koło?!? Tym bardziej że wibracje,jak mówisz,masz przy 120... Motocykl jest mniejszy i lżejszy i może to być mocniej odczuwalne niż w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i masz racje sprawdze to ale z drugiej strony ten odgłos jest przy 120 lub 6 tys rpm wtedy juz niezaleznie od prędkosci, znajomy mechanik twierdzi ze to napęd poniewaz silnik przy tych obrotach uwalnia cała moc i i na napęd działają juz znacznie większe siły. Ale było z tym juz tyle tez ze nie wiem sam od czego zacząc szukanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesli obroty mają znaczenie to raczej też bym stawiał na napęd!!! Spróbuj zakręcić kołem gdy motocykl stoi na stopce centralnej i zobacz czy łańcuch nie jest w którymś miejscu rozciągniety - u mnie przejawiało sie to,swego rodzaju, rzeżeniem i nieprzyjemną,szarpaną jazdą. Musisz powoli kombinowac,lub skonsultuj dolegliwość u jakiegos mechaniora na miejscu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w tym manualu poziom pływaka ma by ustawiony na 18,2 z tym ze nie wiem jak to zmierzyc bo nie ma nic juz opisane, w jakiej pozycji, czy gazniki dac dogory ngami, czy na leząco bo w zadnej pozycji nie ma miary z ksiązki, i niebardzo wiem jak ją nawet zmienic poniewarz pływaki są całe plastikowe nie ma zadnej blaszki którą by szło podgiąc by podniesc lub obnizyc poziom. Wie ktos moze jak to zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wie ktos moze czy do wymiany łancucha rozrządu trzeba rozbierac silnik na pół czy da się go wymienic inaczej, chodzi o cbx-a bo jutro sciągne dekiel zaworów i zobacze stan rozrządu bo chce oddac moto do synchronizacji gazników i regulacji zaworów ale jak bedzie rozrząd padnięty to nie ma sensu narazie robic w/w rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wie ktos moze czy do wymiany łancucha rozrządu trzeba rozbierac silnik na pół czy da się go wymienic inaczej, chodzi o cbx-a bo jutro sciągne dekiel zaworów i zobacze stan rozrządu bo chce oddac moto do synchronizacji gazników i regulacji zaworów ale jak bedzie rozrząd padnięty to nie ma sensu narazie robic w/w rzeczy.

 

Dzis się okazało ze problem z gasnięciem moto jest związany z nagłym brakiem iskry, rano zapalił normalnie pochodził z 10 minut i zgasł, puzniej juz nie zapalił ani razu, iskry nie ma. Pytanie teraz brzmi co wysiadło, moduł, cewki czy jeszcze co innego i jak sprawdzic poszczegulne rzeczy. Pomocy

 

 

Panowie podsuncie jakies sugestie zanim zawioze moto na serwis, moze da rade naprawic go samemu przynajmniej zaoszczędze na robociznie.

A i dzis tez sprawdzałem iskry nie ma dalej, cos co na początku przestawało działac po rozgrzaniu teraz juz nie działa wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...