Slider_600 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam, Mój znajomy ma Hondę Cbr 900rr sc33 z 1999r. Niby w tym nie ma nic niezwykłego, ale twierdzi że to limitowana edycja. Faktycznie jest trochę inna niż "zwykły" blady z tego roku. Jest o 8 cm dłuższa, ma układ podciśnieniowy oraz trochę inne usytuowane silnika. Pomiary na hamowni wykazały że ma 170 koni na tylnym kole. Słyszałem wersję, że w Polsce są zarejestrowane tylko dwa takie modele. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tego co to za motocykl. Proszę chłopaki, nie czepiajcie się mojego motocyklowego nowicjuszowstwa jestem na razie początkujący ;) pozdraiwam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Nie ma oficjalnie takiego motocykla. Samoróbka. Poza tym nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego co trzeba zrobić ze silnikiem aby z niego wyciągnąć 170KM na TYLNEJ GUMIE? Tamten model ma pewnie ze 120 na tylnym laczku więc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slider_600 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Na foum fireblade się już pochwalił, to go zjechali, tam jest trochę zdjęć. Mogę podać link. A co do podkręcania mocy... Od misiąca mam motocykl, dziwne żebym już wszystko wiedział. Na kierownicy jest napis Doohan V005 coś to może znaczyć? Słyszałem wersje o tym, że to jest jakieś CBR 900rrxx i jest 300 motocykli na całym świecie, ale jakoś wierzyć mi się w takie bajki nie chce. Pogadam z nim, może da kilka fotek strzelić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Śmierdzi tandetną nierealną niczym świat Muminków bajeczką. Ale cóż, co jakiś czas cudaki trafiać się muszą :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 170KM na kole to jakieś 190KM na wałku... Jakieś tytanowe bebechy za 150tyś $ i pewnie się da zrobić ale wtedy te moto raczej stałoby u kolekcjonera. Pamiętacie ZXR750 opisane kiedyś, kiedyś w ŚM? Też tam było delikatnie liźnięte o takim silniku ale w Naszych realiach to zabawa dla Kulczuka ;) Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Ja uważam, że z tego silnika to jest mało realne. Może za pomocą turbosprężarki, ale nawet jakby to to dostało wałki, tłoki, korbowody, układ to jak zachaczy o 150 to byłby rekord. Ale cóż, nie znam się :biggrin: No i oczywiście to zależy od hamowni, bo po ostatnim wydaniu Motocykla w którym S1000 zmierzyli 202KM na tylnym laku to już sam przestaję powoli odróżniać fikcję od realu :biggrin: Pamiętacie ZXR750 opisane kiedyś, kiedyś w ŚM? Też tam było delikatnie liźnięte o takim silniku ale w Naszych realiach to zabawa dla Kulczuka ;) Klapek a pamiętasz, który to był numer? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slider_600 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 (edytowane) Czasem rozmyślam sobie o motocyklistach których znam osobiście... Znam kilku facetów którzy mają jaja i wiedzą po co jeżdżą na moto, ale reszta? Mistrzowie prostej, bajkopisarze itd. Co do tej Hondy, mówicie, że to ściema mam rozumieć? http://forum.fireblade.pl/topics6/6br-900-...v005-vt4019.htm wrzucam linka z forum hondy fireblade, tu możecie zobaczyć chyba ze dwa zdjęcia no i ta dyskusja... "mjut malyna". Edytowane 20 Lipca 2010 przez Slider_600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Już lepszych fotek to nie mógł zrobić - masakra. Jak ma coś ciekawego to niech się pochwali - przecież nie jest poszukiwany chyba przez FBI. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 zrób foty z ukrycia jak to znajomy bo tam też nic nie ma... :biggrin: a moim zdaniem jakiś dziwny ten twój znajomy... najpierw się chwali a później stwierdza że fotek nie da... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Klapek a pamiętasz, który to był numer? Nie pamiętam ale sprawdzę. Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slider_600 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Mój znajomy to fakt, ale odkąd sobie kupiłem kawe to jakoś nasze stosunki się ochłodziły, chyba się domyślam przez co. Panowie, zainteresowałem się tymi legendami o super-hiper-wychuchanym-szru bladym bo mi się już środek skręca jak widzę bajerowanie dzieciaków w ten sposób. Coś mi po głowie chodzi, że to jest składak z 900rr i cbr 1100xx. A ta kierownica? Sam sobie takie coś przyspawał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Ta półka niby oryginał, ale ślady dziubania widać :biggrin: Nie pierwszy raz można usłyszeć (przeczytać) jak ktoś próbuje poprawić własne ego wmawiając sobie różne dziwne rzeczy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Może ktoś wsadził silnik z gaźnikowego XXa do SC33....nie słyszałem nigdy o limitowanej wersji SC28/SC33. Wszelakie tabliczki od limitowanych wersji zarówno motocykla jak i samochodu sprawiały wrażenie porządniejszych, zwłaszcza,że to hąda, która ma wysoką jakość wykonania. Dla mnie albo ktoś wcisnął Twojemu koledze kit i nieświadomy powtarza jakieś bzdury, albo jest bajkopisarzem.... Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 A czy przypadkiem SC33 w miejscu właśnie tej "limitowanej tabliczki" nie ma znaczka Hondy? Bo wtedy ślady dziubania w tym miejscu miałby sens :biggrin: Co do silnika od XX, wklej jakieś lepsze zdjęcia to zobaczymy jak bardzo jest nagrzebany :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 (edytowane) A jednak :biggrin: http://img638.imageshack.us/i/evoblade1.jpg/ 1998 Honda Fireblade Evolution an official "special" built to celebrate Honda's 100th victory in the Isle of Man TT Races, the bike was introduced at the NEC motorcycle show in 1998, with a price starting from Ł22,325 depending on version. The Evo CBR900 was a collaboration between ex Honda racer Mick Grant and Russell Savory of RS Performance, and sold through official Honda dealers by special order only, the Evo Blade design was by John Keogh and had a much more purposeful look with an exposed single-sided swing arm and two ram air scoops from fairing to a larger 22.5 litre capacity fuel tank a single seat unit was also fitted, while the design was different it still retained the unmistakable Blade profile. Engine wise the crankcases were modified, pistons con rods and crankshaft were all balanced the cylinder head was ported and gas flowed, RS Performance high lift cams and springs were also fitted but kept the standard valves, also the standard 11.1:1 compression ratio was retained, the gearbox was changed to an HRC based close ratio unit, with speed shifter, the ignition system was changed to help the bike rev to a higher 12,200 rpm, along with Keihin 41mm FCR flat-slide carb's, exhaust was a custom designed titanium 4-1 with a choice of either road legal or race silencer producing a rear wheel figure of 150+bhp. Ohlins 43mm USD forks and an Ohlins rear damper were added with the single sided (RAM) swinging-arm, stopping power was supplied by Brembo 4 piston caliper and 320mm discs at the front, these were fitted to lightweight Dymag alloy wheels and a Stack electronic dash unit was also added to give the bike further exclusivity. There was also the Ł25,000 all black "stealth" version, which gained unpainted carbon fibre Dymags, carbon fibre bodywork, and a magnesium single sided swing arm, over the alloy one and fuel injection replaced the Keihin flat-slide carb's. Edytowane 20 Lipca 2010 przez kamikazze Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.