Skocz do zawartości

Honda CBR 900 rr limied edition 1999r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mój znajomy ma Hondę Cbr 900rr sc33 z 1999r. Niby w tym nie ma nic niezwykłego, ale twierdzi że to limitowana edycja. Faktycznie jest trochę inna niż "zwykły" blady z tego roku. Jest o 8 cm dłuższa, ma układ podciśnieniowy oraz trochę inne usytuowane silnika. Pomiary na hamowni wykazały że ma 170 koni na tylnym kole. Słyszałem wersję, że w Polsce są zarejestrowane tylko dwa takie modele. Proszę o pomoc w wyjaśnieniu tego co to za motocykl. Proszę chłopaki, nie czepiajcie się mojego motocyklowego nowicjuszowstwa jestem na razie początkujący ;)

pozdraiwam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na foum fireblade się już pochwalił, to go zjechali, tam jest trochę zdjęć. Mogę podać link.

A co do podkręcania mocy... Od misiąca mam motocykl, dziwne żebym już wszystko wiedział.

Na kierownicy jest napis Doohan V005 coś to może znaczyć?

Słyszałem wersje o tym, że to jest jakieś CBR 900rrxx i jest 300 motocykli na całym świecie, ale jakoś wierzyć mi się w takie bajki nie chce.

Pogadam z nim, może da kilka fotek strzelić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

170KM na kole to jakieś 190KM na wałku... Jakieś tytanowe bebechy za 150tyś $ i pewnie się da zrobić ale wtedy te moto raczej stałoby u kolekcjonera.

Pamiętacie ZXR750 opisane kiedyś, kiedyś w ŚM? Też tam było delikatnie liźnięte o takim silniku ale w Naszych realiach to zabawa dla Kulczuka ;)

 

 

Pozdro all :flesje:

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że z tego silnika to jest mało realne. Może za pomocą turbosprężarki, ale nawet jakby to to dostało wałki, tłoki, korbowody, układ to jak zachaczy o 150 to byłby rekord. Ale cóż, nie znam się :biggrin: