_Monter_ Opublikowano 26 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 mozesz sprawdzac jak chcesz jesli nie odepniesz bedziesz mial z obciazeniem, musicie sie tak trzymac ksiazkowych zalecen?Pamiętaj, ze poradnik napisany jest dla laików. My możemy się bawić w sprawdzanie w układzie itd. ale zakładam, ze taki pomiar z wpiętym reglerem może znowu być zniekształcony uszkodzeniem reglera a wtedy będzie zła diagnoza. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 no to mozna to obciazyc to sobie przyslowiowa zarowka, o ktorej Wueska zawsze trabi i ma z ta swoja zarowka racje :), zeby uprzedzic Wasza odp, ze nie mozna bo sie spali to od razu radze polączyc zarowki szeregowo. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Pomierzyłem dziś fazy na żółtych kablach i wartości są takie same na każdej parze 70V. Jutro zamówię polski regulator i dam znać czy wszystko w porządku.CBR jak się nie mylę ma chyba alu ramę a ,,oczka,, z masowymi kablami są miedziane lub miedziowane.Rocznik Twej cebry jest trochę odległy a miedź w kontakcie z alu w obecności wody i tlenu w miejscu styku śniedzieje, a jak tyle lat nie były ruszane to mogły stracić trochę na przewodnictwie czyli zyskać na oporze elektrycznym - wpadałoby je odkręcić i obejrzeć czy nie są pokryte nalotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 (edytowane) Pomierzyłem dziś fazy na żółtych kablach i wartości są takie same na każdej parze 70V. Jutro zamówię polski regulator i dam znać czy wszystko w porządku. CBR jak się nie mylę ma chyba alu ramę a ,,oczka,, z masowymi kablami są miedziane lub miedziowane.Rocznik Twej cebry jest trochę odległy a miedź w kontakcie z alu w obecności wody i tlenu w miejscu styku śniedzieje, a jak tyle lat nie były ruszane to mogły stracić trochę na przewodnictwie czyli zyskać na oporze elektrycznym - wpadałoby je odkręcić i obejrzeć czy nie są pokryte nalotem.F3 ma stalową ramę, aluminiowa jest w F4 i zwyższ. Jutro ma dojść polski regulator i zastanawiam się jak to najlepiej połączyć. Dać kostki czy po prostu kable zlutować i dać rurki termokurczliwe? Kupiłem środek do czyszczenia styków, także będę czyścił co się da :) Edytowane 26 Czerwca 2013 przez zapomnialem_adresu007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 no to mozna to obciazyc to sobie przyslowiowa zarowka, o ktorej Wueska zawsze trabi i ma z ta swoja zarowka racje :), zeby uprzedzic Wasza odp, ze nie mozna bo sie spali to od razu radze polączyc zarowki szeregowo.Dokładnie, miałem właśnie pisać o Wueskowym sposobie, który faktycznie obciąży uzwojenia. F3 ma stalową ramę, aluminiowa jest w F4 i zwyższ. Jutro ma dojść polski regulator i zastanawiam się jak to najlepiej połączyć. Dać kostki czy po prostu kable zlutować i dać rurki termokurczliwe? Kupiłem środek do czyszczenia styków, także będę czyścił co się da :)Najlepiej polutować i władować skurczybyki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Kostki pala sie zazwyczaj przez slaby styk , byl luz i powstal luk elektryczny ktory spali pin w kostce. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Dziś dotarł regulator. Podłączyłem na "szybko" w celu sprawdzenia jak działa i ładowanie wróciło - 14.6V. Jutro całość porządnie zmontuje i wracam na drogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Dziś dotarł regulator. Podłączyłem na "szybko" w celu sprawdzenia jak działa i ładowanie wróciło - 14.6V. Jutro całość porządnie zmontuje i wracam na drogę. Jakiej firmy kupiłeś i za ile - ja też jestem na etapie poprawiania elektryki w hondzie tylko trochę mocniejszej - 900 fire blade - muszę kupić regulator bo oryginał niestety odjechał do ,,krainy wiecznych łowów,, - bo zagrzał się troszeczkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Dziś dotarł regulator. Podłączyłem na "szybko" w celu sprawdzenia jak działa i ładowanie wróciło - 14.6V. Jutro całość porządnie zmontuje i wracam na drogę. Jakiej firmy kupiłeś i za ile - ja też jestem na etapie poprawiania elektryki w hondzie tylko trochę mocniejszej - 900 fire blade - muszę kupić regulator bo oryginał niestety odjechał do ,,krainy wiecznych łowów,, - bo zagrzał się troszeczkę...Kupiłem od Pana Sławomira Dudka. Link do strony:http://reg_mot.republika.pl/Mój model to RN-05 - z przesyłką 222zł. Sam regulator w porównaniu do oryginału jest pokaźnych rozmiarów i sprawia wrażenie solidnej konstrukcji. W poniedziałek zamówione dziś odebrane. Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Ja chyba kupię firmy DUCATI, cena około 270 zł, są skośnookie zamienniki w cenie do 100 ale odradzano mi je.Sprawdź przy okazji stan połączeń zwłaszcza z masą gdyż te kable i ich styki/śruby dociskające/ lubią się grzać i to dobrze.I miejsce gdzie będzie ten regiel powinno być dobrze przewietrzane bo w elektrycznych układach tego typu altkach czasem pełni funcję ,,grzałki.,,.Udanego remontu i szerokiej drogi podczas latania hondziną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Styk sam z siebie nie jest słabszy tylko jeśli masz spalone 2 końcówki z 3 to ta nie spalona nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zucio1 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Witam, podpinam sie z podobnym problemem-brak ładowania.W mojej sr 250 mam problem z rozładowującym się aku.Co tydzień muszę doładowywać.Dzisiaj znajomy sprawdził i okazało sie, że na wyłączonym moto aku ma ok. 12.9VPo włączeniu spada do 12,7, a gdy kręcę manetka to aż do 12,4-12,5V.Sprawdziłem połączenia instalacji i wszystkie kostki ok., przewody wyglądają na w porządku.Czy to regulator napięcia, a może prądnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 A przeczytałeś pierwszy post tego tematu? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zucio1 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Jasne - będę musiał znaleźć jakiegoś elektryka, aby mi to posprawdzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Youtro Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 czesc, szybkie pytanie i być może banalne pytanie: czy aby wyjąć rozrusznik w cbr600 f2 trzeba wyjmować silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.