Skocz do zawartości

Problem z ładowaniem-krok po kroku.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mozesz sprawdzac jak chcesz jesli nie odepniesz bedziesz mial z obciazeniem, musicie sie tak trzymac ksiazkowych zalecen?

Pamiętaj, ze poradnik napisany jest dla laików. My możemy się bawić w sprawdzanie w układzie itd. ale zakładam, ze taki pomiar z wpiętym reglerem może znowu być zniekształcony uszkodzeniem reglera a wtedy będzie zła diagnoza.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mozna to obciazyc to sobie przyslowiowa zarowka, o ktorej Wueska zawsze trabi i ma z ta swoja zarowka racje :), zeby uprzedzic Wasza odp, ze nie mozna bo sie spali to od razu radze polączyc zarowki szeregowo.

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomierzyłem dziś fazy na żółtych kablach i wartości są takie same na każdej parze 70V. Jutro zamówię polski regulator i dam znać czy wszystko w porządku.

CBR jak się nie mylę ma chyba alu ramę a ,,oczka,, z masowymi kablami są miedziane lub miedziowane.

Rocznik Twej cebry jest trochę odległy a miedź w kontakcie z alu w obecności wody i tlenu w miejscu styku śniedzieje, a jak tyle lat nie były ruszane to mogły stracić trochę na przewodnictwie czyli zyskać na oporze elektrycznym - wpadałoby je odkręcić i obejrzeć czy nie są pokryte nalotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Pomierzyłem dziś fazy na żółtych kablach i wartości są takie same na każdej parze 70V. Jutro zamówię polski regulator i dam znać czy wszystko w porządku.

 

 

CBR jak się nie mylę ma chyba alu ramę a ,,oczka,, z masowymi kablami są miedziane lub miedziowane.

Rocznik Twej cebry jest trochę odległy a miedź w kontakcie z alu w obecności wody i tlenu w miejscu styku śniedzieje, a jak tyle lat nie były ruszane to mogły stracić trochę na przewodnictwie czyli zyskać na oporze elektrycznym - wpadałoby je odkręcić i obejrzeć czy nie są pokryte nalotem.

F3 ma stalową ramę, aluminiowa jest w F4 i zwyższ. Jutro ma dojść polski regulator i zastanawiam się jak to najlepiej połączyć. Dać kostki czy po prostu kable zlutować i dać rurki termokurczliwe? Kupiłem środek do czyszczenia styków, także będę czyścił co się da :) Edytowane przez zapomnialem_adresu007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mozna to obciazyc to sobie przyslowiowa zarowka, o ktorej Wueska zawsze trabi i ma z ta swoja zarowka racje :), zeby uprzedzic Wasza odp, ze nie mozna bo sie spali to od razu radze polączyc zarowki szeregowo.

Dokładnie, miałem właśnie pisać o Wueskowym sposobie, który faktycznie obciąży uzwojenia.

 

 

F3 ma stalową ramę, aluminiowa jest w F4 i zwyższ. Jutro ma dojść polski regulator i zastanawiam się jak to najlepiej połączyć. Dać kostki czy po prostu kable zlutować i dać rurki termokurczliwe? Kupiłem środek do czyszczenia styków, także będę czyścił co się da :)

Najlepiej polutować i władować skurczybyki.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostki pala sie zazwyczaj przez slaby styk , byl luz i powstal luk elektryczny ktory spali pin w kostce.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dotarł regulator. Podłączyłem na "szybko" w celu sprawdzenia jak działa i ładowanie wróciło - 14.6V. Jutro całość porządnie zmontuje i wracam na drogę.

Jakiej firmy kupiłeś i za ile - ja też jestem na etapie poprawiania elektryki w hondzie tylko trochę mocniejszej - 900 fire blade - muszę kupić regulator bo oryginał niestety odjechał do ,,krainy wiecznych łowów,, - bo zagrzał się troszeczkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dziś dotarł regulator. Podłączyłem na "szybko" w celu sprawdzenia jak działa i ładowanie wróciło - 14.6V. Jutro całość porządnie zmontuje i wracam na drogę.

 

 

Jakiej firmy kupiłeś i za ile - ja też jestem na etapie poprawiania elektryki w hondzie tylko trochę mocniejszej - 900 fire blade - muszę kupić regulator bo oryginał niestety odjechał do ,,krainy wiecznych łowów,, - bo zagrzał się troszeczkę...
Kupiłem od Pana Sławomira Dudka. Link do strony:

http://reg_mot.republika.pl/

Mój model to RN-05 - z przesyłką 222zł. Sam regulator w porównaniu do oryginału jest pokaźnych rozmiarów i sprawia wrażenie solidnej konstrukcji. W poniedziałek zamówione dziś odebrane.

 

 

Wysyłane z mojego iPad przy użyciu Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba kupię firmy DUCATI, cena około 270 zł, są skośnookie zamienniki w cenie do 100 ale odradzano mi je.

Sprawdź przy okazji stan połączeń zwłaszcza z masą gdyż te kable i ich styki/śruby dociskające/ lubią się grzać i to dobrze.

I miejsce gdzie będzie ten regiel powinno być dobrze przewietrzane bo w elektrycznych układach tego typu altkach czasem pełni funcję ,,grzałki.,,.

Udanego remontu i szerokiej drogi podczas latania hondziną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, podpinam sie z podobnym problemem-brak ładowania.

W mojej sr 250 mam problem z rozładowującym się aku.

Co tydzień muszę doładowywać.

Dzisiaj znajomy sprawdził i okazało sie, że na wyłączonym moto aku ma ok. 12.9V

Po włączeniu spada do 12,7, a gdy kręcę manetka to aż do 12,4-12,5V.

Sprawdziłem połączenia instalacji i wszystkie kostki ok., przewody wyglądają na w porządku.

Czy to regulator napięcia, a może prądnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...