qurim Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 To co michoa pisze ma sens. Każdy silnik ma inne wymagania i gaźnik na każdym silniku będzie potrzebował innych ustawień. Masz ogólnie 3 opcje - po nagrzaniu uszczelniacze wału puszczają trochę, przegrzewający się element układu zapłonowego lub problem z gaźnikiem. Zaczynając od najłatwiejszego czyli gaźnika - musisz z nim walczyć. Rozbierz, ustaw poziom, sprawdź czy dysze nie są zamienione miejscami bo w tych gaźnikach BVF są 2 takie same dysze, różniące się rozmiarem. Pojeździj na tym duszącym silniku, w zakresie gdzie najbardziej się dusi i po zatrzymaniu sprawdź jak wygląda świeca. Mnie coś tam wygląda na bogatą mieszankę, stąd zimny git kręci a gorący już nie. Zalewa się a że świecę masz dobrą to przepala zamiast zdechnąć. A jak odpalanie na gorącym silniku? Od razu pali czy jakieś problemy? Gazu trzeba dużo dać czy odpalisz za pierwszym z kopa nie dotykając kierownicy i manetki? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 na goracym pali za pierwszym bez dotykania manetki tylko juz ma mniejsze obroty niz zimny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 A zaglądałeś do śrubki w króćcu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 ta ktora wpuszcza mieszanke i plywak ja zamyka?? jak o nia chodzi to jest dobra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 22 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Nie, nie chodzi mi o zawór. Chodzi o tą zaplombowaną śrubkę przy cylindrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 To jest śruba składu mieszanki na małych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adonayd199 Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 sruba jest. jak ja wyregulowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Jak walczyłem z Simkiem to gdzieś cos wyczytałem że niby 2 obr. ale to nie zdało egzaminu. Regulację przeprowadzałem znajdując odpowiednią kombinację ustawień obu śrub czyli składu i tej dużej koło przepustnicy. Czyli dwa wkrętaki w swe dłonie bierzesz, nogą łapiesz manetkę a rzęsami odpalasz silnik i kombinujesz. :biggrin: Wiem że mało profesjonalna to metoda ale tak swojego zrobiłem. Nie wnikałem zbyt wiele w teorię regulacji bo miałem, i nadal mam, cichą nadzieję że nigdy więcej w życiu nie będę miał tego podłego zaszczytu choćby stać koło jakiegokolwiek Szminsona. No chyba że będzie to uroczyste palenie na stosie na nadchodzącym zlocie moto. :icon_twisted: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.