magneto Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Witam. Problem jest nastepujacy: Wzialem sie za wymiane lancucha rozrzadu w XJ600. Poprzedni wlasciciel na tyle byl oszczedny, ze zamiast wymienic lancuch od razu- stoczyl napinacz coby wszedl dalej, jednak i tak to rzezilo caly czas. zdjalem pokrywe, wszystko fajnie, jednak po zdjeciu napinacza okazalo sie, ze slizg jest wytarty,, przerwany, lancuch rozrzadu idzie bokiem i drze juz po samym napinaczu. Teraz pytanie zasadnicze- rzecz jasna wszystko to trzeba wymienic. Tylko czy konieczne bedzie tu sciaganie cylindrow, czy da sie podejsc od spodu? Zalezy mi zeby jak najmniej rozbierac, poniewaz ten silnik nie byl ruszany nigdy i wszystko z nim w porzadku- poza napinaczem. wytarlo rzecz jasna ten slizg mocowany od spodu, u dolu cylindrow. czy stoczony napinacz mogl byc przyczyna tej awarii? pzdr;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Ale debil z tego, kto to robił. A w sprawie napinacza zerknij do serwisówki, czy na jakieś fiszki. Obawiam się, ze nie obędzie się bez rozbiórki silnika. Np. w Suzuki GS 500 ślizg jest osadzony na ośce mieszczącej się pomiędzy połówkami silnika. PS. nie napisałeś nawet rocznika tego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Rok motocykla to 1997, ale chyba cos moglo byc kombinowane, poniewaz z tego co wiem po 1996 ssanie bylo juz przeniesione z gaznikow na manetke, a tu jeszcze na gaznikach jest. Tak czy siak chyba bez zdejmowania cylindrow to nic sie nie zdziala... a szkoda, bo wolalbym nie ruszac. Dzieki za odzew i jakby ktos mial doswiadczenie z tym silnikiem to nie pogniewam sie za porady;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 Zacznij od zadobycia serwisówki. Zobaczysz jak jest oprawiony ślizg. Tu masz fiszki: http://www.cmsnl.com/yamaha-xj600sjsjc-199...0500/partslist/ A tu seriwówkę: http://www.blackbears.ru/manual/files/Yama...pair_Manual.zip Od tego powinno się zaczynać całą robotę, a nie zastanawiać zastanawiać się co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blendzior Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Czy mielibyscie jakies schematy silnika xj 1997 lub wymianial ktos bendix ?? Albo rozpolawial silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Linki wyżej nie działają? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.