nitros66 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam Aby było prościej zacznę od początku. Posiadam cz350 z 1983r., przebieg 14tys. km. Wcześniej jeździł nią mój ojciec ( 12,5 tys ) , po czym stała nie używana przez 12lat. Gdy rok temu zdałem prawko ja zacząłem jej używać. Po czyszczeniu gaźnika , wymianie filtrów, oleju, żarówek etc ( silnik nigdy nie był ruszany ), drobnych problemach z ładowaniem doprowadziłem cz do stanu używalności. Przerejestrowałem ja i ubezpieczyłem, w tym sezonie zrobiłem 1tys km i niedawno zaczęły się problemy, bowiem na zimno silnik pali na ciepło już nie. Gdy się mocno zagrzeje to tak jakby przestał pracować, po czym strzał ( chyba spalanie stukowe ) i jedzie dalej. Po jednym strzale wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą ( nie pod cylindrem ), wymieniłem ja, ale po kolejnym strzale znów jest do wymiany ( obrzygana głowica ). Z tego co znalazłem na forach to winny jest gaźnik - zła mieszanka. Mam oryginalną instrukcję z 1983 r ale rysunek jest zaciemniony. Czy moglibyście mi powiedzieć ile daną śrubkę ( patrz schemacik w linku ) obrócić żeby było ok ( wg moich ustawień albo jest mułowata albo kopci jak smok - i pali bardzo dużo ) Śrubkę 1 mam wkręcona od końca, 4 też ( tak było przed czyszczeniem ) http://img64.imageshack.us/i/ganik.jpg/ Moja cz nie ma obrotomierza. Z poważaniem nitros66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Sruba zwykle u mnie byla wykrecona na 1.5 obrotu. Z tym ,ze sprawdz jaka masz dysze glowna i obniz iglice. Jezeli tak mocno kopci to moze robisz zbyt bogata mieszanke :icon_rolleyes: Czy motocykl nie gubi zaplonow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 (edytowane) Raczej bym się sugerował nieszczelnym zaworkiem pływaka. Przelewa gaźnik, silnik zalewa, wtedy strzela i tyle z jazdy jest. Na zimno pali, na ciepło nie czyli zbyt bogata mieszanka. Paliwo nie cieknie Ci z gardzieli w okolice filtra powietrza? Wstępnie ustaw iglicę na środkowym wycięciu, śruba składu 2 obroty i zobacz jak wtedy śmiga. I zmień świece. Unikaj Iskry oraz NGK, polecam Champion, Bosch, BERU Isolator do takich sprzętów. Edytowane 8 Lipca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_ Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Jeśli stała tyle czasu to może simeringi są już do wymiany to by wyjaśniało czemu strzela i kopci ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Trzeba założyć gaźnik od Jawy 350 ts do tego sprzętu i będzie jak ręką odjął;] Poza tym za 200zł można kupić fajny zapłon elektroniczny do tego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 W tym wypadku trzeba bedzie pokombinowac z przerobieniem krućca laczacego gaznik z cylindrami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2010 10 zł u najbliższego tokarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitros66 Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 (edytowane) Na wstępie dziękuje za zainteresowanie. Iglica ustawiona, gaźnik też. Trochę mniej kopci, ale jest jeszcze mały problem. Paliwo cieknie z okolicy filtra ( jak się pozbyć tego wycieku ) i zlokalizowałem tez wyciek z pod uszczelki termo ( ta gruba czarna ). Ma ona rysę. W sklepie takowej nie dostanę - ponoć już ich nie produkują. Czym ją zastąpić - czy mogę wyciąć ją z papieru bądź teflonu ( mam po remoncie instalacji CO w domu trochę tego materiału )? Świece mam NGK, w sklepie miałem do wyboru jeszcze Iskrę więc wziąłem te pierwsze :/ Zapłon ustawiłem prawidłowo, przy remoncie prądnicy wymieniłem cały układ zapłonu na nowy ( zwarcia na cewkach i poprzegryzane przewody HV ) Gaźnika nie będę wymieniał na ten z TS, pozostanę przy oryginale. I jeszcze mam pytanie odnośnie techniki jazdy - CZ ma automatyczne sprzęgło, czy w tym przypadku należy przy redukcji biegów używać "między-gazu"? Z wyrazami szacunku nitros66 Edytowane 13 Lipca 2010 przez nitros66 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 [...]. I jeszcze mam pytanie odnośnie techniki jazdy - CZ ma automatyczne sprzęgło, czy w tym przypadku należy przy redukcji biegów używać "między-gazu"? Z wyrazami szacunku nitros66 tzn. quickshifter ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Zawsze należy używać miedzy gazu żadnego automatycznego sprzęgła tam nie ma. Jest czeski wynalazek który jest bólem do dupy. Gaźnik dalej masz nie ustawiony bo cieknie. Uszczelkę możesz wyciąć z twardego tworzywa. Ale że ci się chce walczyć z tym popieprzonym gaźnikiem to cie podziwiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitros66 Opublikowano 17 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ale że ci się chce walczyć z tym popieprzonym gaźnikiem to cie podziwiam. Twardym trzeba być, a nie miętkim :cool: Gaźnik przestał zalewać okolice filtra, strzałów nie zanotowałem ( nawet w korku w mieście ), ale na ciepło Czesia wciąż nie chce rozmawiać , trza pchnąć :evil: I tu kolejne pytanie kopka idzie w dół jak przysłowiowy nóż w masło. Czy ten typ tak ma czy gdzieś mi kompresja idzie w krzaki? Bo na zimno wg instrukcji obsługi 3 razy przelewam, 3 razy kopie bez prądu ( ssania w tym ustrojstwie nie ma ) , zapłon i kopniak - pali od pierwszego strzała, a na ciepło ni chu chu! Świece mokre, iskra jest, zapłon ustawiony a on nie zaskoczy, pchnę góra ze 3m i pali, potem obroty trzyma równe, nic jej nie jest. Czy macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 Albo posłuchasz mechanika albo sie będziesz z tym pieprzył przez całe wakacje:P Masz zbyt duży poziom w paliwa w tym gaźniku problem w tym że nic nie da się z tym zrobić;] Wstaw gaźnik od TS 350 i ciesz się jazdą inaczej będziesz walczył jeszcze z rok a i tak nigdy nie będzie to chodzić to tak jak powinno wiem co mówię sam z tym wojowałem dość długi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.