PriweR Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 mam pewien problem znajomy przewrocil sie na swojej "nowej" maszynie, mial farta ze zalozylismy mu niedawno crash-pady dzieki czemu plastiki za bardzo nie ucierpialy, chodź malowanie ma i tak gwarantowane :/ dodatkowo kierownica dostala strzal przestwaiajac sie i ucinajac srube mocujacą do pułki, i teraz pytanie czy mieliscie podobny problem jak usunąć reszte śruby z pułki ? wiertarka i gwintownik ? czy moze mniej drastycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 wykrętak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Wykrętak ale nie byle jaki. Chińskie ścierwo ze stali organicznej zniszczy Ci śrubę i narobi kłopotów. Podstawa to dobry nawiert otwory w urwanym kawałku. Jak źle nawiercisz to będzie masakra. Ja kilka razy uratowałem sytuację używając bitu "gwiazdki" czyli TORX z zestawu. Nawert otworu, wbicie Torx`a i śruba wychodziła. Ale Torx też musisz mieć nie byle jaki bo się może urwać. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 poradzilem sobie bez tego wykretaka, okazalo sie ze sruba byla na tyle dluga ze wystawala z drugiej strony pułki, zdjołem pułke i poprostu wykreciłem śrube od dołu, ale dzieki za porade, temat do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi