karoca Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 witam ,posiadam yamahe fzr 1000 94rok i zgineło zasilanie pompki paliwa ,jak można sprawdzić samą pompkę ? czy podpowie ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 (edytowane) podepnij bezpośrednio napięcie z aku ... jak zaburczy to działa :) Edytowane 6 Lipca 2010 przez emem18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karoca Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 podłanczam ale nic się nie dzieje tylko mocno iskrzy i pzewody robią się gorące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 (edytowane) w takim razie obawiam się że pompka na pewno się skończyła... może zlapała jakiegoś syfa i sie zawiesiła ale raczej powinna sie już chyba przypalić po czymś takim ... sprawdź sobie dodatkowo miernikiem czy na przewodach co idą do pompki jest napięcie ( w trakcie odpalania )będziesz wiedział czy coś jeszcze nie poszło ... kuknij na bezpieczniki bo mogło popalić Edytowane 6 Lipca 2010 przez emem18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karoca Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 na kostce pompki podłączałem żarówkę i nic się nie świeciło przy próbie uruchomienia silnika ,bezpieczniki są ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Przypuszczam że mowa tutaj o pompce Hitachi, takiej jak w CBR F1,F3 i innych motocyklach? Odkręć plastikową osłonę i sprawdź stan styków i mechanizu przełączającego. Prawdopodobnie styki się skleiły. Zestaw naprawczy jest dostępny na Larssonie. W przypadku zwarcia powinien przepalać się bezpiecznik. Co do zasilania, musiałbym zajrzeć do serwisówki. W Hondzie jest tzw. przekaźnik pompy paliwa, a dokładnie układ tranzystorowy załączający zasilanie w trakcie pracy układu zapłonowego, w takt przepływu prądu cewki. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Sprawna pompa podczas pompawania burczy, jeśli podłączysz ją przewodami do akumulatora na krótko zauważysz jak styki iskrzą, to normalne. Jeśli jednak przewody robią się gorące to znaczy że pompa robi zwarcie i pewnie wywaliła bezpiecznik albo przekaźnik. w R6 (gaznik) zasilanie pompy paliwa szło przez przekaźnik wbudowany w taki mudulik (nie sam przekaźnik tylko taki zespół). Z kolei sygnał przekaźnika - że ma włączyć pompę - szedł jednym przewodem z modułu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 (edytowane) Przypuszczam że mowa tutaj o pompce Hitachi, takiej jak w CBR F1,F3 i innych motocyklach? Odkręć plastikową osłonę i sprawdź stan styków i mechanizu przełączającego. Prawdopodobnie styki się skleiły. Zestaw naprawczy jest dostępny na Larssonie. W przypadku zwarcia powinien przepalać się bezpiecznik. Co do zasilania, musiałbym zajrzeć do serwisówki. W Hondzie jest tzw. przekaźnik pompy paliwa, a dokładnie układ tranzystorowy załączający zasilanie w trakcie pracy układu zapłonowego, w takt przepływu prądu cewki. W Hondach jest pompka Mitsubi(czy jakoś tak) chyba :bigrazz: Edytowane 7 Lipca 2010 przez kamikazemario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Zapodaj jakąś fotę to rozwiejesz wątpliwości i łatwiej będzie Ci pomóc. Ogólnie jak się smarza przewody to ma zwarcie. Zależy jak jest zbudowana.Albo do reanimacji albo do wymiany. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 (edytowane) W Hondach jest pompka Mitsubi(czy jakoś tak) chyba Pompka jest firmy Mitsubishi, coś poje* mi się z tym Hitachi. EDIT: Edytowane 7 Lipca 2010 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 myślę że pompkę szlak trafił... po pierwsze tak jak pisałem wcześniej i również kolega po podłączeniu powinna pracować jeśli pali kable ma zwarcie ... po drugie: jeśli pali kable mogła spalić przewody zasilające dlatego żarówka Ci się nie zapaliła po sprawdzeniu ... sprawdź czy przewód nie jest przypalony gdzieś ... nie wiem jak tam jest dokładnie ... czy dostaje napięcie z jakiegoś przekaźnika ale on też może być upalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karoca Opublikowano 13 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 tak jest ,wszystko co piszecie jest prawda ,więc dzięki za pomoc , pompka jest już do wyrzucenia ,dobre jest jedynie membrana i zaworki ,upaliła się cewka pompki która to wszystko porusza , i upalił się też przekaźnik który załącza całe sterowanie nie tylko pompki ,ale akurat upalił się tylko ten kanał co odpowiada za pompkę , bezpiecznika nie ruszyło , Dzięki wszystkim , pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.