Emilek17_2007 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam mam poważny problem z moją vfrką a dokładnie chodzi o to ze nie dawno jakieś 2 miesiące temu wymieniłem akumulator na nowy a teraz cieknie mi z niego elektrolit sprwdzialem ładowanie jest w granicach 14v nie więcej max 14,2 a w starym akumulatorze tez nie było elektrolitu wiec proszę o pomoc czy może to być wina regulatora napięcia ?? a jeśli nie to co to może być szukałem w necie nic nie mogę znaleźć podobnego na ten temat Prosze o pomoc... pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 W całym zakresie obrotów jest max 14,2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilek17_2007 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam mam poważny problem z moją vfrką a dokładnie chodzi o to ze nie dawno jakieś 2 miesiące temu wymieniłem akumulator na nowy a teraz cieknie mi z niego elektrolit sprwdzialem ładowanie jest w granicach 14v nie więcej max 14,2 a w starym akumulatorze tez nie było elektrolitu wiec proszę o pomoc czy może to być wina regulatora napięcia ?? a jeśli nie to co to może być szukałem w necie nic nie mogę znaleźć podobnego na ten temat Prosze o pomoc... pozdrawiam. na wolnych jest 13,5-13,8 a na max obrotach dochodzi do 14v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 podaj oznaczenioa akumulatora , napewno nie przelales stanu max elektrolitu , mogles kuoic aku z mata szklana , nie bylo by problemu. Jetes pewien ze stary aku , mial kiedys elektrolit , przypominam ze sa aku z mata szklana , wygladaja identycznie ale nie maja elektrolitu w stanie plynnym. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilek17_2007 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 tego czy w starym był elektrolit to nie wiem ale wiem ze powinien być kopiłem motor na jesień i chodził dobrze az pewnego dnia nie chciał zapalić i okazało sie ze nie ma w nim płynu sprawdziłem w necie ten model powinien miec elektrolit ale kopiłem nowy sam go zalałem bo był sucho ładowany a były przy nim takie pojemniki z płynem tak wiec za dużo nie wlałem tylko to co było a teraz widzę ze się poci a akumulator to; firma 4ride YTX12-BS 12v 10ah teraz tez podlączylem pod miernik i na jak sie moto nagrzeje to ladowanie skacze od 12,5v do 14,2v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 jako, że to VFR to 99,9% problemów z prądem związanych jest z regulatorem :). Nagrzej moto, włącz światła i sprawdź napięcie ładowania przy 5tyś obr- tylko nagrzej moto do temp pracy!!!!Dlaczego ? Czasami po nagrzaniu regulatora dopiero wychodza kwiatki z ładowaniem:). Myslę ,że zakończy się na kwocie 250zł za nowy regler :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Czy aku robi się gorące? jaśli tak to napewno regulator miałem to samo w fzr 600, po trasie aku było tak gorące że nie szło dotknąć i też miał okres. A w vfr to niby normalne że regler siada na szczęście u mnie jak narazie jest wporzo. pozdrawiam VFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilek17_2007 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 sprawdzałem akumulator jest ciepły ale nie gorący ale to mi sie wydaje normalne bo vfr jest cala ciepla przez silnik prawie pod siedzeniem ale w okolicach gdzie jest regulator to nawet rama nie da sie dotknąć a przy nagrzanym silniku i 5tys jest 13v na światełkach oczywiście a jesli to wina regulatora to jaki kupić?? są jakieś firmy polecane?? czytałem ze musi byc z radiatorem obecnie mam bez pewnie jeszcze orginal a nie jest to tania sprawa nie chce kupić podróbki jakiejś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Napisales ze cieknie ci z aku elektrolit - skad ci cieknie: - rurka przelewowa, - obudowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilek17_2007 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 nie ma rurki przelewowej jest w nim na górze taka mala dziurka obok korków do wlewu elektrolitu i z niej wlasnie cieknie caly czas po dopaleniu moto jak podłączyłem go do prostownika to słychać jak by sie gotował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 A którędy cieknie ten elektrolit? Sam nalewałeś elektrolit? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilek17_2007 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 sam nalewalem ale tyle ile bylo w opakowaniu z aku i pisalo ze wlac calosc a cieknie od góry taka dziurka na początku tak sie nie dzialo sprawdzalem akumulator po jakis 2 tyg bylo ok suchy wydaje mi sie ze to jakis odpowietrznik jest napewno nie uszkodzenie aku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zacznijmy od tego ze firma produkujaca ta bateryjke miesci sie gdzies gleboko w republice ludowej chin, a tak na serio to 4ride-a nie mozna nazwac akumulatorem nawet. Polecam ci oddac go na gwarancje a twoje problemy z aku powinny zniknac, no chyba ze ladowanie podczas normalnej pracy motocykla wychodzi poza zakres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 regulator polecaja polskiej produkcji , ceny nie pamietam , szukaj na vfr owners club. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilek17_2007 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 moze i akumulator nie byl najlepszy ale wczesniejszy byl firmy YUASA to wydaje mi sie nie jest zla firma a stalo sie z nim to samo co z tym 4ride to chyba problem nie tkwi w aku bo jest cos nie tak ja osobiscie mysle ze to wina regulatora napiecia ale nie znam sie na tym za wiele wiec pisze na forum moze ktos wie czego to moze byc wina bo jaki sens ma wymiana aku skoro po miesiącu bedzie do wymiany ponownie jak ten 4ride czy gotowanie aku to jest obiawa przegrzania regulatora?? a moze to cos innego?? prosze o pomoc POZDRAWIAM. EMILEK17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.