Skocz do zawartości

cieknący akumulator vfr 750


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam poważny problem z moją vfrką a dokładnie chodzi o to ze nie dawno jakieś 2 miesiące temu wymieniłem akumulator na nowy a teraz cieknie mi z niego elektrolit sprwdzialem ładowanie jest w granicach 14v nie więcej max 14,2 a w starym akumulatorze tez nie było elektrolitu wiec proszę o pomoc czy może to być wina regulatora napięcia ?? a jeśli nie to co to może być szukałem w necie nic nie mogę znaleźć podobnego na ten temat

 

 

Prosze o pomoc... pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam poważny problem z moją vfrką a dokładnie chodzi o to ze nie dawno jakieś 2 miesiące temu wymieniłem akumulator na nowy a teraz cieknie mi z niego elektrolit sprwdzialem ładowanie jest w granicach 14v nie więcej max 14,2 a w starym akumulatorze tez nie było elektrolitu wiec proszę o pomoc czy może to być wina regulatora napięcia ?? a jeśli nie to co to może być szukałem w necie nic nie mogę znaleźć podobnego na ten temat

 

 

Prosze o pomoc... pozdrawiam.

 

 

na wolnych jest 13,5-13,8 a na max obrotach dochodzi do 14v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj oznaczenioa akumulatora , napewno nie przelales stanu max elektrolitu , mogles kuoic aku z mata szklana , nie bylo by problemu.

 

Jetes pewien ze stary aku , mial kiedys elektrolit , przypominam ze sa aku z mata szklana , wygladaja identycznie ale nie maja elektrolitu w stanie plynnym.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego czy w starym był elektrolit to nie wiem ale wiem ze powinien być kopiłem motor na jesień i chodził dobrze az pewnego dnia nie chciał zapalić i okazało sie ze nie ma w nim płynu sprawdziłem w necie ten model powinien miec elektrolit ale kopiłem nowy sam go zalałem bo był sucho ładowany a były przy nim takie pojemniki z płynem tak wiec za dużo nie wlałem tylko to co było a teraz widzę ze się poci a akumulator to; firma 4ride YTX12-BS 12v 10ah teraz tez podlączylem pod miernik i na jak sie moto nagrzeje to ladowanie skacze od 12,5v do 14,2v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, że to VFR to 99,9% problemów z prądem związanych jest z regulatorem :).

 

Nagrzej moto, włącz światła i sprawdź napięcie ładowania przy 5tyś obr- tylko nagrzej moto do temp pracy!!!!Dlaczego ? Czasami po nagrzaniu regulatora dopiero wychodza kwiatki z ładowaniem:).

 

Myslę ,że zakończy się na kwocie 250zł za nowy regler :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy aku robi się gorące? jaśli tak to napewno regulator miałem to samo w fzr 600, po trasie aku było tak gorące że nie szło dotknąć i też miał okres. A w vfr to niby normalne że regler siada na szczęście u mnie jak narazie jest wporzo. pozdrawiam VFR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem akumulator jest ciepły ale nie gorący ale to mi sie wydaje normalne bo vfr jest cala ciepla przez silnik prawie pod siedzeniem ale w okolicach gdzie jest regulator to nawet rama nie da sie dotknąć a przy nagrzanym silniku i 5tys jest 13v na światełkach oczywiście

 

a jesli to wina regulatora to jaki kupić?? są jakieś firmy polecane?? czytałem ze musi byc z radiatorem obecnie mam bez pewnie jeszcze orginal a nie jest to tania sprawa nie chce kupić podróbki jakiejś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam nalewalem ale tyle ile bylo w opakowaniu z aku i pisalo ze wlac calosc a cieknie od góry taka dziurka na początku tak sie nie dzialo sprawdzalem akumulator po jakis 2 tyg bylo ok suchy wydaje mi sie ze to jakis odpowietrznik jest napewno nie uszkodzenie aku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego ze firma produkujaca ta bateryjke miesci sie gdzies gleboko w republice ludowej chin, a tak na serio to 4ride-a nie mozna nazwac akumulatorem nawet. Polecam ci oddac go na gwarancje a twoje problemy z aku powinny zniknac, no chyba ze ladowanie podczas normalnej pracy motocykla wychodzi poza zakres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulator polecaja polskiej produkcji , ceny nie pamietam , szukaj na vfr owners club.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze i akumulator nie byl najlepszy ale wczesniejszy byl firmy YUASA to wydaje mi sie nie jest zla firma a stalo sie z nim to samo co z tym 4ride to chyba problem nie tkwi w aku bo jest cos nie tak ja osobiscie mysle ze to wina regulatora napiecia ale nie znam sie na tym za wiele wiec pisze na forum moze ktos wie czego to moze byc wina bo jaki sens ma wymiana aku skoro po miesiącu bedzie do wymiany ponownie jak ten 4ride czy gotowanie aku to jest obiawa przegrzania regulatora?? a moze to cos innego?? prosze o pomoc

POZDRAWIAM. EMILEK17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...