def98 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) Witam jestem tutaj nowy wiec prosze o wyrozumiałośc,licze na pomoc moje suzu rm 250 04r jest z nim coś nie tak chodzi mi o to ze moto strasznie ciezko pali zimny do razu ciepły do miliona może,poza tym nie wkreca sie do końca chyba ze jade i trzymam gaz jade,jade i po jakiejś chwili wchodzi na obroty i zapiepsza jak szalony puszcze gaz odkrecam znowu i nic dopiero musze jechac na pełnym jechać i znowu sie wkreca CO JEST ZGRANE??????? nie mam zielonego pojęcia ?? z góry dziekuje Edytowane 23 Czerwca 2010 przez def98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 zacznij od wymiany swiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def98 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 zacznij od wymiany swiecy Świeca wymieni0ona to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Witam jestem tutaj nowy wiec prosze o wyrozumiałośc,licze na pomoc moje suzu rm 250 04r jest z nim coś nie tak chodzi mi o to ze moto strasznie ciezko pali zimny do razu ciepły do miliona może,poza tym nie wkreca sie do końca chyba ze jade i trzymam gaz jade,jade i po jakiejś chwili wchodzi na obroty i zapiepsza jak szalony puszcze gaz odkrecam znowu i nic dopiero musze jechac na pełnym jechać i znowu sie wkreca CO JEST ZGRANE??????? nie mam zielonego pojęcia ?? z góry dziekuje Filtr, Zawór wydechowy się nie wiesza ? Kabel WN ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def98 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 (edytowane) Filtr, Zawór wydechowy się nie wiesza ? Kabel WN ? filtr czysty zawór ok co dalej?? kabel wn ok Edytowane 25 Czerwca 2010 przez def98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 filtr czysty zawór ok co dalej?? kabel wn ok Regulacja składu mieszanki i czyszczenie gaźnika a przy okazji sprawdź jak masz położoną iglicę. Sprawdź membrany (listki czy nie są gdzieś popękane i czy szczelnie przylegają do obudowy membran) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Przyczyną może być też zapłon!! CDI lub stator..??? wygląda to na uszkodzoną cewkę statora zasilającą CDI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
def98 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Przyczyną może być też zapłon!! CDI lub stator..??? wygląda to na uszkodzoną cewkę statora zasilającą CDI też tak myśle musze to sprawdzic gaznikk lub cewka,musze pozyczyc na chwilke od kumpla gaznik i sprawdzic iglice mam na środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zacznij może jednak od zrzucenia cylindra i sprawdzenia stanu i pomiaru. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.