mirek1592 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Jeszcze mam takie jedno pytanie: Czy można jakieś żeczy przeżucić z tego silnika do innego i czy nie będzie żadnych komplikacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Nie ma na to pytanie jednozacznej odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 przeżuć jakieś żeczy pewnie by się dało :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Wszystko zależy jakie i to jest największy problem w tym pytaniu. Zresztą kupujesz cały silnik to po co go jeszcze rozbierać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Jeszcze mam takie jedno pytanie: Czy można jakieś żeczy przeżucić z tego silnika do innego i czy nie będzie żadnych komplikacji? Przy montażu może nie będzie komplikacji. Ale w eksploatacji będą na pewno. Silnik to zestaw części wzajemnie do siebie ułożonych. Zmienisz którąś z nich i zaczną się jaja z jakimiś dźwiękami, stukami itp. Niektóre elementy zmienia się na używane z innego silnika, ale trzeba wiedzieć jak to robić. Np.skrzynie biegów. Koła zębate należy wymieniać parami albo najlepiej całą skrzynię biegów. Podzespoły zmienia się na używane jeśli jest taka konieczność. Tak dla samego "widzimisię" nie wolno tego robić, chyba że szukasz kłopotów. Stary silnik możesz sobie zostawić. Przyda się może skrzynia biegów, alternator kompletny, głowica. Wał może się przyda jeśli nie pomylisz kolejności i pozycji panewek i trafi on do silnika z tymi samymi selekcjami. Edytowane 19 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek1592 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Przy montażu może nie będzie komplikacji. Ale w eksploatacji będą na pewno. Silnik to zestaw części wzajemnie do siebie ułożonych. Zmienisz którąś z nich i zaczną się jaja z jakimiś dźwiękami, stukami itp. Niektóre elementy zmienia się na używane z innego silnika, ale trzeba wiedzieć jak to robić. Np.skrzynie biegów. Koła zębate należy wymieniać parami albo najlepiej całą skrzynię biegów. Podzespoły zmienia się na używane jeśli jest taka konieczność. Tak dla samego "widzimisię" nie wolno tego robić, chyba że szukasz kłopotów. Stary silnik możesz sobie zostawić. Przyda się może skrzynia biegów, alternator kompletny, głowica. Wał może się przyda jeśli nie pomylisz kolejności i pozycji panewek i trafi on do silnika z tymi samymi selekcjami. Dzięki qurim właśnie o to mi chodziło. Pojade kupić nowy silnik zaraz na miejscu sprawdze ciśnienie w cylindrze i jak bedzie git to kupie, ale skrzyni biegów nie sprawdze więc jak bedzie dwójka wyskakiwać to przełoże z mojego silnika tak jak mówiłeś całą skrzynie i powinno być dobrze bo w moim silniku skrzynia wygląda jak nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek1592 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Ale tak dla mojej wiadomości to czy tuleje w tych silnikach wysokoobrotowych są robione z żeliwa czy jakiegoś stopu że wytrzymują wysoką temperature? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Mi się wydaje że chyba są pokryte ceramiką bo w fzr 600 4jh napewno jest ceramika ale nie wiem jak jest w r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Żeliwo, to już niestety historia a nadawało się do tego idealnie. Teraz są wynalazki typu powłoki i one maja tendencje do złuszczania się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.