SeibR Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 regulowałem iglice i śrubkami i inaczej niewiem jak ? rozwiń troche wypowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 To nie ma sensu oddaj to komuś jeśli chcesz pojeździć jeszcze na tych wakacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 poziom paliwa regulujesz podginając blaszkę na pływaku która otwiera/zamyka zaworek iglicowy Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 aha ok wiem oco chodzi, tylko jak sprawdzic żeby było idealnie ? ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Witam, ad Twojego ostatniego pytania: Sposobów na sprawdzenie odpowiedniego składu mieszanki jest co najmniej kilka, świece Colortunes, zabarwienie świec wyjętych prosto z badanego silnika oraz analizator spalin. Sprawdź co wcześniej powiedzieli koledzy, najlepiej kilkakrotnie żeby mieć pewność. Potem raz jeszcze i zapisz wyniki. Dopiero wtedy wróć tutaj i dalej szukaj pomocy. ;) Niestety Forum nie naprawi Ci motocykla "On line". Nawet tak dobre jak to. POWODZENIA!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam. Odświeżam. Ustawiłem zawory idealnie i z gaźnikiem jeszcze dobrze niekombinowałem. I moto na luzie na postoju wkręca się bdb, ale w czasie jazdy na każdym biegu do 3/4 gazu jedzie, a na pełnym gazie troche zmula i czuć jak traci moc. Świeca po wykręceniu brązowa taka jak ma być. Na iglicy mam 5 rowków, jest na środkowym rowku ustawiona wsówka . Za mało benzyny czy za dużo powietrza dostaje ?? Proszę o pomoc, silnik chiński specjalny do cross'a lifan 125 4suw (4t). Filtr powietrza mam stożkowy gąbkowy, duży. To mój jeden problem i drugi problem odkryłem taki że mam małą dziurkę na głowicy po środku głowicy po lewej stronie i przez tą dziurkę mi wylatuje olej dość sporo wylatuje w czasie jazdy i na postoju troszkę, i problem jest taki że z tyłu silnika co jest po środku silnika taki wężyk przyczepiony to jest po to aby wylał nadmiar oleju z silnika, i jak dmuchnąłem w ten wężyk to dużo powietrza wylatuje z przodu z głowicy z tej dziury. I jeszcze na wolnych obrotach jak chodzi to robi co jakiś czas takie pss pss tylko niewiem czy z gaźnika czy skąś indziej bo mam głosny tłumnik i niewiem dokładnie skąd te pss pss ale gdzies ze strony gaźnika. Tą dziurę w głowicy zakleić specjalnym klejem do metalu i będzie ok ? proszę o odpowiedzi.Link do fotki z wężykiem przez który dmuchałem i wylatuje powietrze dziurą z przodu zaznaczoną na zdjęciu. http://img545.imageshack.us/i/silnikd.jpg/ PROSZĘ O POMOC I CZY ZAKLEJENIE TEJ DZIURY ROZWIĄŻE PROBLEM ? I CZY PRZEZ TO TEŻ MOTO MOŻE ŁAPAĆ LEWE POWIETRZE? Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Świeca powinna mieć kolor kawy z mlekiem, z twojego opisu wynika że jest dobrze. Dalej jednak piszesz że masz filtr stożkowy i głośny tłumik więc domyślam się że dostaje za dużo powietrza i dlatego może tracić moc na wyższych obrotach. Ten wężyk o którym piszesz to prawdopodobnie odma i NIE jest ona do odprowadzania nadmiaru oleju z silnika. Tą dziurką NIE powinien się wylewać olej, a jeżeli już to woda która powinna mieć możliwość spływania jeśli takowa dostanie się w okolice fajki świecy. Zaklejenie jej nie wiem czy cokolwiek da.ODDAJ MOTOCYKL DO MECHANIKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Przez tą dziurkę mi leci olej na 100%, i w tym tylnim wężyku jest wnim troche oleju który musiał wylecieć. Niewiem czemu tak jest, a jak sprawdzic czy lewe powietrze gdzies niema ? i jaki olej do silnika bedzie idealny 10W40 półsyntetyk lotos bedzie dobry ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Mysle ze cieknie ci spod pokrywy zaworow, a otwor jest przeznaczony do usuwania wody spod swiecy.Jesli olej rowniez cieknie z weza odmy to nie jest najlepiej ze sprezaniem tego silnika.Tak jak ZbyszekM wyzej zauwazyl twoj silnik nie wykreca pelnych obrotow z powodu zubozenia mieszanki stozkowym filtrem powietrza i glosnym tlumikiem.Zaklej polowe stozka tasma i sprobuj wykrecic silnik na niskich biegach pod obciazeniem, czyli w jezdzie.Twoj polski przyprawia mnie o bol glowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.