foxriver Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 A że tak zapytam: zmierzyłeś to ciśnienie oleju w poprzednim silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 A że tak zapytam: zmierzyłeś to ciśnienie oleju w poprzednim silniku? Ciśnienia nie mierzyłem bo chyba nie było po co skoro kontrolka nie gasła nawet krecąc wiertarką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2010 A mierzyles cisnienie sprezania w tym nowo kupionym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2010 Wiec tak zmierzyłem ciśnienie w cylindrach od 9,5 do 10 Teraz jak zakryłem część wlotu powietrza około 3/4 to moto idzie super na każdym biegu się wkręca i bez problemu rozpędza . Jak tylko odklejam taśme z wlotu powietrza moto nie chce jechać od trzeciego biegu w góre . Ktoś ma jakiś pomysł ? Co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 czyli za dużo powietrza - jedzie źle... stawiam na ubogą mieszankę. Luknij na kolor świec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 przede wszystkim to czy pompa paliwa działa? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 przede wszystkim to czy pompa paliwa działa? Hym... pompy paliwa nie sprawdzałem ale czy ona by miała jakieś znaczenie jeśli głównie chodzi o to że dostaje za dużo powietrza ? Wystarczy na 3/4 zakleić taśmą typu power tape jest wszystko ok . ściągam taśmę i od trzeciego biegu w górę moto nie chce jechać , ewntualnie jak bardzo delikatnie dodaje gazu to pomału się rozpędza . To jest niezły przypadek co :) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 To jest prosta sprawa zbyt duzej ilosci powietrza w mieszance. Czy gazniki masz polaczone z oryginalnym pudlem na filtr pow. i czy jest zalozony oryginalny filtr ? Czy masz oryginalny wydech w tym motocyklu ? Jak robisz proby bez filtra to nie dziw sie ze nie jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Jeśli pompa paliwa nie działa to zamiast pompować paliwo, zatrzymuje je, działa podobnie do kranika. A tu jest problem zbyt małej ilości paliwa w mieszance, samo w gaźnikach raczej nic się nagle nie poprzestawiało, raczej coś jest źle poskładane przy wymianie silnika. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 4 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Więc tak . Silnik jest z rozbitego motocykla ten sam rocznik typ i td. Motocykl przed wypadkiem miał robiony serwis na rozpocznający sie sezon niestety tuz po wyjeżdzie była mała kolizja , wydawało by się że bedzie ok moto się naprawi , ale niestety okazało się że skrzywiła się rama i moto poszło do rozbiórki . Ja skorzystałem i przełożyłem cały silnik z gażnikami itp. Wszystkie elementy typu moduł zapłonowy też aby było kompletne z tym samym silnikem . Wloty powietrza i air box jest identyczny . Filtr powietrza równierz przełożony z tamtego silnika tzn tego niby nowego . Gażniki była robiona synchronizacja dwa razy . Próby robione przy kompletnym po składaniu wszystkiego łącznie z filtrm powietrza i air boxu . Jeśli było by coś ze składem mieszanki paliwowo-powietrzną to raczej na pierwszym i drugim biegu by nie jechał normalnie do odcinki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Cisnienie spreania nie jest nadzwyczajne, ale powinien z nim normalnie sie rozpedzac na wyzszych biegach. Dla mnie jest to ewidentny przypadek zbyt ubogiej mieszanki co pokazuje wyraznie eksperyment z tasma. Zacznij od sprawdzenia sugestii Baby z pompa tzn czy normalnie pracuje, a jesli tam jest OK to trzeba bedzie myslec dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Witam. Podłączę się do tematu....mam dwa pytania. Gdzie szukać pompki paliwa? Jak można sprawdzić to ciśnienie sprężania (w jaki sposób)??? Motorek taki sam zx6r z 96roku :) Będe wdzięczny za podpowiedzi.... A...jeszcze pytanko do Adama M. co masz na myśli pytając się o oryginalny wydech pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 Nieoryginalny zubaza mieszanke i moze powodowac objawy jak w moto kolegi. Cisnienie sprezania sprawdzasz miernikiem wkrecanym w otwory swiec, na odkreconej przepustnicy dajesz rozrusznikiem. Jak nie masz miernika to podjedz do serwisu na sprawdzenie. Pompka paliwa najczesciej w zbiorniku paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Aha...dzięki za odpowiedź:) A wiesz może jakie powinny być odpowiednie wartości podczas mierzenia tego ciśnienia. Nie mam serwisówki żeby to jakoś sprawdzić...:/ Ja wydech mam oryginalny ale w stanie złym że tak po wiem... Konkretnie środkowa część w tłumiku jest urwana albo nie wiem ale lata w tą i spowrotem (może przesadziłem z określeniem "lata") ale sie nie trzyma. Jak dam ostro w palnik to wysówa się z tłumika tak z 1cm-2cm. Może da się to jakoś naprawić albo w ogóle wyjąć tę część. Czy bardziej opłaca się zainwestować w nowy-używany tłumik??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Zrób coś z tym wydechem. Pewnego razu wnętrze wystrzeli i może zrobić komuś krzywdę albo uszkodzić jakiś pojazd itd. Jak się wysuwa to złap to małym spawem, a w międzyczasie szukaj innego wydechu, ten się rozsypie. No i szpeci moto zapewne. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.