Skocz do zawartości

Ciśnienie Oleju Kawasaki Zx6R 96r.


maly127
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec tak zmierzyłem ciśnienie w cylindrach od 9,5 do 10

Teraz jak zakryłem część wlotu powietrza około 3/4 to moto idzie super na każdym biegu się wkręca i bez problemu rozpędza . Jak tylko odklejam taśme z wlotu powietrza moto nie chce jechać od trzeciego biegu w góre .

Ktoś ma jakiś pomysł ? Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim to czy pompa paliwa działa?

Hym... pompy paliwa nie sprawdzałem ale czy ona by miała jakieś znaczenie jeśli głównie chodzi o to że dostaje za dużo powietrza ? Wystarczy na 3/4 zakleić taśmą typu power tape jest wszystko ok .

ściągam taśmę i od trzeciego biegu w górę moto nie chce jechać , ewntualnie jak bardzo delikatnie dodaje gazu to pomału się rozpędza . To jest niezły przypadek co :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest prosta sprawa zbyt duzej ilosci powietrza w mieszance.

Czy gazniki masz polaczone z oryginalnym pudlem na filtr pow. i czy jest zalozony oryginalny filtr ?

Czy masz oryginalny wydech w tym motocyklu ?

Jak robisz proby bez filtra to nie dziw sie ze nie jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli pompa paliwa nie działa to zamiast pompować paliwo, zatrzymuje je, działa podobnie do kranika. A tu jest problem zbyt małej ilości paliwa w mieszance, samo w gaźnikach raczej nic się nagle nie poprzestawiało, raczej coś jest źle poskładane przy wymianie silnika.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak . Silnik jest z rozbitego motocykla ten sam rocznik typ i td. Motocykl przed wypadkiem miał robiony serwis na rozpocznający sie sezon niestety tuz po wyjeżdzie była mała kolizja , wydawało by się że bedzie ok moto się naprawi , ale niestety okazało się że skrzywiła się rama i moto poszło do rozbiórki . Ja skorzystałem i przełożyłem cały silnik z gażnikami itp. Wszystkie elementy typu moduł zapłonowy też aby było kompletne z tym samym silnikem . Wloty powietrza i air box jest identyczny . Filtr powietrza równierz przełożony z tamtego silnika tzn tego niby nowego . Gażniki była robiona synchronizacja dwa razy . Próby robione przy kompletnym po składaniu wszystkiego łącznie z filtrm powietrza i air boxu . Jeśli było by coś ze składem mieszanki paliwowo-powietrzną to raczej na pierwszym i drugim biegu by nie jechał normalnie do odcinki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cisnienie spreania nie jest nadzwyczajne, ale powinien z nim normalnie sie rozpedzac na wyzszych biegach.

Dla mnie jest to ewidentny przypadek zbyt ubogiej mieszanki co pokazuje wyraznie eksperyment z tasma.

Zacznij od sprawdzenia sugestii Baby z pompa tzn czy normalnie pracuje, a jesli tam jest OK to trzeba bedzie myslec dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podłączę się do tematu....mam dwa pytania.

Gdzie szukać pompki paliwa?

Jak można sprawdzić to ciśnienie sprężania (w jaki sposób)???

 

Motorek taki sam zx6r z 96roku :)

Będe wdzięczny za podpowiedzi....

 

A...jeszcze pytanko do Adama M. co masz na myśli pytając się o oryginalny wydech

pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieoryginalny zubaza mieszanke i moze powodowac objawy jak w moto kolegi.

Cisnienie sprezania sprawdzasz miernikiem wkrecanym w otwory swiec, na odkreconej przepustnicy dajesz rozrusznikiem.

Jak nie masz miernika to podjedz do serwisu na sprawdzenie.

Pompka paliwa najczesciej w zbiorniku paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha...dzięki za odpowiedź:)

 

A wiesz może jakie powinny być odpowiednie wartości podczas mierzenia tego ciśnienia. Nie mam serwisówki żeby to jakoś sprawdzić...:/

 

Ja wydech mam oryginalny ale w stanie złym że tak po wiem... Konkretnie środkowa część w tłumiku jest urwana albo nie wiem ale lata w tą i spowrotem (może przesadziłem z określeniem "lata") ale sie nie trzyma. Jak dam ostro w palnik to wysówa się z tłumika tak z 1cm-2cm. Może da się to jakoś naprawić albo w ogóle wyjąć tę część. Czy bardziej opłaca się zainwestować w nowy-używany tłumik???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób coś z tym wydechem. Pewnego razu wnętrze wystrzeli i może zrobić komuś krzywdę albo uszkodzić jakiś pojazd itd. Jak się wysuwa to złap to małym spawem, a w międzyczasie szukaj innego wydechu, ten się rozsypie. No i szpeci moto zapewne.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...