maly127 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) Jest otwór czujnika ciśnienia oleju i tam wystarczy podać strzykawką 100ccm porcję świeżego oleju. Piotrze czy chodzi ci o otwór od czujnika oleju czy jakiś inny jeszcze gdzieś jest ? Bo jesli chodzi o otwór od czujnika oleju znaczy ciśnienia oleju to wlewaliśmy strzykawką i nie dało to efektów :( Edytowane 13 Czerwca 2010 przez maly127 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Niestety chyba bedę musiał się poddać i szukać sprawnego silnika od momentu awari próbowałem już rożne rzeczy i nie dało efektów . Wieksząść znajomych mechaników mówi że parawdopodobnie panewka na wale i przez to nie ma ciśnienia . Może jeszcze ktoś coś podpowie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Skoro z miejsca mocowania czujnika cisnienia oleju wydobywa sie olej to sprawdzcie czy czujnik jest sprawny oraz nalezalo by wpiac miernik cisnienia oleju w miejsce czujnika. Chyba ze pompa podaje znikome ilosci oleju to przyjzal bym sie blizej samej pompie. PS czy po tych zabiegach nowy filtr sie napelnil olejem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Skoro z miejsca mocowania czujnika cisnienia oleju wydobywa sie olej to sprawdzcie czy czujnik jest sprawny oraz nalezalo by wpiac miernik cisnienia oleju w miejsce czujnika. Chyba ze pompa podaje znikome ilosci oleju to przyjzal bym sie blizej samej pompie. PS czy po tych zabiegach nowy filtr sie napelnil olejem?? Tak bez problemu nowy filtr się napęłnił olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Miałem dokładnie taki sam przypadek w tym motocyklu, silnik wcale nie musiał sie zatrzeć. Jak odpalałeś motocykl do dotykałeś manetki gazu? Być może wystarczy chwilowe podbicie obrotów, ale to jest ryzykowny sposób. Najpewniej jest teraz zdjąć dekiel sprzęgła bez zlewania oleju, kosz sprzęgłowy i wiertarką kręcić bezpośrednio pompą olejową. Ciśnienie na 99% zgaśnie, problem w tym by nie zapaliło sie od nowa po postoju silnika. A tak właściwie to do czego spuszczaliście olej? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Miałem dokładnie taki sam przypadek w tym motocyklu, silnik wcale nie musiał sie zatrzeć. Jak odpalałeś motocykl do dotykałeś manetki gazu? Być może wystarczy chwilowe podbicie obrotów, ale to jest ryzykowny sposób. Najpewniej jest teraz zdjąć dekiel sprzęgła bez zlewania oleju, kosz sprzęgłowy i wiertarką kręcić bezpośrednio pompą olejową. Ciśnienie na 99% zgaśnie, problem w tym by nie zapaliło sie od nowa po postoju silnika. A tak właściwie to do czego spuszczaliście olej? Olej spuszczaliśmy bo odkręcaliśmy lewy dekiel gdyż chcieliśmy sprawdzić magneto bo było brak ładowania akumulatora . Jak odkręce bez spuszczania oleju dekiel prawy to większa część oleju nie wycieknie ? W jakich okolicznościach miałeś ten sam problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 stało się tak po zwykłej wymianie oleju, kontrolka na wolnych obrotach nie chciała zgasnąć. Zrobiłem tak jak napisałem tobie i po chwili układ się odpowietrzył i lampka zgasła. Radość nie trwała długo, następnego dnia zapaliła się od nowa i mrugała na wolnych obrotach. Silnik został rozebrany i.... nic w nim ma!!!!!! No może poza luzem ok 0,5mm między czopem wału a korbowodem- panewki nie przytarte. Jak postawisz na bocznej to się nie wyleje. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Ja bym pokręcił tylnym kołem na aż olej zacznie rzygać z otworu i dopiero odpalił. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 stało się tak po zwykłej wymianie oleju, kontrolka na wolnych obrotach nie chciała zgasnąć. Zrobiłem tak jak napisałem tobie i po chwili układ się odpowietrzył i lampka zgasła. Radość nie trwała długo, następnego dnia zapaliła się od nowa i mrugała na wolnych obrotach. Silnik został rozebrany i.... nic w nim ma!!!!!! No może poza luzem ok 0,5mm między czopem wału a korbowodem- panewki nie przytarte. Jak postawisz na bocznej to się nie wyleje. Więc tak . Zrobiłem jak pisałeś i tak , kontrolka gaśnie w momencie jak dam nagle wysokie obroty wiertarki ale już po około 3 lub 4 sekund zapala się z powrotem i się pali mimo że wiertarką kręce na wysokich obrotach . Jak przestanę i znowu dam wysokie obroty sytuacja się powtarza . Czy tak jest dobrze ? Czy mogę skręcać wszystko z powrotem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 niestety tak nie jest dobrze. Widać to nie kwestia odpowietrzenia układu- czego konkretnie nie jestem w stanie powiedzieć. Złożyc do kupy i odpalić zawsze możesz, ale prawdopodbnie po rogrzaniu się oleju lampka nie będzie gasnąć. Także należy zacząć od pomiaru ciśnienia oleju na magistrali, a potem szukanie dalsze problemu. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A nie wypadł ci przypadkiem jakiś mały oring/uszczelnienie z okolic filtra czy miski olejowej ? Czy zdejmowałes miche olejową ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A nie wypadł ci przypadkiem jakiś mały oring/uszczelnienie z okolic filtra czy miski olejowej ? Czy zdejmowałes miche olejową ? Raczej nic mi nie wypadlo Miski jeszcze nie odkręcałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDER1PRZEMEK Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Jeśli ten silnik chodził tyle czasu bez ciśnienia to nie mniej z tym silnikiem dużych nadziei bo panewki są już wybrane i nawet jeśli wruci ciśnienie to długo ten silnik nie pochodzi a wtedy inny silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Kolega miał szlifa, moto poleciało na lewą strone. Po postawieniu go na koła i odpaleniu lampka oleju nie gasła, zgasilismy silnik, przechyliliśmy motocykl na prawą strone i odpaliliśmy-lampka zgasła. Stan oleju bdb, w silniku nic nie stuka. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 1 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Więc tak co do ciśnienia oleju problem jest już rozwiązany . Poprostu wymieniłem silnik . Mam teraz kolejny problem . Silnik pięknie odpala zimny czy ciepły nie ma znaczenia .Dosłownie lekki obrót rozrusznikem i chodzi . Start z pierwszego biegu , dwa , trzy i moto dostaje zadyszki nie chce sie wkrecac na obroty .Tylko na 1 i 2 biegu jest ok a jak wrzucam biegi wyżej moto traci moc i nie chce jechac . Dodam że zostało wszystko podmienione od mojego starego silnika i nic nie pomaga . Gazniki zrobione synchro , wyregulowane , moduły zapłonowe wymienione . Czy ktos mial podobny przypadek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.