Jerry :) Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Witam moto z roku 2000 na gażnikach.Otóż na jałowym wszystko pięknie obroty nie falują ładnie się wkręca,tak samo w jeżdzie ale już tylko do 5 biegu.Ponieważ głównie na 6 powyżej tak 6-7 tys obr pojawia sie jakby delikatne dławienie i przytrzymanie moto,które nie chce się już tak energicznie wkręcać na obroty wyższe.Dodam,że kawa jest po slizgu i poprzedni własciciel zrobił ją na strita(brak wszelkich owiewek),miała założoną stuntową zębatkę na tyle ale krótko i natej zębatce na 6 wkręcała obroty na maxa bez problemu(w sumie nic dziwnego).Dolegliwosci zaczęły się gdy zmieniłem napęd na seryjny,aha pod lampą wychodzą 2 przewody gumowe na powietrze - gdy pokręciłem jednym aby powietrze centralnie nie waliło w niego była poprawa bo powyżej 6 tys w ogóle nie chciała wtedy iść.Ten model ma chyba doładowanie dynamiczne a brak owiewek i dolotów powietrza może powoduje nadmierne wtłaczanie powietrza.Jesli ktos ma pomysł to prosze pisać :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 W tym motocyklu radze zaczac od sprawdzenia luzow zaworowych. Nie bedzie tak ciezko jesli plastikow nie ma. Jak luzy sa w normie to dopiero warto myslec o innych rzeczach. Przy okazji sprawdzania luzow radze wykrecic swiece i napisz jak maja kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry :) Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 W tym motocyklu radze zaczac od sprawdzenia luzow zaworowych. Nie bedzie tak ciezko jesli plastikow nie ma. Jak luzy sa w normie to dopiero warto myslec o innych rzeczach. Przy okazji sprawdzania luzow radze wykrecic swiece i napisz jak maja kolor. ok a w jaki sposób pomierzyć te luzy(chodzi mi oto co i gdzie trzeba odkręcić bo nigdy tego nie robiłem)i czy można to zrobić w domowym garażu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 co do stritów w zx9 to te dwa przewody gumowe muszą być ustawione jak w oryginale czyli zeby łapały powietrze, innaczej moto bedzie sie dławiło za małą mieszanką. Co do luzów to można zrobić w garażu ale jest do tego potrzebna wiedza! a ta jest ogólnie dostępna na forum no i podstawa - manual. Tam jest wszystko pięknie pokazane i opisane po ang. pozdrawiam Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry :) Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 co do stritów w zx9 to te dwa przewody gumowe muszą być ustawione jak w oryginale czyli zeby łapały powietrze, innaczej moto bedzie sie dławiło za małą mieszanką. Co do luzów to można zrobić w garażu ale jest do tego potrzebna wiedza! a ta jest ogólnie dostępna na forum no i podstawa - manual. Tam jest wszystko pięknie pokazane i opisane po ang. pozdrawiam Motocykl chce doprowadzić do stanu z przed wypadku,więc z czasem będę kompletował wszelkie plastiki w tym też wloty powietrza.Problem w tym,że jak te dwa przewody ustawie na łapanie to przy większych prędkosciach silnik dławi jeszcze barcziej - filterek w tych przewodach przeczysciłem.Może po skąpletowaniu układu dolotowego powietrza będzie lepiej.Dla pewnosci trzeba będzie pewnie zrobić synchro gazników bo cykania zaworów nie słychać więc chyba nie ma potrzeby ingerencji.A tak w ogóle to jaką funkcję pelnia te dwa gumowe przewody i gdzie dochodza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 bo cykania zaworów nie słychać więc chyba nie ma potrzeby ingerencji Chyba... A do zaworow powinienes zajrzec bo nie zawsze luzy sie zwiekszaja. Czesto sie skracaja i wtedy nic nie slychac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 racja w kawach maja ponoć tendencje do skracania. Ja tak miałem, tz do regulacji były 4 zawory, a nic nie stukało. Po zdjęciu pokrywy i sprawdzeniu luzów wyszło, ze mam na wydechowych 0.10 i 0.8 więc sam widzisz. co 12tys regulacja Rurki wpadają do gaźnika i z tego co zaobserwowałem dają ciśnienie do komory pływakowej ew gdzieś obok. Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 ok a w jaki sposób pomierzyć te luzy(chodzi mi oto co i gdzie trzeba odkręcić bo nigdy tego nie robiłem)i czy można to zrobić w domowym garażu? Samo zmierzenie luzow mozesz zrobic w garazu, ale najlepiej zacznij od sciagniecia serwisowki, czyli skorzystaj z dzialu o serwisowkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jawor kawasaki Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Witam moze to i stary post ale aktualnie mam podobne problemy czy udalo sie usunac usterke i w jaki sposob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.