woytas01 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Mam problem z podłączeniem modułu zapłonowego. W motocyklu o pojemności 125cm3. Jest to włoskie enduro przerobione na crossa w związku z tym nie ma lamp. Rocznik około 1990 Mój stary oryginalny moduł firmy motoplat uległ uszkodzeniu. Kupiłem zamiennik, ale nie wiem jak go podłączyć... Przesyłam zdjęcia i opis jak był podłączony mój stary moduł, może ktoś będzie w stanie mi pomóc. W miejscu gdzie napisałem "przejście" miernik wskazuje 0,00. Nowy moduł ma 2 przejścia a stary tylko 1 obydwa moduły mają po 6 pinów aha i czy moduł od 4T będzie działał w 2T? Bardzo proszę o pomoc http://img97.imageshack.us/i/beztytuulw.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Nie będzie na tym chodził. Motoplat ma tak rozwiązany moduł zapłonowy: http://www.motelek.net/motoplat/zuendbox.png Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytas01 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) to chyba jest schemat do cewkomodułu, a ja mam osobno cewke i osobno moduł. Moduł wygląda tak jak na zdjęciu do którego dołączyłem link. Edytowane 13 Czerwca 2010 przez woytas01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 To jest taki moduł? http://www.uk-motoplat.com/Images/Motoplat...20Gas%20Gas.JPG http://www.trialspartsusa.com/diagrams/Moto90to94.jpg Jeśli tak, to innego modułu nie zastosujesz, ma on zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Nie będzie na tym chodził. Motoplat ma tak rozwiązany moduł zapłonowy: http://www.motelek.net/motoplat/zuendbox.png Własnie ,że bedzie tyle że jeśli kupił do 2 takta ...... niestety ten z linka jaki zamieściłeś nie ma szans na działanie z prostego powodu ,ze zasilany jest bardzo nietypowo czyli plusem podawanym przez mase ,,, jest to starsza wersja CDI motoplata ... natomiast nowsze mają już minus na masie (dokładnie tak jak byś baretyjke do radia włozyl odwrotnie i oczekiował ,że bedzie działało) To jest taki moduł? http://www.uk-motoplat.com/Images/Motoplat...20Gas%20Gas.JPG http://www.trialspartsusa.com/diagrams/Moto90to94.jpg Jeśli tak, to innego modułu nie zastosujesz, ma on zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu. akurat na tych linkach jest zapłon oryginalny .... mają inaczej rozwiazany przyspieszacz jednak przy pojemnosci 125 nie ma to znaczenia -- DCI oryginalne gdzies nawet mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytas01 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 (edytowane) To jest taki moduł? http://www.uk-motoplat.com/Images/Motoplat...20Gas%20Gas.JPG http://www.trialspartsusa.com/diagrams/Moto90to94.jpg Jeśli tak, to innego modułu nie zastosujesz, ma on zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu. Oryginalny moduł dokładnie tak wygląda jak ten w pierwszym linku. a pewno moduł od 4T nie będzie działał w 2T? Na allegro są sprzedawane niektóre moduły do skuterów i pisze że pasują do 2t i 4t a czy taki moduł będzie działał? http://www.allegro.pl/item1043219629_modul...ny_quantum.html Edytowane 14 Czerwca 2010 przez woytas01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytas01 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Przepraszam, że pisze post pod postem, ale zależy mi na tym żeby uzyskać odpowiedź na zadane prze zemnie pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Odpowiem Ci w ten sposób: taki moduł jak ten z aukcji do działania potrzebuje napięcia zmiennego o wartości min 25V czy na jakiś przewodach prądnica takie wytwarza? Oraz impulsatora o oporności ok 100-200Ohm. Czy to ma w ogóle rozrusznik, albo akumulator? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytas01 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 W tym linku podane są wartości jakie wychodzą z silnika, nie gwarantuje że są prawidłowe, ale postaram się dzisiaj zrobić pomiary. http://www.trialspartsusa.com/diagrams/Moto90to94.jpg Motocykl oryginalnie posiada rozrusznik i akumulator, jednak u mnie rozrusznik nie jest podłączony i nie posiadam też akumulatora. dzięki za zainteresowanie tematem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 nie ograniam w ogóle tego motoplatu. Nie miałem z tym nigdy do czynienia więc to akurat jest dla mnie czarna magia. Jeśli to ma, a właściwie może mieć akumulator to jest już dobrze, bo na allegro są chińskie moduły które sa zasilane prądem stałym 12V czyli wysarczyłoby go podpiąć pod plus po stacyjce i zasilanie modułu byłoby z głowy, nie trzeba by sie babrać ze stojanem prądem zmiennym etc. Zostałoby tylko pobudzenie iskry czyli impuls dający mu znak "kiedy" ma być iskra za to odpowiedzialny jest impulsator. Jeśli możesz to wrzuć zdjęcie normalne tego układu który posiadasz. Motoplat chyba nie chodzi w oleju? Myślę że przy odrobinie wysiłku i kombinacji da się to uruchomić. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytas01 Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 O jakie zdjęcie Ci chodzi? I co masz na myśli pytając czy motoplat chodzi w oleju? Chciał bym uzyskać informacje czy gilera będzie chodziła na tym module http://www.allegro.pl/item1043219629_modul...ny_quantum.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Na takim module można uruchomić praktycznie każdy jednocylidrowy silnik który jest w stanie wytworzyć prąd zmienny. Ta twoja 125 to jest właśnie gilera? Chodziło mi o zdjęcie motoplatu który masz zainstalowany a nie o schemat jego działania, oporność która jest podana w linku jest bezużyteczna. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woytas01 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 tak jest to gilera RX arizona 125 2t a tak wygląda mój moduł: http://www.uk-motoplat.com/Images/Motoplat...20Gas%20Gas.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 Nie łatwiej byłoby rozebrać moduł, wymienić uszkodzone elementy, przy okazji podzielić się schematem na motelek.net? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Poszukaj odpowiedzi na forum poświęconym elektronice motocyklowej zarejestruj się tam i zadaj pytanie http://www.zaplon.fora.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.