grucha87 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 (edytowane) Mam taki problem kiedy chce gwałtownie dodać gazu z pozycji wolnych obrotów dławi mi silnik i gaśnie tak jakby zalewało albo brakowało paliwa gdy dodaje gazu stopniowo pomału to nie gaśnie! co odpowiada za przejście z wolnych obrotów na wyższe? Poziom w paliwa w komorze pływakowej ustawiony prawidłowa gaźnik przeczyszczony świeca nowa! próbowałem regulować to na pompce przyśpieszającej ale bez skutku podnosiłem o jeden ząbek iglice bez rezultatu to pomyslałem że zalewa to obnizyłem o 1 ząbek i też bez skutku! co teraz robić bawić sie dalej z iglicą a jeśli tak to w którą strone obnizyć czy podnieść czy jeszcze coś innego? Edytowane 9 Czerwca 2010 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Sprawdź kolor świecy, o ile dobrze pamiętam to masz za ubogą mieszankę, za dużo powietrza. Dzieje ci się tak od niedawna (upały) czy już dłuższy czas ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 A spróbuj troszkę przytkać dolot powietrza - jak będzie lepiej to problem tkwi w gaźnikach. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 W FCR przy gwałtownym dodaniu zdarzają się takie sytuacje i dlatego modyfikuje sie pompke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Kolor świecy brązowy czyli ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 No ok, a dzieje ci się tak na luzie czy podczas jazdy ? Bo jeśli na luzie się to dzieje a podczas jazdy ok to ja bym zostawił w spokoju i nic nie ruszał, mam podobnie w crf-ce i yzfie, na luzie lekko przymuli po gwałtownym odkręceniu manetki, a podczas jazdy wszystko jest ok. Czytałem żeby to wyeliminować do końca to należy pobawić się z dyszami w pompce i/lub ewentualnie zakupić jak zestaw modyfikujący prace pompki. Jest jeszcze tak zwany "oring mod" ale u mnie nie ma różnicy czy jest czy nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 No ok, a dzieje ci się tak na luzie czy podczas jazdy ? Bo jeśli na luzie się to dzieje a podczas jazdy ok to ja bym zostawił w spokoju i nic nie ruszał, mam podobnie w crf-ce i yzfie, na luzie lekko przymuli po gwałtownym odkręceniu manetki, a podczas jazdy wszystko jest ok. Czytałem żeby to wyeliminować do końca to należy pobawić się z dyszami w pompce i/lub ewentualnie zakupić jak zestaw modyfikujący prace pompki. Jest jeszcze tak zwany "oring mod" ale u mnie nie ma różnicy czy jest czy nie ma Kolega Samson na swojej stronie opisywał jak zmodyfikować pompkę i potrzebny jest tylko kawałek cienkiego drutu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Kolega Samson na swojej stronie opisywał jak zmodyfikować pompkę i potrzebny jest tylko kawałek cienkiego drutu ;) Czyli ten oring mod, ale on nie zawsze pomaga i on tylko eliminuje opoznienie dzialania pompki. Bardziej efektowne modyfikacje to zmiana dyszy tzw "leak jet" w pompce oraz zmiana pokrywki np na boyesen quick shot I/II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Podczas jazdy też dlawi jak chce wyjść z zakrętu dam gazu i "buch" dziura! Ta modyfikacja z kawałkiem druciuku u mnie niec nie dała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zagrzej moto i reguluj skład mieszanki benzyna-powietrze śrubą pod spodem gaźnika. To jest przyczyna twoich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 próbowałem z mieszanka! dziś próbowałem na 4 różnych ząbka iglicy i za każdym razem regulowałem skład mieszanki i pompke przyśpieszającą poza różnego rodzaju strzałami przy dodaniu gazu i odjęciu go bez zmian dławienie nie ustało jeszcze ustawiłem iglice na samej goze ale nawet nie odpalałem już bo sił brakło spróbuje jutro! W każdym razie wyciaganie i montaz gaźnika opanowane mam do perfekcji:) :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Ale po co , jak to wszystko da sie bez wyjmowania gaznika , na alu ramie da sie wiec i na stalowej tym bardziej ;p, próbowałeś czy na ssaniu jest jakas zmiana ? Ale po co , jak to wszystko da sie bez wyjmowania gaznika , na alu ramie da sie wiec i na stalowej tym bardziej ;p, próbowałeś czy na ssaniu jest jakas zmiana ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Na włącze ssanie to mi gaśnie i kalica! Jak bez wyjmowania niema miejsca zeby ta górn apokrywe z gaźnika odkrecić! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 (edytowane) Spróbuj ustawić na pompce maxymalną dawkę paliwa, a w ogólę sprawdzałeś działanie pompki ? jakim strumieniem "sika" ? p.s. jak ja sie bawiłem z gaźnikiem to wygodniej było mi bak zdejmować, wtedy miałem bezproblemowy dostęp do góry gaźnika Edytowane 11 Czerwca 2010 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 próbowałem na maxa i nic! Własnie sprawdzałem działenie pompki! i teraz pytanie jak to ma sikać:) nie jest to jak na wtrysku! Leje sie strumien paliwa nie za mocno tzn ale nieprzerwany strumien jest! Jaki jest właściwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.