jimi11 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) Jakie masz opony na GPZ założone? Z przodu torowke, a z tylu Pilot Sport. Wczesniej z przodu mialem Pilot Powera i tez kolano wyszlo. Dzisiaj mi dowod zabrali za torowke wiec bede musial zmienic :bigrazz: Krzywer na Maxxisach schodzil. Czy shinko tez? Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Z przodu torowke, a z tylu Pilot Sport. Wczesniej z przodu mialem Pilot Powera i tez kolano wyszlo. Dzisiaj mi dowod zabrali za torowke wiec bede musial zmienic :bigrazz: Krzywer na Maxxisach schodzil. Czy shinko tez? Z tyłu Maxxis Promaxx, z przodu shinko jakaś tam. Wczoraj też troszke przytarłem w Radomiu, tym razem prawym :bigrazz: Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) Ale te wasze próby odbywają się na torach? Jak byś ocenił w skali 1 (najsłabsza) - 10 (najlepsza) krzywer szortskość asfaltu po którym jeździłeś? Jimi seryjnie do GPZta idą 130 na tył, tak? Jaki rozmiar "Michała" dałeś? Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 W otoczeniu zamknietym ;-) Na publicznych nie ma co schodzic. Na torze mozna duzo nizej niz na kolano. Ja podnozki przycieralem i buty (wykrecone wszystkie sruby). Pilot Sport z tylu 130/70/17 czyli standard. Na przod dalem 120/70/17 zamiast 110ki. Kiedys mialem Dunlopa Sportmaxa 110tke, ale zalozylem 120tke, bo jest duzo wiekszy wybor i lepsze. Pilot Sporty sa chyba w kazdym rozmiarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Coś mi tu jimi nie pasuje. Nie ma Pilot Sport w rozmiarze 130 na tył. Jest Pilot Sporty i w rozmiarze 130 na tył, ale ona jest dedykowana do motocykli o poj. do 125ccm http://www.michelin.co.uk/connected/motorc...in-pilot-sporty Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) ale ona jest dedykowana do motocykli o poj. do 125ccm http://www.michelin.co.uk/connected/motorc...in-pilot-sporty No i to jest wlasnie taka. Pilot Sporty Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 (edytowane) A co to za różnica na jakiej gumie takim motorkiem schodzisz. Wystarczą zwykłe maxisy i można pałować. Jestem żywym przykladem :buttrock: A że w lublinie mi ten maxxis odjechał, to trudno. Raz mu sie zdarzyło :bigrazz: edit: Vatzeque wybacz, nie zauważyłem wczesniej pytania. Ale te wasze próby odbywają się na torach? Jak byś ocenił w skali 1 (najsłabsza) - 10 (najlepsza) krzywer szortskość asfaltu po którym jeździłeś? Otóż tak naprawdę robiłem to tylko na torze, albo w jednym miejscu w Warszawie (też zamkniętym), gdzie asfalt jest zajebiście przyczepny i szorstki. Generalnie na mieście mam obawy, bo ten asfalt jest niby ładny, ale gładki jak cholera, czasem aż się świeci pod światło. Poza tym lękam się tak jeżdzić w ruchu ulicznym :bigrazz: Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez krzywer Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.