-piotr- Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Mam pytanie. Czy ktoś z Was w praktyce używał łatki w sprayu (która łata i pompuje zarazem oponę) do klasycznych opon dętkowych? Czy też preparaty te nadają się tylko do opon bezdętkowych? Czytałem instrukcję na opakowaniu takiego preparatu K2 i nie było to jednoznacznie napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Spray stosuje się do opon dętkowych i bezdętkowych. Różnica jest taka, że po zastosowaniu wyrzuca się bezdętkową oponę a w dętkowej tylko dętkę pozostawiając oponę do dalszego użytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 nie koniecznie trzeba wyrzucić taką oponę ten preparat się ściąga normalnie schodzi z wewnątrz opony bez problemu gdzieś nawet czytałem że takie preparaty wtryskuje się do dobrych opon motocyklowych żeby dodatkowo je zabezpieczyć ale nie spotkałem się z takim rozwiązaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-piotr- Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Dzięki za odpowiedzi. Uspokoiliście mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Pamiętaj, że po zastosowaniu spreya, gdy ten nie da rady, nie zastosujesz kołków, bo klej od kołka już nie będzie działał. Dotyczy opony bezdętkowej. Wiem z autopsji :icon_evil: pozdro ps. Spreya już nie wożę, tylko kołki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Łatka do opon nadaje się tylko i wyłącznie do opon bezdętkowych.Przy dętce nic nie zrobisz.Musisz ją wyjąć i załatać. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Oponka załatana po gwoździu prowadziła się jeszcze cały sezon u kumpla, a u mnie po gwoździu prowadziła się tylko przez 650 km i się jej rozdarło jeszcze 150 km przed domem.Róznieca była tak że kumpel złapał gwoździa na oponce z przebiegiem 3 tys km , a ja z przebiegiem 9500, wiec za wiele się tam nie ostało. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 A co myślicie na temat sznurów do wulkanizacji. Coś w tym rodzaju http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/aa0123/zes...zator+maly.html Czy takie dwa pojemniki CO2 napełnią koło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Może i ok, ale więcej roboty niż guma w spraju. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 ps. Spreya już nie wożę, tylko kołki. Czy naprawdę kołki są o wiele skuteczniejsze/pewniejsze? Wożę spray, ale ciągle czytam, że to kaszana. Cena i rozmiar zestawiku z kołkami są zachęcające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) sznurki dużo lepsze od spraya. w ubiegłym sezonie nie znałem jeszcze tego wynalazku i żałuję. Złapałem wkręta, to jazda po piankę na stacje benzynową. Po napompowaniu wkręt wyszedł razem z pianką przez dziurkę i musiałem na kapciu dymać 60km. Szczęście że opona była na wykończeniu to żalu wielkiego nie było. W tym roku przezornie zakupiłem zestaw sznurki+butle+narzędzia do aplikowania tego i już jestem na plus. Też coś złapałem, zastosowałem sznurek i trzyma jak ta lala. Jeśli nie jest to nowa opona to nie ma sensu płacić za zdjęcie opony 30zł i kołkowanie (nie wiem w sumie ile) jeden sznurek z zestawu za 45zł 15 minut pracy i jest dobrze. Sam się zastanawiałem, czy nie lepiej zdjąć koło i dymać na wulkanizację ale że bieżnika już niebogato to nie ma sensu pakować się w koszty. Gdybym miał taki zestaw w tamtym sezonie oszczędziłbym sobie sporo męki. Fantom, ten zestaw z kołkami to coś innego niż zestaw ze sznurkami? Z tego co wiem to opony kołkuje się od środka, więc w trasie to się niezbyt przydaje Edytowane 23 Czerwca 2010 przez Jjacks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 Dałem dupy w poprzedniej mojej wypowiedzi :banghead: :rolleyes: Chodziło mi oczywiście nie o kołki tylko sznurki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 ja wczoraj zlapalem kapcia , rozciecie na 7 mm , ciekawe czy sznurek by to zalatal ? Szczescie ze udalo mi sie zalatwic transport do domu , oponka niestety do wywalenia , Ale zastanawia mnie sam fakt , bo ja kby to bylo w innym miejscu ,albo koles nie mogl by mnie zabrac ciezarowka na pace, to byla by lipa. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 (edytowane) 7mm byłoby ciężko - generalnie tym świdrem z zestawu dziurę rozwiercasz na jakieś 5mm i wtedy wciskasz sznurek. Na gwoździki nadaje się jak najbardziej Trochę mnie dziwi zapis w opisie produktu z linku powyżej: TAKI SPOSÓB NAPRAWY PRZEDZIURAWIONEJ OPONY JEST TYLKO DORAŹNĄ METODĄ. PRZY NAJBLIŻSZEJ OKAZJI NALEŻY UDAĆ SIĘ DO PROFESJONALNEGO ZAKŁADU WULKANIZACYJNEGO W CELU OCENY POPRAWNOŚCI WYKONANIA NAPRAWY I JEJ EWENTUALNEJ POPRAWIE. Jak już rozwiercisz dziurkę tym świdrem to już raczej zakołkować się jej nie da. Czy się mylę? Nie wiem jakie są rozmiary kołków. Edytowane 23 Czerwca 2010 przez Jjacks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 W sprzedaży są dwa rodzaje zestawów naprawczych ze sznurem do opon. Jeden z klejem (aktywatorem wulkanizacji) drugi bez kleju. Z tego co dowiedziałem się od sprzedawcy takich zestawów, to te bez kleju służą do łatania małych dziur a te z klejem do dużych. Nie wiem niestety co sprzedawca rozumiał przez mała / duża dziura :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.