Skocz do zawartości

Nawigacja Lark


Rekomendowane odpowiedzi

dobrym i tez nie drogim rozwiązaniem jest goclever rider. AM smiga jak szalona ;) mocowanie przyzwoite a samo urządzenie dośc solidne. przejezdzilem miniony sezon i nie mam zastrzeżeń.

Dzięki bart_b. Już po ptakach. Kupiłem Larka. Jednak nie w Norauto(tam w cenie 190 zł były tylko samochodówki). Dałem 386zł. Na razie jestem w trakcie rozpracowywania mapy Copernicusa. Menu samej nawigacji podobne jak w mojej poprzedniej 35.3. Automapa która funkcjonowała w 35.3 podana tym razem na karcie microSD uruchamia się bez problemu. Całość wyglada zachęcająco. Pozostała jeszcze próba wody, ale obawiam się mimo wszystko :icon_rolleyes: Chociaż szczerze mówiąc poprzednia samochodowa 35.3 doznała takiej próby w ulewie i przeżyła. Co prawda osłonięta była szybą motocyklową, więc deszcz nie walił w nią bezpośrednio, jednak mokra była cała. Zobaczymy jak nówka spisze się na motocyklu, ale to dopiero w przyszły sezon, a póki co pozostaje ćwiczyć ją w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powinno byc klopotu z "przemakaniem". a jak z uchwytem?? ma bezpośrednie zasilanie z akumulatora czy służy tylko jako podstawka?? dużą zaleta tego ridera co podałem jest zasilanie prosto z aku. nie musze sie martwić czy mi baterii wystarczy czy nie. wpinam i jedzie z akumulacji. wiadomo ze to nie ta jakość co np. garmin ale cena 6 razy niższa jest dobrym argumentem.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie powinno byc klopotu z "przemakaniem". a jak z uchwytem?? ma bezpośrednie zasilanie z akumulatora czy służy tylko jako podstawka?? dużą zaleta tego ridera co podałem jest zasilanie prosto z aku. nie musze sie martwić czy mi baterii wystarczy czy nie. wpinam i jedzie z akumulacji. wiadomo ze to nie ta jakość co np. garmin ale cena 6 razy niższa jest dobrym argumentem.

 

Jest tak jak w riderze, uchwyt jest podłączony do akumulatora, wkładamy nawigacje w uchwyt i sie ładuje.

www.bikepics.com/members/zawisza

 

Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam!

Plecy Larka 35AT są przykrecone na stałe do uchwytu na kierownicę. W ,,plecach'' nawigacji są cztery stałe punkty zasilania(coś a'la bolce) Do ,,pleców'' na stałe podłączony jest przewód który można rozłączyć za pomocą gwintowanego, hermetycznego złącza znajdującego się na kablu jeżeli zachodzi potrzeba zdęcia uchwytu z motocykla. Po rozłączeniu część pozostałego przewodu pozostaje podłączona do aku, przy kierownicy pozostaje końcówka przygotowana do podłączenia. Zdejmując czy zakładając nawigację z ,,pleców'' w motocyklu nic nie potrzeba dzieki temu rozwiązaniu podłączać. Inaczej ma się sprawa gdy chcemy tę nawigację zamontować w aucie. Plecy w uchwycie samochodowym są bardzo podobne jednak nie są wyposażone w bolce do szybkiego podłączenia navigacji. Po zamocowaniu navi musimy ją podłączyć do gniazda zapalniczki poprzez ładowarkę z końcówką miniUSB lub korzystać z akumulatorka.

Pozdrawiam

Edytowane przez robik64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...