robik64 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 dobrym i tez nie drogim rozwiązaniem jest goclever rider. AM smiga jak szalona ;) mocowanie przyzwoite a samo urządzenie dośc solidne. przejezdzilem miniony sezon i nie mam zastrzeżeń.Dzięki bart_b. Już po ptakach. Kupiłem Larka. Jednak nie w Norauto(tam w cenie 190 zł były tylko samochodówki). Dałem 386zł. Na razie jestem w trakcie rozpracowywania mapy Copernicusa. Menu samej nawigacji podobne jak w mojej poprzedniej 35.3. Automapa która funkcjonowała w 35.3 podana tym razem na karcie microSD uruchamia się bez problemu. Całość wyglada zachęcająco. Pozostała jeszcze próba wody, ale obawiam się mimo wszystko :icon_rolleyes: Chociaż szczerze mówiąc poprzednia samochodowa 35.3 doznała takiej próby w ulewie i przeżyła. Co prawda osłonięta była szybą motocyklową, więc deszcz nie walił w nią bezpośrednio, jednak mokra była cała. Zobaczymy jak nówka spisze się na motocyklu, ale to dopiero w przyszły sezon, a póki co pozostaje ćwiczyć ją w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 nie powinno byc klopotu z "przemakaniem". a jak z uchwytem?? ma bezpośrednie zasilanie z akumulatora czy służy tylko jako podstawka?? dużą zaleta tego ridera co podałem jest zasilanie prosto z aku. nie musze sie martwić czy mi baterii wystarczy czy nie. wpinam i jedzie z akumulacji. wiadomo ze to nie ta jakość co np. garmin ale cena 6 razy niższa jest dobrym argumentem. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekx123 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 nie powinno byc klopotu z "przemakaniem". a jak z uchwytem?? ma bezpośrednie zasilanie z akumulatora czy służy tylko jako podstawka?? dużą zaleta tego ridera co podałem jest zasilanie prosto z aku. nie musze sie martwić czy mi baterii wystarczy czy nie. wpinam i jedzie z akumulacji. wiadomo ze to nie ta jakość co np. garmin ale cena 6 razy niższa jest dobrym argumentem. Jest tak jak w riderze, uchwyt jest podłączony do akumulatora, wkładamy nawigacje w uchwyt i sie ładuje. Cytuj www.bikepics.com/members/zawisza Simson S51 > MZ ETZ150 > Kawasaki GPZ500s > Honda CBR600 F4 > Yamaha FZS 1000 Fazer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Potwierdzam!Plecy Larka 35AT są przykrecone na stałe do uchwytu na kierownicę. W ,,plecach'' nawigacji są cztery stałe punkty zasilania(coś a'la bolce) Do ,,pleców'' na stałe podłączony jest przewód który można rozłączyć za pomocą gwintowanego, hermetycznego złącza znajdującego się na kablu jeżeli zachodzi potrzeba zdęcia uchwytu z motocykla. Po rozłączeniu część pozostałego przewodu pozostaje podłączona do aku, przy kierownicy pozostaje końcówka przygotowana do podłączenia. Zdejmując czy zakładając nawigację z ,,pleców'' w motocyklu nic nie potrzeba dzieki temu rozwiązaniu podłączać. Inaczej ma się sprawa gdy chcemy tę nawigację zamontować w aucie. Plecy w uchwycie samochodowym są bardzo podobne jednak nie są wyposażone w bolce do szybkiego podłączenia navigacji. Po zamocowaniu navi musimy ją podłączyć do gniazda zapalniczki poprzez ładowarkę z końcówką miniUSB lub korzystać z akumulatorka.Pozdrawiam Edytowane 7 Grudnia 2011 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.